Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 12:32
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hallow,

als eerste: ik heb al een keer hier een berichtje geplaatst dus het kan zijn dat je dit verhaal al kent, maar nu is er weer meer gebeurd dus ik plaats nu het vervolg..

Ik heb dus een half jaar geleden iets gehad met een jongen en dat ging heel goed, hij stelde me aan iedereen voor enzo en hij was vóór mij een player maar hij leek egt veranderd. Na een maand heb ik het uitgemaakt; ik was onzeker of hij egt geen player meer was. Ik weet niet waarom; hij deed niet verdacht ofzo, maar ik kon me niet voorstellen dat hij ineens geen player was.

Na een half jaartje (nu dus) ben ik hem nogsteeds niet vergeten en we hebben weer gezoend etc, ik ga weer bij hem langs, hij ook bij mij, we hebben het leuk samen. kortom, tis weer hardstikke aan!! Maar hij heeft al een vriendin!!Ik werd natuurlijk kei boos en ik weet het, ik ben gemeen dat ik dan met hem ga ja, maar ik mis hem anders zo en ik hou nou eenmaal van hem. Zij weet van niets; maar hij vertelt me dat in de 4 maanden dat hij iets met haar heeft, hij al minstens 5x is vreemd gegaan!!!! Hij zei dat ie er nix aan kan doen, hij kan meisjes niet afwijzen maar hij wil het wel ofzo (jahjah).
Laatst zei ie dattie in die maand met mij toen, ook is vreemd gegaan. daarna zei ie dat het een grapje was. Ik denk dat ik zijn andere vriendin moet waarschuwen maar ik wil hem niet kwijt en ik moet me niet met hun bemoeien.

in ider geval; zo kan het niet doorgaan! Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen...
~XxX~
Oud 20-11-2002, 12:34
Iotje
Iotje is offline
Heb in dezelfde situatie gezeten

ik heb niks tegen zijn vriendin gezegd.

EEn advies: vergeet hem. Het is heel moeilijk, maar vergeethem. Zulke guys brengen alleen maar problemen. Ze zijn het niet waard.
Oud 20-11-2002, 12:36
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Iotje schreef:

ik heb niks tegen zijn vriendin gezegd.

EEn advies: vergeet hem. Het is heel moeilijk, maar vergeethem. Zulke guys brengen alleen maar problemen. Ze zijn het niet waard.
je hebt gelijk maar het is zeker moeilijk.. in het halve jaar waar ik niets meer met hem had heb ik dat al geprobeerd maar het lukte niet.. ik kan niet zonder hem vrees ik!
baal jij nu dat je nix tegen zijn vriendin hebt gezegd? of niet?
thnx in ieder geval voor je reactie!
Oud 20-11-2002, 12:41
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
je hebt gelijk maar het is zeker moeilijk.. in het halve jaar waar ik niets meer met hem had heb ik dat al geprobeerd maar het lukte niet.. ik kan niet zonder hem vrees ik!
baal jij nu dat je nix tegen zijn vriendin hebt gezegd? of niet?
thnx in ieder geval voor je reactie!

nee, eigenlijk niet. Ik zou er wel van moeten balen, maar het doet me niks.
Oud 20-11-2002, 13:34
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Iotje schreef:

Oud 20-11-2002, 13:39
Roos
Roos is offline
Niet doen, verlaag jezelf echt niet zo. Hij heeft al een vriendin en hij gaat superveel vreemd.

Echt waar, er zijn veel leukere jongens
Oud 20-11-2002, 13:50
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
rosi schreef:
Niet doen, verlaag jezelf echt niet zo. Hij heeft al een vriendin en hij gaat superveel vreemd.

