Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 06:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
Valt me vaak op dat veel mensen alleen maar zuipen om dronken te worden. Zitten ze met een vies gezicht bier of wijn te drinken...

Best raar eigenlijk. Ik drink alleen dingen die ik ook echt lekker vind (Youngs' Double Chocolate stout, bokbier, vodka met drop)

Maakt het wat lastiger om wat te drinken in sommige kroegen, maar is veel leuker..

Wat drink jij meestal op een avond, en vind je het ook echt lekker? Zou je het ook drinken als je er *niet* dronken van werd?
Oud 28-11-2001, 10:53
Verwijderd
Eh ja, ik drink meestal speciale bieren (mits die in die kroeg geschonken worden). Palm is voor mij het standaardbier. Dat drink ik ook gewoon als ik aangeschoten wil worden. Maar 'voor de lekker' drink ik altijd speciaal bier...Kasteel, Witte Raaf, Corsendonck Tripel, noem maar op...ik vraag ook altijd eerst of ze me iets speciaals aanraden als ze me vragen wat ik wil drinken
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 15:40
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik drink niet om dronken te worden.
Heb ook nog nooit gekotst van de drank bijv.
Kan altijd naar huis fietsen.

Ik drink het dus omdat het lekker is (qua smaak en gevoel)

Maar dan drink ik ook niet alleen bier.

Maar ik drink niet echt speciale bieren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 16:04
Mutz
Mutz is offline
ik drink voornamelijk baco, f-16, enz.
maar kan ook gerust de hele avond aan de cola zitten... dus nee, ik drink niet om dronken te worden
Oud 03-12-2001, 14:43
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik drink echt niet om dronken te worden, want als ik dronken ben heb ik heel even grote schik en een half uur later word ik er zo super lam van, ik drink meestal gewoon breezer in de discotheken en een zoet wit wijntje in de kroeg daar kan ik zo van genieten
Oud 03-12-2001, 17:01
Chimera
Chimera is offline
Net als in zoveel topics: Niemand gaat toegeven dat 'ie gaat zuipen om dronken te worden.

En toch zie je ze iedere avond weer. Van die net puberende jongentjes en meisjes die zich in de disco helemaal vol laten lopen en dan stoer maandag op school kunnen zeggen dat ze er door de uitsmijter zijn uitgetrapt omdat hij/zij over de schoenen van de desbetreffende uitsmijter heeft gekotst.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 17:46
beuk
beuk is offline
Ik drink meestal bier, omdat ik dat gewoon lekker vind. Kasteelbier en dat soort bieren vind ik nix, en Breezers e.d. vind ik te zoet.

En ja, soms drink ik gewoon veel omdat ik dan zin heb om dronken te worden. Daar is imho nix mis mee, er zijn toch ook zat mensen die drugs gebruiken of gewoon blowen? Daar hoor je niemand over. Ik drinker echter lang niet iedere week veel, en kotsen in een kroeg of disco zul je mij ook niet zien doen. Dat is gewoon ontzettend fout en ik zou me ook rot schamen ipv. er stoer over te doen.

Mensen die met een zuur gezicht bier drinken zijn idd. achterlijk.
Oud 03-12-2001, 18:04
pinhead
pinhead is offline
ach...na een druk weekje heb ik soms wel eens zin om lekker lam te worden in een discotheekje...maar helaas heb ik daar de volgende dag meestal wel spijt van
iig. drink ik meestal gewoon omdat het lekker is, maar soms ook gewoon om lekker bezopen te worden
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 09:05
Spacey
Spacey is offline
ik heb wel eens een tijdje gehad dat ik nogal overmatig alcohol verbruikt heb. laten we het een fase van de pubertijd noemen. ik heb in die tijd wel lopen drinken om dronken te worden, hoe meer hoe beter.
om het weekend naar de discotheek en het andere weekend bij vrienden thuis zuipen.
Het is wel zo dat ik nooit heb lopen opscheppen enzo op school van blabla bral ik zuip veel. deden we alleen onder elkaar een beetje, ik althans.
maar van zo'n periode leer je ook wat, een beetje dan.
maar nu ben ik ouder en wijzer
Het gaat echt heel anders allemaal nu.
Oud 04-12-2001, 14:05
ThaFox
ThaFox is offline
Ik drink wel om dronken te worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat alcohol lekker is. Het brandt zo gigantisch in je keel (vooral Goldstrike). En dan zijn er mensen die whiskey dirnken. heb ik een aantal keer geprobeerd maar het is zo ranzig. Bleeeehhhh. Ik vind het leuk om aangeschoten te zijn. Maar alcohol lekker: nee!!
Oud 04-12-2001, 16:24
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
Ik drink wel om dronken te worden. Ik kan me ook niet voorstellen dat alcohol lekker is. Het brandt zo gigantisch in je keel (vooral Goldstrike). En dan zijn er mensen die whiskey dirnken. heb ik een aantal keer geprobeerd maar het is zo ranzig. Bleeeehhhh. Ik vind het leuk om aangeschoten te zijn. Maar alcohol lekker: nee!!

