Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ben je gisteren toevallig ook geweest? Deze gast, nogal een warhoofd, stuntelend en erg zenuwachtig, maar volgens mij wel cool (lekker informeel, haalt de spanning er een beetje uit) vertelde dat men het meestal kort AI noemde, want KI staat ook voor Kunstmatige Inseminatie. Was ook meteen toen ik er met iemand over sprak ('KI? Jij gaat kunstmatige inseminatie studeren?')... ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ff ontopic, iemand wat te vertellen over de opleiding? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() behalve dat het mij ook wel leuk lijkt ![]() en 't is me ook nog steeds niet duidelijk wat je daar nou eigenlijk leert. sorry voor deze nutteloze mededeling... ![]() ow trouwens, Rollo Thomasi schijnt Kunstmatige intelligentie te studeren.. (weet ik niet zeker) |
![]() |
||
Citaat:
Die denkwijze meen ik aardig onder de knie te hebben na zoveel jaar wiskunde (nu B-1,2). Ik pas het liever toe op wat concretere middelen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bij techniek kan je je bijvoorbeeld afvragen of een ontwikkeling niet met de natuur botst hoe bewijs je dat iets echt altijd zo is? wat is een goed bewijs? (geen idee of dit echt filosofie is eigenlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 16:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn advies: ga filosofie studeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik had je ook naar rollo willen sturen, maar dat heeft iemand anders al gedaan ![]() ik zal hem dit topic ook eens geven ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Ik ben de Walrus!' doet me denken aan de film Million Dollar Hotel, waarin een gestoorde vasthoudt aan de overtuiging dat hij eens tot The Beetles heeft behoord. Hij schreeuwt telkens 'I am the Walruszzz. I've created those bloody songzz and they're not even puttin' me on the damn' cover!'. Waar heb jij die naam vergaard? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed, ten eerste is hier de CKI site: http://www.phil.uu.nl/onderwijs/cki/index.html Daar staat een boel nuttigs. ![]() Wat nu de verschillen zijn met AI? Dat ligt er ten eerste aan waar je het gaat studeren. Toen ik me aan het orienteren was op de studiemarkt heette AI in Nijmegen nog cognitiewetenschappen. Ook CKI is veranderd sinds ik er ben begonnen. Het is nu een 5-jarige studie, en het is iets meer beta geworden. Ik weet niet hoeveel er veranderd is in Nijmegen, maar de studies ontlopen elkaar niet zo heel veel, geloof ik. Ik las dat men in Nijmegen het vakkenaanbod had omgegooid, en het vakkenpakket voor de hogerejaars nog niet echt af was? Ik zal het anders even navragen.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, mensen die nu beginnen starten wel aan een vijf-jarige opleiding. Ik heb nog eens nagevraagd, en hoewel de studieadviseur niet exact wist hoe het er in Nijmegen aan toe ging (het lijkt er nog een beetje rommelig), meende ze dat de studie in Nijmegen iets minder breed was. Er wordt wat minder aandacht aan taalkunde en filosofie besteedt.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|