Precies, er zijn veel leukere jongens

maar ff zonder geintjes. Ik zie die player niet veranderen, dus als ie met jou is zal ie blijven vreemdgaan met anderen, vooral als ie zelf al zegt dat ie ze niet kan afwijzen. Daarom denk ik dat je beter niks met hem kan beginnen opnieuw, want hij zal je veel vedriet doen als ie weer vreemdgaat.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 13:53
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
Hij zei dat ie er nix aan kan doen, hij kan meisjes niet afwijzen maar hij wil het wel ofzo (jahjah).
Deze zin heb ik ook al vaak aangehoord, je wordt er echt alleen maar verdrietig door uiteindelijk, je wil heel graag geloven dat ie zal veranderen maar dat gebeurt echt niet, neem het van me aan!
Wees verstandig en volg in dit geval je verstand ipv je gevoel, want je gevoel wordt te sterk fout beinvloed door zulke jongens.. ze weten hoe ze dat moeten doen.
Niet aan beginnen
Oud 20-11-2002, 13:56
Ilsje
Ilsje is offline
wat hij bij andere meisjes flikt kan ie ook bij jou doen... dus ookal maakt ie het uit met zijn vriendin en met jou wil... dan gaat ie alsnog vreemd denk ik. laat hem gewoon. je gevoel voor hem gaat na tijdje toch wel weg
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 13:57
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
rosi schreef:

Idd..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:05
mood indigow
mood indigow is offline
he's a player
he's a plaayeeeeeeeeerrr!!!

he's a player for life

..........................................
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:52
whizzer
whizzer is offline
dit lijkt me uiterst duidelijk, dumpen die zak..., die kerel zal gewoon vreemd blijven gaan, een paar maten van me zijn ook players, ik weet precies hoe dat gaat........
Oud 20-11-2002, 21:23
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
whizzer schreef:
dit lijkt me uiterst duidelijk, dumpen die zak..., die kerel zal gewoon vreemd blijven gaan, een paar maten van me zijn ook players, ik weet precies hoe dat gaat........
ik heb het al een tijdje geprobeerd zonder hem, maar het lukte niet.. dus nu ist weer aan..
Oud 20-11-2002, 21:56
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
ik heb het al een tijdje geprobeerd zonder hem, maar het lukte niet.. dus nu ist weer aan..
En met hoeveel andere meiden nog meer?

Jij verdient zoveel beter dan hem! Dump hem, het doet pijn en het is erg lastig om m te vergeten! Maar doe het nu maar, anders krijg je er later spijt van! Ik weet het uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:08
Tactic
Tactic is offline
Je kunt die gast niet vertrouwen, dus een normale relatie is uitgesloten.

Laag figuur is het...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:11
General Fault
General Fault is offline
ik wil wel een keertje met je uit! waar woon je?

ay, je bent wel wat jong... maarja voor de fun moet kunnen!

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:22
Eendje
Eendje is offline
ik snap niet waarom jullie hem altijd zo aanvallen. Er zijn heus wel players die het eigenlijk niet willen hoor. Je kan tog geen nee kunnen zeggen? (ok grote kans dat jongen het gewoon wilt) Ik zeg niet dat het dan goed is ofzo, maar als iemand echt geen nee kan zeggen dan kan die daar tog ook iets aan doen? En als hij er zelf opbiecht dat hij zo is, dan vind ik dat het iets goeds is. Hij moet er dan wel aan werken.
Je kan bij hem blijven en hem helpen (en jezelf een beetje opofferen) maar er zit altijd risico bij dat hij helemaal niet wilt veranderen, dan zal het heel erg pijn doen.

magoed, das mijn mening
Oud 20-11-2002, 22:29
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
Eendje schreef:
ik snap niet waarom jullie hem altijd zo aanvallen. Er zijn heus wel players die het eigenlijk niet willen hoor. Je kan tog geen nee kunnen zeggen? (ok grote kans dat jongen het gewoon wilt) Ik zeg niet dat het dan goed is ofzo, maar als iemand echt geen nee kan zeggen dan kan die daar tog ook iets aan doen? En als hij er zelf opbiecht dat hij zo is, dan vind ik dat het iets goeds is. Hij moet er dan wel aan werken.
Je kan bij hem blijven en hem helpen (en jezelf een beetje opofferen) maar er zit altijd risico bij dat hij helemaal niet wilt veranderen, dan zal het heel erg pijn doen.

magoed, das mijn mening
helpen? het is iets dat ie zelf moet doen, je gaat toch geen relatie aan als je van te voren weet dat er 80% kans is dat ie vreemd gaat?

wat wil je dan gaan doen? de hele tijd achter ze reet aan lopen!?

