Tijdje geleden was ik met paar vrienden bij een vriend van mij op bezoek die jarig was.
Gezellig mee aan de pimpel gezeten, en ik moet zeggen dat ik, toen wij naar huis gingen om een uur of 12, het niet meer allemaal even helder zag.
Onze "BOB" reed ons terug naar huis en dat ging allemaal prima tot we op de A50 richting Zwolle aankwamen en toen stond het ineens BOM voor ons stil. Na enig gevloek zijn wij maar aangesloten. Maarrrrr na 10 minuten stond het nog steeds stil. We zijn dus maar uit de auto gegaan om effe een babbeltje te maken met enkele truckchauffeurs die daar ook stonden. Het werd 20-30-40 minuten, en bij mij begin de alcohol al aardig uit te werken. Je kent dat gevoel wel, kop gaat zoemen, droge bek enzovoort. Toen kwam er eindelijk politie langs en die bleef even bij ons stilstaan.
Hun bericht was echter niet zo leuk. We konden maar beter omkeren, en terug naar Arnhem rijden want er lag een vrachtwagen over de weg en dat ging nog wel tot 7 uur 's morgens duren. Affijn, wij in collone spookgereden terug naar Arnhem, en vervolgens over allerlei kleine weggetjes door de veluwe proberen in Zwolle te geraken.
Na ongeveer een uur kwam er eindelijk bericht waarom wij nou precies hadden staan te verdorsten. ER LAG EEN VRACHTWAGEN MET BIER OVER DE WEG!!!
Da's nou een typisch geval van zwaar KUT