Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 16:23
XBobbyX
XBobbyX is offline
Hey luitjes,

Wat vinden jullie ervan dat softdrugs in onze maatschappij niet wordt geaccepteert....en bijvoorbeeld drank wel?!?!

Tell me....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 16:25
BeertjeM
BeertjeM is offline
Haaaaay!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:44
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik vind dat weed eigenlijk minder kwaad kan dan alcohol
dus vind ik dat ze eerder alcohol moeten verbieden en weed toelaten
maar vazn mij mogen ze er allebei wezen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:58
XBobbyX
XBobbyX is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:

dank je dit vind ik duszz ook ik heb in me klas er een discussie over gehad maar de leraar blijft erbij dat als je bijvoorbeelb een joint rookt dat je meteen een junk bent....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:35
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
XBobbyX schreef:

dank je dit vind ik duszz ook ik heb in me klas er een discussie over gehad maar de leraar blijft erbij dat als je bijvoorbeelb een joint rookt dat je meteen een junk bent....

Kan ik ook niet uitstaan.
Vertel hem dan maar dat er bijvoorbeeld 50000 alchoholdoden per jaar vallen en 0 cannabisdoden.
Het is zelfs zo dat alchohol in grote hoeveelheden in het rijtje harddrugs thuis hoort.
Hypocriet dat hij dan mensen die wiet consumeren junks noemt en mensen die alchohol consumeren niet..
Oud 09-01-2002, 17:56
In_flames
In_flames is offline
Het maakt mij niet zo veel uit. Het is illegaal, maar overal vekrijgbaar en niemand zeikt als je er eentje rookt.

Ik vind het juist wel iets hebben. Zo op straat wat shit van een dealer kopen. De politie kan er niks aan doen terwijl ze dat wel graag zouden willen. Legaliseren neemt gewoon het sfeertje weg denk ik.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:06
XBobbyX
XBobbyX is offline
Citaat:
In_flames schreef:
Het maakt mij niet zo veel uit. Het is illegaal, maar overal vekrijgbaar en niemand zeikt als je er eentje rookt.

Ik vind het juist wel iets hebben. Zo op straat wat shit van een dealer kopen. De politie kan er niks aan doen terwijl ze dat wel graag zouden willen. Legaliseren neemt gewoon het sfeertje weg denk ik.

Het gaat me juist niet zo om dat het legaal zou moeten zijn ofzo maar het wordt gewoon nie geaccepteert ik snap niet dat mensen dat niet zien.... als je je vol giet met drank dan kun je stoer zeggen gheghe ik heb lekka gzeopen maar las je een joint rookt dan kijken ze meteen kei anders tegen je op.... trouwens ik hoef hier in ons stadje geen drugs te halen als de wout me ziet ben ik wel de lul.....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:40
SpankyFrenzy
SpankyFrenzy is offline
He BoBo,

Je hebt helemaal gelijk, ik ben het 101% met je eens. Men kijkt erger aan tegen wiet dan tegen alchohol! Maar waarom komt dat? Omdat men ooit eens wiet in het rijtje drugs heeft gezet en alcohol 'niet' maar dit is zoals we allemaal weten wel zo. En wie biologieles heeft gehad weet dat je aan alcohol wel degelijk verslaafd kan raken, maar aan wiet niet! (hooguit psygisch, maar niet afhankelijk!)

Grzz...
Oud 15-01-2002, 14:19
Isa
Isa is offline
Citaat:
SpankyFrenzy schreef:
Maar waarom komt dat? Omdat men ooit eens wiet in het rijtje drugs heeft gezet en alcohol 'niet' maar dit is zoals we allemaal weten wel zo.
van 1919 tot ik dacht 1933 is ook alcohol in de VS illegaal geweest.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:30
cup a soup
cup a soup is offline
ik vind het zelf ook onzin. maar toch zie ik het bij mezelf ook dat je er gewoon minder makkelijk over praat vol in het openbaar. maar blowen is veel minder schadelijk dan drinken, dus eignelijk is ut onzin!
Oud 15-01-2002, 19:37
apekop123
apekop123 is offline
Ik vind het zkr onzin. Ik zat laatst in de bus en ik zat met iemand te lullen gewoon hardop over wiet en blowen enz. Maar we gebruikten eigenlijk allemaal andere namen terwijl er eigenlijk niks fouts aan is. Maar ik (en ik denk ook wel andere) heb altijd meteen het gevoel dat iedereen naar je kijkt als je gewoon normaal een gesprek hebt over blowen ofzo.
Oud 17-01-2002, 14:15
Joseph
Joseph is offline
Vaak is het zo dat je wél stoned/high mag zijn, maar niet mag blowen.

Hoewel de politie er hier geen problemen van maakt, zo lang je maar beleefd blijft.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:34
dopehead
dopehead is offline
agh alles is flex je doet toch wel wat je wilt fuck de wet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:59
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
wat boeit het wat de maatschapij van je denkt als je blowt of zuipt
dont mind it
Oud 17-01-2002, 17:57
bram_05
bram_05 is offline
maar waarom moiet je in godsnaam 18 zijn? Nu moet ik naar een dealer op de hoek, met kans op troep, of iemand voor me laten halen die me voor 2 geeltjes naajt! Gewoon 16+, net als drank!!!
Oud 18-01-2002, 09:29
dopehead
dopehead is offline
kee da verrot ga je toch zelf kweken?
dee ik ook.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:51
Verwijderd
wiet=beter dan alcohol
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:21
poecilotheria
poecilotheria is offline
ja ik vind het ook de grootste onzin die er bestaat dat ze wiet erger vinden dan alcohol want dat is het in de verste verte niet

maar ja fok de maatschappij en lekker blowen maar
Oud 19-01-2002, 22:28
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:

ben het helemaal met je eens!
maarre ze mogen allebei zekers blijven!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:59
purple
purple is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
ja ik vind het ook de grootste onzin die er bestaat dat ze wiet erger vinden dan alcohol want dat is het in de verste verte niet

maar ja fok de maatschappij en lekker blowen maar

hoe zo fock de maatschappij???
jij zit ook in de maatschappij hoor... en ok jij accepteerd het en ik ook maar de rest nie. zo erg is da nie hoor. men moet er nie zo over zueren dat t erg is. tis op zich wel irritant maar zo heel erg vinnik het nie. schijt aan... veel mensen doen het althans jeugd doet het veel...en het heeft wel iets. alleen blowen opzich is niet zo heel boeiend en speciaal. veel mensen doen het. en de acceptatie hoeft er ook nie tezijn. ik doe het en ja nouen??? maar meteen fock de maatschappij....
het is wel de maatschappij waar wij in leven

[Dit bericht is aangepast door purple (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 17:27
dopehead
dopehead is offline
daarom is de maatschappij zo ferfokt omdat wij erin leven skitt aan de rest als je mag blowen doeje het en let dan niet op de rest .
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:23
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik vind het zkr onzin. Ik zat laatst in de bus en ik zat met iemand te lullen gewoon hardop over wiet en blowen enz. Maar we gebruikten eigenlijk allemaal andere namen terwijl er eigenlijk niks fouts aan is. Maar ik (en ik denk ook wel andere) heb altijd meteen het gevoel dat iedereen naar je kijkt als je gewoon normaal een gesprek hebt over blowen ofzo.

ja dat heb ik nou ook precies! alleen ga ik r geen andere woorden voor gebruiken ofzoh
Oud 25-01-2002, 16:03
boeri
boeri is offline
alcohol is hier al generaties bekent en blowen niet.daarom dus.en blowen wordt door de wet wel geaccepteerd.En ik vind zelf ook dat als ik 2 ike heb de ene blowt en de andere drink.Dus 1rookt een jointje dus2drinkt een biertje weet ik dat 2 eerder dood gaat.Er vallen ook jaarlijks veel doden door overtollig alcohol gebruik.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:04
boeri
boeri is offline
maar ik doe ze wel allebei maar wel meer blowen dan drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten