Advertentie | |
|
![]() |
|
hihi
![]() nah geen financiele beperkingen... dan zouk een oude boerderij hier in de buurt kopen, maar wel goed onderhouden.. maar niet van die nieuwbouw boerderijen zoals je nou heel veel ziet opkomen... daarbij wil ik achter een stuk wei voor wat paardjes voor mezelf en evt wat pensionplekken, is wel gezelliger... ow dr mag ook wel een binnenbak zijn... aan de andere kant wil ik dan wel een klein stukje wei met geitjes, kippetjes, varkens, schapen, koetjes, alles zeg maar... van binnen moet het een hele rustgevende sfeer zijn... wel donkere kleuren maar toch gezellig.. mysterieuze sfeer een beetje met donkerrood, paarsige kleuren... verder heb ik nog nie echt een duidelijk idee...
|
ik weet het ik weet het!!!
ik zou... dat geweeeldige grachtenpand op de herengracht kopen, dat op de hoek zit van het verlengde van de huidenstraat... (is de 2e rij van de 9 straatjes, gloof ik) met een torentje!!! òf... dat andere meesterlijke grachtenpand op de keizers... met een dakterras en dat het dan toch vet oud is!! ik zou het van binnen helemaal wit maken, maar alle oude houten balken trappen en dingen, uit de originele tijd, hout en oud laten... en dan soms in een kamer één muur een heeeele felle kleur maken, rood... of helblauw... of groen... dat hangt af van de sfeer die zo'n specifieke kamer moet hebben (studeerkamer bijv... oranje, stimuleert originaliteit en doorzettingsvermogen) *de keuken limoengroen (dat is enig!!) *de slaapkamer blauw...(rustgevend) *de badkamer doe ik rood met grijs (ik heb er toch een mooie gezien!!!) en dan niet met tegels, maar met beton dat zo onbewerkt op de vloer en muren is (en dan donkergrijs) de meubels... ach... en mengelmoes van heel modern met antiek, en dan een beetje in de kleurstijl blijven van de kamer... ...veel doorkijkjes voor die kamers waar geen ramen in zitten... ik wordt later binnenhuisarchitekt!!!... dat moet! mijn kamer is nu ook al zo cool... en dan voor zulke huizen... en dan helemaal!!! en voor dat huis met het torentje.... dat heeft een torentje!! wat je ermee kan... geen idee en dat huis met het dakterras.... dat zou ik heel gezellig met hout doen, en dan zo'n warme hout, kersen ofzo... in de lengte met vlonders eropdoen, en dan houten tuimmeubelen, met lekker groene maar simpele planten eromheen... in de zomer... over de gracht uitkijken... lekker in de zon zitten Oh ja! en ik neem een boot voor de deur... (weetje... ik koop denk ik maar allebei de huizen... en dan ook nog een vakantieoptrekje in... noordwijk, torremolinos, argentinie en new york... geen geldlimiet toch ![]()
||
Citaat:
![]() (en anders zet je er ter plekke een luie hond) ontopik: mwah.. lijkt me beetje te veel moeite om helemaal te beschijven nouja dan maar even wat punten, iig een groot landhuis niet te ver van een intressante stad af (10 min. met de auto ofzo en een station en bushalte in de nabije omgeving), waarschijnlijk ook een met riet bedekt dak (mwah.. daar ben ik nog niet helemaal over uit), mooie oprijlaan, garages, grote tuin, veel balkonnen, veel kamers, klassiek/modern en warm ingericht, meerdere badkamers en een overdosis luxe + een gast verblijf dat eenigzins is afgezondert van het huis. En ja ik ben wel van plan dit later te gaan realiseren.
|
Mijn huis wordt niet al te groot. De muren worden iets van paars of blauw, met aan de onderkant een hele rij rock 'n roll vlammen (a la lucky lenn in Rotterdam). De bankjes enz moeten in dezelfde kleur als de muren, met gedeeltes zebraprint ofzo (=zoo geil
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Een grachtenpandje op de Prinsengracht in Amsterdam,
qua kleuren vrij rustig; gebroken wit, zachtzacht geel of oranje achtig. Met op sommige muren één dunne streep barbieroze, knalblauw, feloranje. Mogen ook cirkeltjes zijn. qua meubels; ik ben helemaal weg van koloniale meubels, wel de sierlijke variant er van anders wordt het snel erg lomp. Vrij sober mogen die zijn iig zo'n lange dinertafel met een niet-glad tafelblad. Ook erg mooi sidetables met krulpootjes. Ik wil iig zo'n barok-achtige bank, dus een bank met krulpootjes en een fluwele zitting, echt geweldig. En een hele grote spiegel in de hal ook barok, dus ook met krullen. Keuken moet voornamelijk praktisch zijn, ik walg van die zogenaamde 'moderne' keukens met eilandjes er in endergelijke, zolang er een afwasser en oven is ben ik gelukkig. Badkamer, zowieso een douche en een bad, dat mag in één. qua verlichting; kroonluchters zijn geweldig, het mooie van een grachtenpand is dat ze vaak erg hoog zijn, en een kroonluchter erg goed tot zijn recht komt. Ik wil verder wel een paar goede verlichtingspunten, maar geen tl-bakken en 80watt bolletjes zeg maar, 't moet wel sfeervol zijn. qua kunst; Art-nouveau en barok. Ik wil zo'n gietijzeren trapleuning met daarin organische dingen in verwerkt, en glas in lood is ook erg mooi. 'T kitcherige van barok vind ik helemaal geweldig maar het moet niet 'te' worden. Ik wil zowieso wat van Escher aan de muur, een paar mooie zwartwitfoto's op groot formaat. Ik geef niet erg om beeldjes en dergelijke dus dat hoeft niet erg. Verder; veel grote planten van die varen-achtige dingen, en veel bloemen, allerlei, maar geen tulpen en hyacinten, maar vooral rozen. Boeketten zijn prachtig zolang ze maar niet te gesorteerd zijn, veel van allerlei bloemen er in zitten en 't hoeft niet persé bij elkaar te passen. Bloemen zijn fijn. Een ruimte waar ik m'n creatieve activiteiten kan ontplooïen, daar moet iig een grote glade tafel aanwezig zijn, ruimte voor verf/tekentroep en stoffen en natuurlijk een naaimachine *ik ben nog opzoek naar een echte paspop maar die kan ik nergens vinden. We hadden hier eerst een donkere kamer om foto's te ontwikkelen maar ivb met een verbouwing is die weg, maar een donkere kamer lijkt me ook wel wat. Zo'n bibliotheek gedeelte is ook mooi, zo'n eentje waar je je boeken achter glas kan weg zetten, wouw Naja ik kom straks met nog wel wat.
||
Citaat:
![]() (we moeten nog steeds ff kijken in dat nieuwe pand van em...) Offtopic: ennuh, pleur je msn es aan.
|
stel je voor..
![]() ik heb ineens best veel geschifte, onrealistische ideeen eigenlijk, maar ik zal me inhouden.. Hoe ziet het er van buiten uit? het liefst zou ik een romaanse kerk hebben, maar dat is een beetje onrealistisch.. een penthouse in new york, parijs of londen zou me niet tegenvallen, zo eentje met een heel groot raam in de huiskamer ![]() En hoe van binnen? warm en modern gecombineerd.. vloeren van hout, dakterras/balkon met een paar mooie planten.. grote badkamer, twee slaapkamers, een computerhok, en een huiskamer, toilet, keuken en een grote bergruimte (groot is goed als je veel geld heb, want dan koop je ook veel rotzooi) Watvoor soort meubels? ik wil antieke stoelen maar ook zo'n stoel van giger, gegoten aluminium ![]() ![]() ![]() in de keuken alles roestvrijstaal. in de slaapkamer wil ik een bed verzonken in de vloer, en liefst een groot dakraam en dakterras/balkon eraan Verf, behang, vloerbedekking? vloer in de badkamer is marmer en die in de gang en toilet ook, in de bioscoop is het vloerbedekking.. in de rest van het huis houten vloeren.. muren zijn afhankelijk per kamer, keuken krijgt witte muren maar de slaapkamer donkerblauw... voor de rest veel foto's, artwork, graffiti etc. in ieder geval veel mooie dingen En hoe denk je dat je persoonlijkheid en 'lifestyle' hierin tot uitdrukking komen? ik wil graag veel dingen binnen handbereik.. en ik zou het huis inrichten gericht op het houden van feestjes ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmmm *denkt*
Ik zou zo'n lief oud schattig huisje willen in een bos.... Het huisje is niet erg groot, maar wel groot genoeg om veel ruimte te hebben... Ik zou 1 kamer maken, bijv de slaapkamer, met allemaal elfenbeeldjes enzo...zeg maar zoals Chimera in Amsterdam, die beeldjeswinkel...met allemaal plantjes en elfjes enzo...*zwijmel* ![]() Ik zou ook een hemelbed nemen..das zoo mooi... hmmm de rest van de inrichting in het huis: lichte houten meubelen, in sommige gedeeltjes lichthouten laminaatvloeren, sommige gedeeltes grote witte tegels...uiteraard met vloerverwarming... ![]() Ik zou een mooie tuin willen, die wel afgescheiden is van het bos, maar toch een geheel vormt...met daarin een schommel...en een vijvertje.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
een huge ass villa echt zo 1 van onbeschofte afmetingen,
het hele huis moet skatebaar zijn met de nodige rails en ramps, een lounge room waar geen lounge gedraait word met de allernieuwste games en consoles, een overdekt zwembad met de nodige duikplanken, geen jacuzzi, een studio een repertior (ja natuurlijk zijn deze ook beroerend groot) een keuken waar je kan skaten tussen de ingredienten en de inductie grill/kookplaten (een soort halfpipe keuen idee, het hele huis heeft trouwens overal boxen in elke muur min 5 welke natuurlijk word aangedreven door een ruime installatie. Graag ook een redelijke tuin met supervijver vol met wonderschone vissen, een hennepkas zal er ook wel te vinden zijn. owja en overal ook zithoeken, een sm kelder voor onverwacht bezoek (fuck the aerobed) een heel groot aquarium en terrarium zou ik ook graag willen en natuurlijk heeeeeel veeeeeel honden en katten.
|
![]() |
|
gewoon, n huisje aan de rand van n stad met n tuin (betegeld en wat bloemen/struiken, geen gras), zodat je niet in the middle of nowhere zit, maar ook niet in de drukte, normale inrichting met lekkere plofbank enzow.
eigluk gewoon zon huis waarin ik nou ook woon alleen dan wat centraler in t land. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil een pop-art huis. Naast de villa van steve-met-de-onuitspreekbare-nick, want hij heeft een wietkas en een sm-kelder. *grin*
Of ik wil een grachtenpand in Amsterdam, die helemaal van mij is. De hoofdkleuren worden dan rood-oranje(-paars), en er moeten overal beeldjes en kussens zijn. Het moet een rustgevende en warme sfeer worden. OF een huisje in het midden van een bos, waar ik dan met al mijn vriendjes en vriendinnetjes ga wonen. |
![]() |
|
Een vette villa of penthouse, met een heel cool interieur.
Op MTV heb je een serie en daarin gaan verschillende mensen uit verschillende delen van Amerika in 1 huis in Chicago wonen, dat vind ik zo'n cool huis, echt cool. Ik heb alleen de kennismakingsaflevering gezien, maar dat huis was echt cool. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou een grote villa willen, waarin ik verschillende kamers in verschillende stijlen zou maken. Een kamer met fijne zachte hang-bank, gewoon lekker nietsen, met wat rustige muziek, misschien beetje metalic-look
![]() Een andere kamer lekker warm, met donkere kleuren, ook een soort rust-kamer, maar dan anders dan de eerste... Een heel ouderwetse studeerkamer met bibliotheek lijkt me ook hendig tof! Gewoon allerlei stijlen door elkaar flansen, met tussen alle kamers door een sfeervolle gang, met wat mooie lampen aan het plafond ![]() Ik wil overigens ook veel verschillende slaapkamer, met van die raamnissen, lijkt me fantastisch ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou een wit huis willen, een grote hal met rechtdoor een trao naar boven en dan kun je links en rechtsaf een rondje lopen terwijl je door allemaal verschillende kamers komt. owja naast de trap naar boven een trap naar beneden voor mn speelhal en mn biljart kamer
![]() Boven een super grote overloop, met allerlei slaap en relax kamers owja ook nog een badkamer, een grote wirlpool bubbelbad weetje wel zo'n jakoezie ![]() In de tuin een groot zwembad met veel rotspartijen (centerparcs idee) en een paar in de rotsen verborgen glijbanen! Daar omheen, achter, langs e.d een groot teras met bb plaats en. Aan de zijkant van mn huis een vet grote garage voor al mn auto's owja, uiteraard een vet stuk grond aan de voorkant met oprijlaan en een groot stuk gemaaid gras en een grote vijver in het midden!
|
Verwijderd
|
Ik zou een mooie verbouwde boerderij willen hebben in het buitengebied van een redelijke stad. Ik zou het modern inrichten, maar niet minimalistisch ofzo. Gewoon vrij licht zonder al te veel poespas. Er moet een openhaard in zitten, en ik vind zo'n "losse" soort van wenteltrap van de woonkamer naar de bovenverdieping heel mooi. Verder zou ik mijn slaapkamer heel romantisch inrichten; met een hemelbed en allemaal frutsels. Heel anders als de woonkamer, dus. Zou leuk zijn als hier ook een (nep)openhaard(je) kwam. De logeerkamer richt ik dan in "oosterse sferen" in. De badkamer moet uitgerust zijn met een whirpool en een stoom-douchecabine, 2 wastafels en een sauna. De zolder zou ik laten zoals het hoort bij een boerderij: met van die balken aan het plafond, maar dan wel licht geschilderd. Dat zou dan meer een relax-ruimte worden. De rest van de (slaap)kamers weet ik nog niet hoe ik die dan in zou richten; hangt van de smaak van mijn man en (eventuele) kinderen af. Mijn werkkamer zou ik ook heel licht en modern inrichten. Dit wel heel strak, want ik kan er niet tegen als de plaats waar ik moet werken een rommeltje is (dat zie je op dit moment eigenlijk niet aan mijn kamer af
![]() ![]() Misschien over een jaar of 15 ![]() Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 16:55. |
![]() |
|
onbeperkt...tsja dan kost het wel wat
![]() ik zou een oud klooster ergens in de bergen kopen...zo eentje die niet supergroot is, maar wel met mooie gebrandschilderde ramen...dan zou ik ipv de godsdienstige beeltenissen in die ramen andere doen, bijv. van dieren of van gebouwen. in de kapel zou ik een heel groot bioscoop scherm neerzetten, met van die ontzettend relaxte grote banken waar je in kan wegzakken...en natuurlijk een supergoede muziekinstallatie. verder zou ik alle kamers lekker laten zoals ze waren, alleen een beetje muren doorbreken en betere verlichting, bedden, sanitair... Voor de bibliotheek zou ik alle oude boeken opkopen en er in zetten (ja en ook nog lezen..) wat ik er verder nog in zou willen...goed verlichte ondergrondse gewelven waarin dan een zwembad en sauna en al die shit in zou zitten... verder zou ik het eigenlijk niet weten.... ja een heeel groot tweepersoonsbed..
|
Ik wil echt dicht bij een strand wonen. Het huis maakt me opzich niet zoveel uit, maar ik wil van binnen vooral warme kleuren. dr moet echt veel sfeer in zitten. En dan allemaal leuke spulletjes, van die standaard dingetje maar dan net iets mooier gemaakt
![]() Maar eigenlijk maakt de binnenkant niet echt heel erg uit, ik wil gewoon aan het strand ![]() ![]() Daarbij hoeft het huis niet groter te zijn dan wij (wij? ja vast en zeker) nodig hebben, want dat vind ik gewoon een luxeprobleem ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh oh oh.
Ik wil zoooooveeel huizen. Een huis in de stad. Donker vanbuiten,met zo'n verhoogje aan de voordeur(ja!) en dus een grote deur. Grote ramen met gekleurde doorzichtje gordijnen,waar het gezellige licht zo doorschijnt. Het moet ook een balkon achtig hebben of zo'n raam dat er zo uitsteekt.Z'on vijfhoek achtig iets dat eruit pleurt ![]() Met een grote living.Grote zithoek,met zo'n lekkere inzak bank met veel kussens.Met veel kleine tafeltjes(ronde)waar wierook en kaarsen opstaan.De kleuren... dieprood/geel/oranje/framboosrood achtig iets ![]() Gen 1 groot licht maar veel kleine lampjes.En met uitzicht op de tuin.-->die een mooie zithoek heeft.De keuken moet groot zijn en gezellig. Het heeft een hele grote 'oudhoutenen' trap,*zwijmol* En het heeft een grote badkamer,douche en bad.De slaamkamers zijn ook ruim,met zo van die houtenen beddden met spijlen aan je hoofd en voeten(die je kan versieren ![]() Een boerderij in zo'n oud ,gezellig dorpje in Zuid-frankrijk. Eigenlijk ongeveer hetzelfde als hierboven ![]() Anderzijds wil ik ook een villa die mooi,stijlvol is ingericht. Dus het wordt het mix,liefst het eerste huis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() :geil: Mij lijkt een complete Giger room wel tof, inclusief zulk soort lampjes, dit op de vloer en natuurlijk de Spell I aan de muur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() vooral dat uitlachen en in de fik steken( ik heb toch een hekel aan jan des bouvrie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil een huisje in een bos, maar dat bos moet niet te ver van de buitenwereld af liggen en ook nog redelijk dicht bij het strand..
Het moet een niet al te klein, maar zeker wel erg knus huisje zijn. Géén witte stenen, maar mooie bruine steentjes. Mijn huisje wordt ingericht met hout-tinten en wordt behangen met allemaal mooie spirituele posters en dingetjes. Ik richt een kamertje in met allemaal mystieke dingen, bijbels, inzichtkaarten, tarotkaarten,etc. etc. Zodat ik daar lekker kan relaxen en zo.. Als het maar knus&spiri is dus.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Stel je voor... Selma Koopman | 9 | 06-09-2011 22:14 | |
De Kantine |
het .stel.je.voor.topic. Miss.Jazz. | 74 | 25-02-2007 16:35 | |
De Kantine |
Stel je voor in de jungle... LaResistance | 51 | 10-02-2004 08:20 | |
De Kantine |
Stel je voor Upke | 32 | 28-04-2003 22:45 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 | |
Algemene schoolzaken |
Stel je voor... ilsy | 7 | 10-03-2002 17:15 |