mmm.. je vind dus dat bier (bijv.) brand in je keel??? vaaaaaaaaaag.. of passoa of breezer... d8 het niet ! ....

ik drink altijd omdat het lekker is, maar ik ken een gast (soort oud-vriend) die zei altijd als we met z'n allen bij mij zaten dat hij nu niet zo'n trek had OMDAT hij net gegeten had.. (terwijl ze al 2 uur bij mij zaten) .. zeg dan gewoon van ik vind het niet lekker ofzo.. ipv zo'n debiele smoes.

Oud 05-12-2001, 15:37
Simon
Simon is offline
Sinds kort hebben we een Drugs & Alcohol forum, waar dit soort topics beter op zijn plaats zijn.

Waar leggen we eigenlijk de grens bij dit soort dingen?
Topics puur over drugs of alcohol gaan naar D&A. Topics waarbij de invalshoek duidelijk vanuit het uitgaansleven is genomen, komen op The Afterparty.
Dat is inderdaad geen stricte regeling en heeft vaak moeilijk op een rijtje te zetten argumenten voor of tegen het verplaatsen van twijfelachtige topics. Hopelijk komt daar naar verloop van tijd voldoende duidelijkheid in, voor de leden, maar ook de forumbazen.
Oud 11-01-2002, 12:32
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik vind dronken zijn juist ech nie leuk ik voel me wel vrolijk maar gelijkertijd schaam ik me dood en voel ik me ook een beetje kut.
Maar ik vind drank wel weer lekker duzzz ik moet altijd maar weer uitkijken met hoeveel ik drink en da's wel kut als de smaak zo lekker is.
Oud 11-01-2002, 12:55
Verwijderd
Ik drink zeker niet om dronken te worden. maar ikdrink ook geen cola ofzooo..
en sjahhhh..afffffff en toe is t wel zo dat ik zowiets heb van.. vanavond mag ikwel Btje zat worden. omdak t gewoon grappig vin

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:44
DeadHearT
DeadHearT is offline
soms drink ik weleens om dronken te worden ja. Maar meestal gewoon om ik zin heb in een biertje, ik zit dan ook nooit met een vies gezicht naar me drankje te kijken.

eigenlijk drink ik altijd bier, niet vaak iets sterkers dan dat. Soms weleens whisky of vodka, niet vaak.

het gebeurt wel regelmatig dat ik me op een feestje ofzo zodaning verveel dat ik me helemaal de tering zuip, terwijl dat niet de bedoeling was
Oud 11-01-2002, 17:13
blacky
blacky is offline
Ik drink meestal bier. Het is niet al te duur en ik vind het lekker en ik drink alleen wat ik lekker vind, want rode wijn bijv. of wiskey of vodka vind ik echt niet te zuipen en ik drink niet om dronken te worden, want ik heb echt een hekel aan dronken zijn. heel soms is het niet erg,maar meestal hou ik er niet zo van en zorg ik ook maar dat ik niet dronken wordt.
Oud 11-01-2002, 18:17
kastdeur
kastdeur is offline
alsk op stap ga, drink ik altijd wel drank, hoort erbij voor mij...hangt van mijn stemming af ofk aangeschoten wil worden of niet...

en jah hoor, soms drink ik wel; puur om aangeschoten te sijn, puur voor ut effect...

niks mis mee vind ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten