Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ze zegguh dat k altijd vet bij de hand ga doen....maar ik wordt altijd vet melig van mezelf omdat ik soms dinguh zeg die ik helemaal niet wil zegguh......en volgens mij ga ik vet raar doen....ik heb wel is wat dingetjuhs gehoord...kan ze me alleen niet meer herinneren
|
Dat ligt meestal aan mijn bui voordat ik begin te drinken...Sosm wor ik er heel rustig en sloom van, soms juist weer heel druk en soms doet het ook gewoon niks...Het enige wat ik wel altijd heb is een soort licht gevoel in mijn hoofd en het idee dat alles in slow motion gaat..
||
Citaat:
![]() ![]() heb ik ook, iedereen denk ik? kheb dan altijd ook dat ik denk dat anderen dat zien, maar das nie zo ![]()
|
kan me evenwicht nie meer houden
val elke keer bijna om enzo, dus mensen denken al snel dat ik dronken ben, terwijl ik 'slechts' aangeschoten ben... verder ga ik overal om lachen (zeggen ze) en heel anders als normaal... enne... het lichte gevoel in je hoofd he? die heb ik helaas al na een halve breezer ofzo... het gaat altijd heel snel bij mij ![]()
|
![]() |
Ik voel me dan wat onbezorgder. Maar na veel alcohol komen die zorgen de volgende ochtend vanzelf wel weer....Gelukkig weet ik bijna altijd maat te houden
![]()
|
![]() |
Ik krijg een black out bij te veel alcohol.
En aangezien dat niet zo vaak gebeurt is het bij mij alleen zo dat ik feest en ouwehoer. Maar dat gaat ook wel zonder alcohol, heb zelfs een aantal keren omdat de dokter er om vroeg geen alcohol kunnen nuttigen, en het feesten werd er echt niet minder om.. Het enige nadeel is dat je het eerder merkt als het koud is. |
![]() |
|
Als ik echt heel veel op heb ga ik steeds op m'n bek
![]() Verder word ik heel actief en ga ik dingen tegen mensen zeggen die ik juist niet mocht zeggen, ik floep echt alles eruit, dat levert vaak genante taferelen op ![]() Ow ja en ik word vaak ook heel aanhankelijk...
|
We hebben sinds kort een Drugs & Alcohol deelforum, daar past deze topic echt perfect op. Daar kan je uiteraard verder discussieren.
Gelieve de volgende keer even stil te staan bij de keuze van het deelforum waar je het topic op opent. Verplaatst: De Kantine-->Drugs & Alcohol.
|
![]() |
eerst heel lollig en dan lul ik erg veel, ook zeg ik allerlei lullige/bijdehante dingen die ik normaal alleen denk.
Of ik wordt heel erg euhm knuffelig zeg maar en dan wordt ik gewoon zombie en dan gaat ik kotsen/slapen
|
![]() |
Ik praat al zoveel en daardoor word ik nog losser in m'n praten en m'n omgang met de mensen. Ik besef het allemaal wel en de volgende dag weet ik ook alles wel maar ik kan er niets tegen doen ik heb dan gewoon zin om te dansen, zingen en vooral heel erg gek te doen door nare ervaringen (ik heb er iemand heel erg mee gekwetst) is één van m'n nieuwe voornemens m'n drinken matigen ook al ben ik dan nog maar 16. Ik heb al veel mensen van die leeftijd horen zeggen dat ze minder willen drinken toen vond ik dit overdreven en dacht ik dat ze dit zeiden om op te vallen maar nu weet ik wel beter dus ja. Hierbij mijn mening!
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |