Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 19:24
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Mij exie die blowd en die heb mij gedump voor zijn wiet en hasj, nu zie ik niet echt een FOUT in blowen ,maar ga je nuo ook nog dingen doen die je niet wilt? mijn ex was zo niet dat weet ik heel zeker, ik heb anderhalf jaar met hem gehad en de laatste drie maanden blowde hij flinkt door ( ech hele dag nix anders as blowen) dit is voor mij super *aU*! maar is het nou eigenlijk een verslaving of nie? wanttuhh ik d8 dat het niet verslavend was... maar blijkbaar wel? als je je vriendin ervoor opzij schuift ( en je hele familie , en dus jezelf) dit si eg niet wat HIJ wil... zekerweten , 100%
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2002, 22:02
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline

Blowen heeft zeker weten een verslavende werking. Maar dit is ook afhankelijk van de gebruiker. De ene heeft zijn gebruikgedrag goed onder controle en de ander blowt er bij elke gelegenheid op los
Oud 06-01-2002, 22:02
~SylpH~
~SylpH~ is offline
het is niet lichamelijk verslavend (wordt gezegd) maar geestelijk zeker wel... ik ken oowk wel wat THC-junx...
Oud 06-01-2002, 23:10
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Blowen zelf is niet fout, maar hoe je ermee om gaat kan fout zijn.

Als ik een beetje bemoeial mag zijn;
Als ik jou was zou ik een hele mooie brief naar hem schrijven, waarin staat hoe jij erover voelt en vooral de droom aan wakkeren. De droom zonder drugs. De droom waar je je liefde en aandacht aan mensen geeft. De droom die leert waar je geld wel aan moet besteden.

Ik praat natuurlijk wel makkelijk nu.

Heel veel succes gewensd
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 06:34
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
Blowen zelf is niet fout, maar hoe je ermee om gaat kan fout zijn.

Als ik een beetje bemoeial mag zijn;
Als ik jou was zou ik een hele mooie brief naar hem schrijven, waarin staat hoe jij erover voelt en vooral de droom aan wakkeren. De droom zonder drugs. De droom waar je je liefde en aandacht aan mensen geeft. De droom die leert waar je geld wel aan moet besteden.

Ik praat natuurlijk wel makkelijk nu.

Heel veel succes gewensd
valt wel mee hoor.. voor mij was het vrijwel meteen over, maar wel een klap op mijn hart, omdak echt van hem hield.. hij is echt niet zo.. toen ie nog niet blowde deed ie heel lief en ging ie minder met zijn vrienden om, nu heb ik hem al 4weken niet meer gesproken zonder dat hij stoned is.. nou, sorry hoor.. maar dan kick je wel af op een mjongen, ik heb hem al heel vaak een brief geschreven , dan voeld ie zich klote en gooit um weg en gaat weer heel veel blowen..

Hij leest hem niet zonder een joinjt

Tis gewoon auwie.. maar w8 maar... ik win deze strijd tog...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 09:25
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Mij exie die blowd en die heb mij gedump voor zijn wiet en hasj, nu zie ik niet echt een FOUT in blowen ,maar ga je nuo ook nog dingen doen die je niet wilt? mijn ex was zo niet dat weet ik heel zeker, ik heb anderhalf jaar met hem gehad en de laatste drie maanden blowde hij flinkt door ( ech hele dag nix anders as blowen) dit is voor mij super *aU*! maar is het nou eigenlijk een verslaving of nie? wanttuhh ik d8 dat het niet verslavend was... maar blijkbaar wel? als je je vriendin ervoor opzij schuift ( en je hele familie , en dus jezelf) dit si eg niet wat HIJ wil... zekerweten , 100%
wiet is alleen gestelijk verslavend, zowel het stoned-zijn als het iets-in-je-handen-hebben is geestelijk. de tabak in een joint is echter lichamelijk verslavend.
heeft dat vriendje van je problemen of trauma's of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:07
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
wiet is alleen gestelijk verslavend, zowel het stoned-zijn als het iets-in-je-handen-hebben is geestelijk. de tabak in een joint is echter lichamelijk verslavend.
heeft dat vriendje van je problemen of trauma's of iets dergelijks?

Mijn exie heb een ziekte.. CVS (chronisch vermoeidheid syndroom) en nog een paar ziektes kweenie pcies.. hij wil het niet toegeven en er niet over praten , hij blowde in eht begin daarom en nu omdat ie het lekker vind.. Nouja, hij moet over een jaar een jaar naar utreg waarschijnlijk en dan mag ie niet blowen en moet ie de hele dag in terapie
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:31
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:

Mijn exie heb een ziekte.. CVS (chronisch vermoeidheid syndroom) en nog een paar ziektes kweenie pcies.. hij wil het niet toegeven en er niet over praten , hij blowde in eht begin daarom en nu omdat ie het lekker vind..

dus hij gebruikte het als medicijn?
heb nog nooit gehoord en vind het moeilijk voor te stellen dat weed vermoeidheid(syndroom) bestrijd maar oke.
lijkt mij trouwens helemaal niet lekker om de hele dag stoned te zijn.

Nouja, hij moet over een jaar een jaar naar utreg waarschijnlijk en dan mag ie niet blowen en moet ie de hele dag in terapie
gaat ie naar een ziekenhuis/inrichting ofzoiets? blijft ie daar (tijdelijk) wonen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:38
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
gaat ie naar een ziekenhuis/inrichting ofzoiets? blijft ie daar (tijdelijk) wonen?
Jup... enne , hij deed het niet als medicijn maar als medicijn kan het dienen omdat je er goed van gaat slapen en dat kan ie nou juist weer niet, dus het helpt wel..!

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten