Advertentie | |
|
![]() |
|
Sinds kort hebben we een Drugs & Alcohol forum, waar dit soort topics beter op zijn plaats zijn.
Waar leggen we eigenlijk de grens bij dit soort dingen? Topics puur over drugs of alcohol gaan naar D&A. Topics waarbij de invalshoek duidelijk vanuit het uitgaansleven is genomen, komen op The Afterparty. Dat is inderdaad geen stricte regeling en heeft vaak moeilijk op een rijtje te zetten argumenten voor of tegen het verplaatsen van twijfelachtige topics. Hopelijk komt daar naar verloop van tijd voldoende duidelijkheid in, voor de leden, maar ook de forumbazen.
|
![]() |
Ik vind dronken zijn juist ech nie leuk ik voel me wel vrolijk maar gelijkertijd schaam ik me dood en voel ik me ook een beetje kut.
Maar ik vind drank wel weer lekker duzzz ik moet altijd maar weer uitkijken met hoeveel ik drink en da's wel kut als de smaak zo lekker is.
|
soms drink ik weleens om dronken te worden ja. Maar meestal gewoon om ik zin heb in een biertje, ik zit dan ook nooit met een vies gezicht naar me drankje te kijken.
eigenlijk drink ik altijd bier, niet vaak iets sterkers dan dat. Soms weleens whisky of vodka, niet vaak. het gebeurt wel regelmatig dat ik me op een feestje ofzo zodaning verveel dat ik me helemaal de tering zuip, terwijl dat niet de bedoeling was
|
Ik drink meestal bier. Het is niet al te duur en ik vind het lekker en ik drink alleen wat ik lekker vind, want rode wijn bijv. of wiskey of vodka vind ik echt niet te zuipen en ik drink niet om dronken te worden, want ik heb echt een hekel aan dronken zijn. heel soms is het niet erg,maar meestal hou ik er niet zo van en zorg ik ook maar dat ik niet dronken wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drink je alleen alcohol om dronken te worden? Sneeuwwitje | 32 | 28-10-2012 17:51 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je altijd al willen weten over eten/drinken? Breg | 3 | 07-05-2008 20:14 | |
Eten & Drinken |
Niet chic, een dame drinkt geen: botervleug | 112 | 12-02-2006 15:48 | |
Drugs & Alcohol |
drinken om te verdrinken? rare kwast | 16 | 16-12-2002 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Waarom nou?? Verwijderd | 14 | 26-10-2002 16:44 | |
Drugs & Alcohol |
motief om te drinken? Boogie | 21 | 30-12-2001 17:54 |