Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit haalt toch helemaal niks uit!!!!
Wat is dit voor onzin. Iedereen weet toch al dat er Alcohol in zit? Sterker nog, veel mensen kopen het juist omdat er alcohol in zit. Dit gaat dus echt niet werken.
|
Koffie is dan ook een drug, net als: Thee, Brood en Melk...
Dit is natuurlijk een b-tje raar om hiervan een punt te maken... Trouwens dan kunnen we de naam van 't forum ook wel veranderen.
||
Citaat:
btw ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (09-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Alchohol is idd een drug, dus is het eigenlijk ook wel logisch dat er een waarschuwing op komt. Tis alleen maar nog de vraag of het iets zal uithalen. Ik denk van niet....
|
![]() |
hm als je iemand vraagt of ie drugs gebruikt, en hij antwoordt nee, daarna vraag je of ie wel eens alcohol drinkt, zegt diegene 5 van de 10 keer ja denk ik.. onder 'drugs' wordt iets anders verstaan dan wat 't eigenlijk allemaal inhoudt. dat verander je niet van de ene op de andere dag.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja ik vind het een goed idee
ik word ziek van alle mensen die je uitschot vinden omdat je een jointje rookt! Vooral van die mensen die zich dan wel elk weekend naar de tering zuipen! maar dat mag want alcohol is "goed" en geheel geaccepteerd door iedereen grrrrrrrr maarja verder ben ik het niet met geheelonthouders eens hoor, ik ben alles behalve dat. Verder respcet voor die mensen zolang ze mij maar niet gaan opdringen dat ik ook moet stoppen- |
Advertentie |
|
![]() |
|
|