Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2002, 21:06
klinkguppie
Tijdje geleden was ik met paar vrienden bij een vriend van mij op bezoek die jarig was.
Gezellig mee aan de pimpel gezeten, en ik moet zeggen dat ik, toen wij naar huis gingen om een uur of 12, het niet meer allemaal even helder zag.
Onze "BOB" reed ons terug naar huis en dat ging allemaal prima tot we op de A50 richting Zwolle aankwamen en toen stond het ineens BOM voor ons stil. Na enig gevloek zijn wij maar aangesloten. Maarrrrr na 10 minuten stond het nog steeds stil. We zijn dus maar uit de auto gegaan om effe een babbeltje te maken met enkele truckchauffeurs die daar ook stonden. Het werd 20-30-40 minuten, en bij mij begin de alcohol al aardig uit te werken. Je kent dat gevoel wel, kop gaat zoemen, droge bek enzovoort. Toen kwam er eindelijk politie langs en die bleef even bij ons stilstaan.
Hun bericht was echter niet zo leuk. We konden maar beter omkeren, en terug naar Arnhem rijden want er lag een vrachtwagen over de weg en dat ging nog wel tot 7 uur 's morgens duren. Affijn, wij in collone spookgereden terug naar Arnhem, en vervolgens over allerlei kleine weggetjes door de veluwe proberen in Zwolle te geraken.
Na ongeveer een uur kwam er eindelijk bericht waarom wij nou precies hadden staan te verdorsten. ER LAG EEN VRACHTWAGEN MET BIER OVER DE WEG!!!
Da's nou een typisch geval van zwaar KUT
Advertentie
Oud 15-01-2002, 21:22
Da Girl
Da Girl is offline
ja bedankt voor de mededeling, maar dit past beter in de kantine... ! vin ik dan he.

maar wel ontzettend melig! jij staat daar dorst te hebben terwijl vijf meter verderop bier op straat ligt!!!! whaha, dan baal je ja. Anders was je die tijd wel doorgekomen!
Oud 15-01-2002, 22:54
Verwijderd
Zaten er geen restjes in die vrachtwagen?
Oud 16-01-2002, 11:49
klinkguppie
Citaat:
henri schreef:
Zaten er geen restjes in die vrachtwagen?
geen idee, toen k t hoorde wat r in zat, zal t denk ik al lang op geweest zijn...
Oud 17-01-2002, 14:09
Wasp
Wasp is offline
't Gaat hier in eerste instantie niet direct over Drugs of Alcohol, vandaar dat ik 'm naar De Kantine verplaats.

Regels voor berichten