Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik doe het ook wel eens of ik rook een jointje in m'n uppie. ik vind het ook heerlijk en vraag ook wel af of het normaal is. ik vraag vooral af of ik niet misschien verslaafd ben ofzo.
maar ik vind het dus niet gek, best veel mensen in mijn omgeving doen dit. dus doe het gewoon als je zin hebt en als je vooral geen andere dingen moet doen die er onder gaan leiden. en doe je dat wel": van fouten leer je... genieten dus.... en het leven is relaxd!!! xm
|
![]() |
nee is niet goed. Ik drink ook weleens in mijn eentje wijn maar dat is voor de dorst zeg maar, net als je cola ofzo drinkt.
Als je t drinkt om dingen te vergeten is t slecht, zo kom je in cirkeltje terecht, confronteer jezelf met je problemen en kijk wat je eraan kan doen, kan je er nix aan doen, praat dan met vriendin of zoek hulp. Als je nadat je t hebt afgevraagt nog niet weet, stop dan gewoon, af en toe wijntje is niet erg als je je maar niet bezuipt Ja heb van vrij dichtbij meegemaakt dat mensen vluchten in weed of alcohol, niet doen, is niet goed voor je kop en niet goed voor je lichaam
||
![]() |
Citaat:
Drugs als uitweg gebruiken zorgt alleen voor dat je het uit stelt. Wat ervoor zorgt dat alle emoties (vooral pijn) achter elkaar komt. Een emotie/gevoel komt sowieso. Een tip als ik het mag geven: Als je voor antwoorden zoekt op moeilijke vragen, dan moet je eerst innerlijke rust (meditatie, vertrouwen in jezelf, geloven in je eigen gedachtes, etc) zoeken. De wereld is zoals je denkt dat hij is. Nederlandse spelling is altijd moeilijk voor me geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik drink zie ik het kwaad er niet van in, aan de andere kant ben ik soms wel bang dat ik mezelf zo langzaam de verslaving in drink voor de mensen die mijn topic op het wisselforum hebben gelezen: ja, het is weer zo ver...
|||
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Mef (17-12-2001).]
||
Citaat:
hoeveel glazen is dat?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zelf ging voor mezelf schrijven om naar antwoorden te zoeken. Misschien heb jij er wat aan. http://xtc_pineut.tripod.com/tja.doc http://xtc_pineut.tripod.com/tja2.doc http://xtc_pineut.tripod.com/tja3.doc http://xtc_pineut.tripod.com/tja4.doc http://xtc_pineut.tripod.com/tja5.doc |
![]() |
||
Citaat:
nouja, hoeveel... ligt eraan, een fles ofzo maar als ik uitga drink ik wel meer (maar daar ging het nou ff niet over)
||
Citaat:
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy. k snap er de ballen niet van....
||
![]() |
Citaat:
![]() Klik hier voor teksten [Dit bericht is aangepast door Onzekere Derk (26-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Als je het maar niet te vaak doet en je je niet compleet knock-out zuipt, is het niet erg lijkt me, maar dat geldt net zo goed voor drinken op een feest. Uiteindelijk gaat het om de schadelijke effecten van alcohol en die gelden overal even veel en zijn overal even sterk. Maar pas inderdaad wel op als je je heel erg depressief voelt en het doet als uitvlucht (wat heel erg begrijpelijk, weet er alles van), want dan ligt het gevaar op de loer dat het steeds meer wordt en erger. Maar op zich is er niks mis mee, want inderdaad waarom wel koffie en geen wijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ALs ik gedronken heb, kan ik altijd heel goed schrijven. Mijn gevoelens over iets zijn dan zo sterk dat ik ga schrijven. Dat is heerlijk. Maar het is niet zo dat ik ga zuipen in m'n eentje omdat ik dan ff een lekkere song kan schrijven. Blowen wel trouwens, maar ja ik ken mijn grenzen
||
![]() |
Citaat:
Ik had eff een keertje geen zin om uit te gaan, weerd er moe van duzz... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
het grote kots-topic Verwijderd | 58 | 10-11-2008 10:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109 rare kwast | 494 | 03-10-2007 17:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |