![]() |
|
Verwijderd
|
jongens,jongens kunnen jullie niet normaal reageren?
![]() de eikels liggen op straat,sommige jongens doen t in hun broekzak, dat is dus een gevoelig plekje als je er schupt, in de knieholtes wil t ook wel eens gevoelig zijn als je er te hard tegen aan schopt..... got o got wat ben ik weer melig nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de eikel is het voorste, roze gedeelte van de penis, das 't gevoelige gedeelte, sort of wat bij jou je clitoris is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() andere gevoelige plekjes verschilt, net zoals bij meisjes, per persoon, nek werkt meestal wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
www.sexwoordenboek.nl
Daar staat alles in wat altijd al had willen weten en meer. |
![]() |
||
Citaat:
Rustig blijven dromen verder, zou ik zeggen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mooi dank je voor de opheldering. het had vervelende gevolgen kunnen hebben dadelijk wilden er twee neuken en dan probeerde ze de ballen erin te stoppen.
alhoewel dat misschein best wel lekker is voor de "boyzzz" ik ga het de volgende keer uitproberen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongevoelige clitoris? anja | 21 | 30-06-2017 23:14 | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Seksualiteit |
hoe lekker aftrekken? femkje | 97 | 28-02-2005 17:06 | |
Seksualiteit |
hoe vinger je botergeil | 42 | 10-09-2003 17:09 | |
Seksualiteit |
Ik snap iets niet... Some | 16 | 31-05-2003 21:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |