Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel suiker en water. Cola. Snickers, Mars, etc. etc. (iig GEEN bier of ander alcoholisch ![]()
||
Citaat:
![]() mjah, veel suiker, niet teveel, want dan ga je kotsen meestal ![]() en rustig zitten, geen harde muziek of druk gedoe iig, dan gaat alles draaien in je hoofd en voel je je nog kutterder
||
Citaat:
sorry maar volgens mijn weten heet da ne boefkick hier in hoboken en daar worde niet nuchter van (heb ervaring, al redelijk wa gegeten van frieten tot zakken m&ms) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
blij je te zien. vermindert suiker en cola het effect van wiet? hmm, dan moet ik dus niet toegeven aan mijn vreetkick de volgende keer, dat is dan slechts verspilling van wiet. |
![]() |
|
![]() |
Nja ik rook al een tijd geen wiet meer (alleen hasj) omdat ik me daar steeds kut van ging voelen.
Ik ben weleens flink 'out' gegaan van 1 jointje. Ik had er niks alcoholisch bij gedronken, geloof ik. Maar k zag opeens de muren op me af komen, kreeg het koud/warm, werd helemaal paranoia.. kwas doodsbang, nergens om. Toen zijn we naar de snackbar gegaan, maar k wou niks eten, ook al was ik niet misselijk, maar kon mn armen niet meer bewegen.. dus toen hebbe ze me buite de vrieskou in gesleept en daar schijn ik 2 uur te hebben gezete ofzo.. ![]() Maarja wat mij helpt als ik te stoned ben of als t niet goed gaat is veel drinken, lekker naar buiten (ergens waar het niet warm is iig) en iets eten.. roken werkt niet ![]() Cat
|
![]() |
|
|