Advertentie | |
|
![]() |
|
nah ik ind zelf mijn haar ook behoorlijk irritant want het krult nie echt maar tis ook nie echt stijl... paar slagen dr in en krul daar zeg maar... nie leuk... ksta ook meestal de boel recht te fohnen maar das ook nie gezond natuurlijk... nah vertel maar hoe ie het doet als je um hebt... als ie werkt koopt mijn mam hem vast wel want die is stijl-maak-gestoord dus
![]()
|
![]() |
mijn kapper heeft me afgeraden dat ding te kopen (hij is een goede vriend van me) omdat hij klanten had die ontevreden waren over die revostyler. ik heb een stijltang gekocht bij de kapper en die werkt goed, het is wel zo dat je het niet elke week moet gebruiken ofzo, maar eens in de twee weken en als je er daarna wax over doet blijft het ook lang goed (moet je natuurlijk niet in de regen gaan rondrennen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat ding dat ronddraait lijkt me ronduit kut, volgens mij trekt ie gewoon de helft van je haren uit je kop. verder denk ik dat bij beide borstels de meisje van zichzelf stijl haar hebben en het voor de uitzending gekrult hebben, loogisch dat ze weer stijl haar krijgen. De euro-v lijkt me echt voor geen meter werken, je kan t zelf proberen met 2 borstels , werkt ook niet
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als alles wel geweldig zou werken, zou het toch allang in de winkels gelegen hebben???
|
Een vriendin van me heeft die borstel. Werkt ten eerste helemaal niet goed, ten tweede blijft ie in je haren klitten. Ze heeft nu een borstel gekocht (ik weet niet waar) waar ook de fohn zeg maar al inzit, bij deze borstel moet je de fohn erboven houden wat extra lastig is. Dus, wat ik er van gehoord heb is niet goed.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|