das mijn mening
Oud 20-11-2002, 22:40
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
General Fault schreef:
helpen? het is iets dat ie zelf moet doen, je gaat toch geen relatie aan als je van te voren weet dat er 80% kans is dat ie vreemd gaat?

wat wil je dan gaan doen? de hele tijd achter ze reet aan lopen!?

das mijn mening
hij moet tog leren trouw te blijven? Als er niemand heb begrijpt en elke keer weggaat omdat hij geen nee kon zeggen, zou het hem makkelijker lukken dan wanneer iemand weet wat er allemaal aan de hand is?

maar ja, ligt eraan hoeveel je van em houd, en of je vertrouwen in em hebt of die het wel lukt of niet...
Oud 20-11-2002, 22:45
General Fault
General Fault is offline
hmz vertrouwen moet je winnen/verdienen ,dat lukt niet als je "per ongeluk" weereens vreemdgaat (om et af te leren)...

achja, ik weet niet hoe oud die kerel is, maar als onder de 17 is dan begrijp ik het wel, we zijn allemaal jonge geweest, niet?
Oud 20-11-2002, 23:17
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
General Fault schreef:
hmz vertrouwen moet je winnen/verdienen ,dat lukt niet als je "per ongeluk" weereens vreemdgaat (om et af te leren)...

achja, ik weet niet hoe oud die kerel is, maar als onder de 17 is dan begrijp ik het wel, we zijn allemaal jonge geweest, niet?
Stel je hebt een ziekte, maar je moet gezond zijn om van je ziekte af te kunnen komen. Hoe wou je ooit goed worden? niet. Daarom zeg ik, het ligt eraan hoeveel je van em houd, en hoeveel vertrouwen je hebt dat je denkt dat hij zal en kan veranderen. Hierbij offer je jezelf op, maar wanneer offer je jezelf niet op om iemand te helpen? Soms weinig, soms veel.
Oud 20-11-2002, 23:21
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Eendje schreef:

1) Stel je hebt een ziekte, maar je moet gezond zijn om van je ziekte af te kunnen komen. Hoe wou je ooit goed worden? niet.
2) Daarom zeg ik, het ligt eraan hoeveel je van em houd, en hoeveel vertrouwen je hebt dat je denkt dat hij zal en kan veranderen. Hierbij offer je jezelf op, maar wanneer offer je jezelf niet op om iemand te helpen? Soms weinig, soms veel.
1) Inderdaad, dat kan niet. Dus...
2) Maar dit is een vorm van opoffering die nergens toe leidt. Jij wordt er slechter van en de ander wordt er niet beter van. Spendeer je krachten aan iemand die het wel verdient.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:22
de abt van sion
Citaat:
Eendje schreef:
hij moet tog leren trouw te blijven? Als er niemand heb begrijpt en elke keer weggaat omdat hij geen nee kon zeggen, zou het hem makkelijker lukken dan wanneer iemand weet wat er allemaal aan de hand is?

maar ja, ligt eraan hoeveel je van em houd, en of je vertrouwen in em hebt of die het wel lukt of niet...
De enige vrouw die hier iets aan had moeten doen en nog moet doen, is zijn moeder. Die is behoorlijk tekortgeschoten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:25
de abt van sion
Players worden players omdat hun moeder hen in het verleden niet voldoende heeft geknuffeld. Daarom zoeken ze hun leven lang naar surrogaat-moeders. Aangezien ze die niet vinden, maken ze zichzelf en al die vrouwen ongelukkig. Conclusie: probeer hen niet te veranderen (dat moeten ze zelf doen) en ga nooit met ze in zee.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:31
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Inderdaad, dat kan niet. Dus...
2) Maar dit is een vorm van opoffering die nergens toe leidt. Jij wordt er slechter van en de ander wordt er niet beter van. Spendeer je krachten aan iemand die het wel verdient.
1)dus je laat em zo doorgaan en krijgt nooit een vaste relatie terwijl hij zelf wilt veranderen?
2)hoezo nergens toe leidt? als hij echt wil veranderen is een beetje zelfopoffering niet al te veel gevraagt? Of ben jij iemand waar je bij elke aktie die je doet iets voor terug? (btw, in dit geval heb je dan een vriendje)
Oud 20-11-2002, 23:34
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
De enige vrouw die hier iets aan had moeten doen en nog moet doen, is zijn moeder. Die is behoorlijk tekortgeschoten.
denk je dat alles aan opvoeding ligt? (pas geleden een artikel over gelezen btw) ong 80+% ligt het aan de genen. Het maakt niet uit hoe je iemand opvoed, hij zal zo worden als hoe hij is. (voorbeeld, je zet een tweeling of een broer en zus uitelkaar en je laat ze opgroeien in totaal verschillende omgeving. Resultaat = ze 80+% zelfde)
Oud 20-11-2002, 23:38
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Players worden players omdat hun moeder hen in het verleden niet voldoende heeft geknuffeld. Daarom zoeken ze hun leven lang naar surrogaat-moeders. Aangezien ze die niet vinden, maken ze zichzelf en al die vrouwen ongelukkig. Conclusie: probeer hen niet te veranderen (dat moeten ze zelf doen) en ga nooit met ze in zee.
hoe bedoel je vooroordelen?

dan heb je je informatie tog verkeerd gekregen. Just een vraagje, hoe weet je dit zo goed, ben je er zelf 1? als dat niet zo is, denk ik niet dat je ze zo moet vooroordelen. Als jij met een probleem zit, heb jij liever dat iemand die je vertrouwt je helpt of dat je het helemaal zelf gaat verhelpen (wat misschien niet eens lukt)
Oud 20-11-2002, 23:41
Eendje
Eendje is offline
btw, ik heb het NIET over deze player voor de duidelijkheid
Oud 21-11-2002, 06:17
sas_andrea
sas_andrea is offline
echt vervelend allemaal, maar je zou m toch moeten vergeten. Je zegt dat je van m houdt, hoe ben je daar nou zo zeker van? Weet je wel wat "houden van" is of noem je t eerste beste kriebeltje in je buik meteen "houden van"?
Het is gewoon een lul als ie andere meiden niet kan afwijzen. Denk daar nou eens aan. Jij bent dan 1 van de zovele! Nou, lekker zit je dan. En die vriendin van m moet t maar zelf uitzoeken. ZIJ is met m samen, niet jij.
Zij zal er heus wel zelf achter komen dat zij niet de enige voor m is...
Oud 21-11-2002, 07:19
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Eendje schreef:

IMHO voel jij je aangevallen of niet?

Misschien gaat ie het zich juist afvragen wat er mis met hem is als niemand bij hem blijft. Als niemand maatregelen neemt en al die grieten als hondjes achter hem aan blijven lopen dan wordt hij op geen enkele manier gedwongen om te stoppen hiermee.

de beste oplossing waar ik an kan denken voor zijn probleem is: VERLIEFD worden. Maar dan bedoel ik écht verliefd en dat net zo hard geplayed worden. Dit weet ik uit ervaring....
Oud 21-11-2002, 07:19
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Eendje schreef:
Stel je hebt een ziekte, maar je moet gezond zijn om van je ziekte af te kunnen komen. Hoe wou je ooit goed worden? niet. Daarom zeg ik, het ligt eraan hoeveel je van em houd, en hoeveel vertrouwen je hebt dat je denkt dat hij zal en kan veranderen. Hierbij offer je jezelf op, maar wanneer offer je jezelf niet op om iemand te helpen? Soms weinig, soms veel.

ZIEKTE????????
Oud 21-11-2002, 09:12
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
ZIEKTE????????
psst ooit van een voorbeeld gehoord?
Oud 21-11-2002, 09:16
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
IMHO voel jij je aangevallen of niet?

Misschien gaat ie het zich juist afvragen wat er mis met hem is als niemand bij hem blijft. Als niemand maatregelen neemt en al die grieten als hondjes achter hem aan blijven lopen dan wordt hij op geen enkele manier gedwongen om te stoppen hiermee.

de beste oplossing waar ik an kan denken voor zijn probleem is: VERLIEFD worden. Maar dan bedoel ik écht verliefd en dat net zo hard geplayed worden. Dit weet ik uit ervaring....
erm nee, ik voel me niet echt aangevallen. "Misschien gaat ie het zich juist afvragen wat er mis met hem is als niemand bij hem blijft." errr, ik heb het erover dat hij het al in de gaten heb en ook wilt veranderen. (waar jij het over heb, zijn players die nie wille veranderen OF niet in de gaten hebben)
tuurlijk word hij niet gedwongen om ermee te stoppen als andere meisjes achter em aanlopen. Daarom moet hij het zelf ook echt willen om te veranderen.

nogmaals, waar jij het over heb is niet hetzelfde als waar ik het over heb. Ik heb het over iemand die wilt veranderen, en jij hebt het over iemand die geniet van playen.
Oud 21-11-2002, 12:09
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
General Fault schreef:
ik wil wel een keertje met je uit! waar woon je?

ay, je bent wel wat jong... maarja voor de fun moet kunnen!

Oud 21-11-2002, 12:11
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Eendje schreef:

magoed, das mijn mening
je hebt gelijk; hij zegt dat hij het niet wil en dattie wil veranderen en hij vertelt het MIJ ook als ie is vreemd gegaan bij die vriendin van um.
Oud 21-11-2002, 12:12
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
General Fault schreef:

hij is 17 jah
Oud 21-11-2002, 12:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Eendje schreef:
ja ik denk dat het te proberen valt, hij wil égt veranderen!
Oud 21-11-2002, 12:17
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
zijn moeder woont in portugal en zijn vader op cape verde.. hij is op zijn 14e naar nederland gekomen.
Oud 21-11-2002, 12:28
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
echt vervelend allemaal, maar je zou m toch moeten vergeten. Je zegt dat je van m houdt, hoe ben je daar nou zo zeker van? Weet je wel wat "houden van" is of noem je t eerste beste kriebeltje in je buik meteen "houden van"?
ik weet dat ik nog maar 15 ben (bijna 16) maar ik wete egt wel waar verliefdheid ophoudt en houden van begint!
Oud 21-11-2002, 13:27
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
mm, als je het echt gaat proberen moet je wel uitkijken..., want als hij je nog een keer bedriegt dan zal het extra pijn doen en vooral omdat je hem probeerd te helpen. Je moet maar dan goed met hem over hebben, en goede regels maken. Het zal iig erg zwaar zijn. Persoonlijk zou ik het niet aanraden, maar kweet ook niet hoe jullie beide zijn...

anyway als je het gaat proberen veel success
Oud 21-11-2002, 13:55
a new noise
a new noise is offline
is het DONN-E (http://members.lycos.nl/wdfbak/art-d...kkeplayers.mp3)
Oud 21-11-2002, 16:22
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Zulke guys brengen alleen maar problemen. Ze zijn het niet waard.
En toch iedere keer weer van die meisjes die erin trappen, eigen schuld, alleen maar letten op het uiterlijk is ook niet alles hè
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:25
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
En toch iedere keer weer van die meisjes die erin trappen, eigen schuld, alleen maar letten op het uiterlijk is ook niet alles hè
die '' wijst erop dat het een grapje is denk k? Want dat doe ik heus niet.
Oud 21-11-2002, 18:07
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

een player kan wel goede eigenschappen hebben.

een moordenaar kan misschien wel heel goed luisteren bijvoorbeeld.
Oud 21-11-2002, 18:22
de abt van sion
Citaat:
missNMGN schreef:
Wat dacht je van een spoedcursus dressuur bij de hondenvereniging?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:22
de abt van sion
Citaat:
missNMGN schreef:
zijn moeder woont in portugal en zijn vader op cape verde.. hij is op zijn 14e naar nederland gekomen.
Zie je wel.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:24
de abt van sion
Citaat:
Iotje schreef:
een player kan wel goede eigenschappen hebben.

Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
och, dump hem! vertel t dat kind, maak hem zijn leven zuur. wat een eikel is het zeg!! je gaat toch niet 5 keer vreemd?! hallo?!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:39
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
och, dump hem! vertel t dat kind, maak hem zijn leven zuur. wat een eikel is het zeg!! je gaat toch niet 5 keer vreemd?! hallo?!
liefde kan rare dingen doen met een mens..
Oud 21-11-2002, 19:40
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wat dacht je van een spoedcursus dressuur bij de hondenvereniging?
goed idee
Reageren

Regels voor berichten