Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee, eigenlijk niet. Ik zou er wel van moeten balen, maar het doet me niks.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ff zonder geintjes. Ik zie die player niet veranderen, dus als ie met jou is zal ie blijven vreemdgaan met anderen, vooral als ie zelf al zegt dat ie ze niet kan afwijzen. Daarom denk ik dat je beter niks met hem kan beginnen opnieuw, want hij zal je veel vedriet doen als ie weer vreemdgaat. |
![]() |
||
Citaat:
Wees verstandig en volg in dit geval je verstand ipv je gevoel, want je gevoel wordt te sterk fout beinvloed door zulke jongens.. ze weten hoe ze dat moeten doen. Niet aan beginnen ![]()
|
![]() |
dit lijkt me uiterst duidelijk, dumpen die zak..., die kerel zal gewoon vreemd blijven gaan, een paar maten van me zijn ook players, ik weet precies hoe dat gaat........
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij verdient zoveel beter dan hem! Dump hem, het doet pijn en het is erg lastig om m te vergeten! Maar doe het nu maar, anders krijg je er later spijt van! Ik weet het uit ervaring ![]() |
![]() |
|
ik snap niet waarom jullie hem altijd zo aanvallen. Er zijn heus wel players die het eigenlijk niet willen hoor. Je kan tog geen nee kunnen zeggen? (ok grote kans dat jongen het gewoon wilt) Ik zeg niet dat het dan goed is ofzo, maar als iemand echt geen nee kan zeggen dan kan die daar tog ook iets aan doen? En als hij er zelf opbiecht dat hij zo is, dan vind ik dat het iets goeds is. Hij moet er dan wel aan werken.
Je kan bij hem blijven en hem helpen (en jezelf een beetje opofferen) maar er zit altijd risico bij dat hij helemaal niet wilt veranderen, dan zal het heel erg pijn doen. magoed, das mijn mening
||
![]() |
Citaat:
wat wil je dan gaan doen? de hele tijd achter ze reet aan lopen!? das mijn mening ![]()
||
Citaat:
maar ja, ligt eraan hoeveel je van em houd, en of je vertrouwen in em hebt of die het wel lukt of niet...
|
![]() |
hmz vertrouwen moet je winnen/verdienen ,dat lukt niet als je "per ongeluk" weereens vreemdgaat (om et af te leren)...
achja, ik weet niet hoe oud die kerel is, maar als onder de 17 is dan begrijp ik het wel, we zijn allemaal jonge geweest, niet? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Maar dit is een vorm van opoffering die nergens toe leidt. Jij wordt er slechter van en de ander wordt er niet beter van. Spendeer je krachten aan iemand die het wel verdient. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Players worden players omdat hun moeder hen in het verleden niet voldoende heeft geknuffeld. Daarom zoeken ze hun leven lang naar surrogaat-moeders. Aangezien ze die niet vinden, maken ze zichzelf en al die vrouwen ongelukkig. Conclusie: probeer hen niet te veranderen (dat moeten ze zelf doen) en ga nooit met ze in zee.
|
![]() |
||
Citaat:
2)hoezo nergens toe leidt? als hij echt wil veranderen is een beetje zelfopoffering niet al te veel gevraagt? Of ben jij iemand waar je bij elke aktie die je doet iets voor terug? (btw, in dit geval heb je dan een vriendje)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dan heb je je informatie tog verkeerd gekregen. Just een vraagje, hoe weet je dit zo goed, ben je er zelf 1? als dat niet zo is, denk ik niet dat je ze zo moet vooroordelen. Als jij met een probleem zit, heb jij liever dat iemand die je vertrouwt je helpt of dat je het helemaal zelf gaat verhelpen (wat misschien niet eens lukt)
|
echt vervelend allemaal, maar je zou m toch moeten vergeten. Je zegt dat je van m houdt, hoe ben je daar nou zo zeker van? Weet je wel wat "houden van" is of noem je t eerste beste kriebeltje in je buik meteen "houden van"?
Het is gewoon een lul als ie andere meiden niet kan afwijzen. Denk daar nou eens aan. Jij bent dan 1 van de zovele! Nou, lekker zit je dan. En die vriendin van m moet t maar zelf uitzoeken. ZIJ is met m samen, niet jij. Zij zal er heus wel zelf achter komen dat zij niet de enige voor m is...
||
Citaat:
IMHO voel jij je aangevallen of niet? Misschien gaat ie het zich juist afvragen wat er mis met hem is als niemand bij hem blijft. Als niemand maatregelen neemt en al die grieten als hondjes achter hem aan blijven lopen dan wordt hij op geen enkele manier gedwongen om te stoppen hiermee. de beste oplossing waar ik an kan denken voor zijn probleem is: VERLIEFD worden. Maar dan bedoel ik écht verliefd en dat net zo hard geplayed worden. Dit weet ik uit ervaring....
||
Citaat:
ZIEKTE???????? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
tuurlijk word hij niet gedwongen om ermee te stoppen als andere meisjes achter em aanlopen. Daarom moet hij het zelf ook echt willen om te veranderen. nogmaals, waar jij het over heb is niet hetzelfde als waar ik het over heb. Ik heb het over iemand die wilt veranderen, en jij hebt het over iemand die geniet van playen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anyway als je het gaat proberen veel success ![]()
|
![]() |
is het DONN-E (http://members.lycos.nl/wdfbak/art-d...kkeplayers.mp3)
||
Citaat:
een player kan wel goede eigenschappen hebben. een moordenaar kan misschien wel heel goed luisteren bijvoorbeeld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is hij een player? Help! Applepie | 20 | 30-05-2012 20:52 | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Vind hij me leuk of niet? girl198520 | 17 | 31-01-2007 12:40 | |
Liefde & Relatie |