Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ej suc6 jo moeilijk voor je!!!!
maar het komt wel goed wat je als eerst kan proberen is haar gewoon een keer aankijken en kijken hoe ze reageert of wat dichterbij der gaan zitten ofzow!!! als ze goed reageerd kan je misschien beter via msn of email zeggen wat je van haar vind!!!! dat je haar wel een heel leuk meisjes vind of eerst gewoon een beetje slijmen heeft ze het vanzelf wel door!!! en ze vind jouw vast niet dom anders ging ze niet zoveel met je om en zou ze al helemaal niet vragen of je bij haar thuis wil komen!!! |
![]() |
|
plagen, ga haar een beetje plagen. Op een gegeven moment ophouden anders is het niet leuk, maar een beetje plagen ( op de leuke manier dan). beter dan ipv beter als verbeteren. Vragen hoe het komt dat vrouwen dommer zijn dan mannen, ze zal er waarschijnlijk vol tegenin gaan en dan moet je beginnen te lachen. werkt altijd. naja, 1x bij mij dan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Geen doekjes er omheen winden, kunnen alleen maar misverstanden door ontstaan. Je hebt wel verschillende manieren om haar te zeggen wat je van d'r vind. Stel d'r bijv voor om naar een bepaald nummer te luisteren en zeg haar dan dat t je doet denken aan haar, dat t voor jouw gevoel haar beschrijft. Tis maar een ideetje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn tegen haar, vertellen hoe ik er echt over denk studentje16 | 3 | 07-01-2016 08:47 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloos verliefd? fieldgar | 21 | 06-01-2011 15:49 | |
Liefde & Relatie |
dilemma..Hoe voelt ze zich? NotImportant | 13 | 24-05-2010 16:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik kom maar niet in contact Tara Masquerade | 22 | 28-09-2004 14:35 | |
Liefde & Relatie |
Vluchtig contact Dminor | 264 | 04-03-2003 19:19 | |
Liefde & Relatie |
bi-meiden helenaatjuh | 2 | 14-06-2002 18:54 |