Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ow en jij bent niet slecht, hij wel. Verliefdheid overkomt je (zeggen ze). Ik zou niet met een schuldgevoel kunnen leven, kijk als hij geen vrouw en kinderen had, was het een ander verhaal geweest. suc6 meis! Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 22:31. |
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar geeft hij erg toe aan zijn gevoelens voor jou. Dat is onrechtvaardig tegenover zijn vrouw (+kind).
|
![]() |
Dit kan nooit wat worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!En hoe zou jij het vinden als een van je ouders dit zou flikken!!!Misschien heeft die man wel bij je vader in de klas gezeten?Je hebt hier totaal niks aan, het loopt alleen op teleurstelling uit.En die man is een klootzak sorry dat ik t zeg
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het absoluut niet kunnen. Maar je moet zelf beslissen. |
![]() |
|
Ik vind eerlijk gezegd dat jullie beide wel een beetje slecht zijn, jij weet immers dat ie getrouwd is en een kind heeft en je gaat er toch mee door. En t zelfde geldt voor hem, hij heeft een vrouw met kind en hoort daar trouw aan te blijven en doet dat niet.
Ik zou bij m weggaan, als ik jou was. (makkelijker gezegd dan gedaan, I know... Maar dat is denk ik wel t beste)
||
Citaat:
![]() [wat doe jij zo laat nog wakker? ![]() Reactie sas_andrea haar reply... Ik vind hém slechter. Zij is nog jong, zij wil wat 'beleven'. Een avontuurtje. Zelf zou ik het ook hebben gedaan. Al is het alleen maar op de hoop dat het iets zou kunnen worden, natuurlijk kan dat bijna niet, maar 'hoop doet leven'. Daaruit zou ik de kracht putten. 't klinkt misschien wel heel slecht van mij, maar ik zou liever willen dat ík gelukkig was, dan dat zijn vrouw gelukkig is.
|
Verwijderd
|
Mja, ik wil even zeggen dat je je heel goed moet beseffen waar je mee bezig bent.
Wat verwacht je hier precies uit te halen? Wat is hetgene dat je gelukkig maakt hierin? En wat nou wanneer jouw verliefdheid niet zomaar overgaat, of de zijne eerder? En ja, hij heeft een vrouw en kind, tegenover hen is ie al niet eerlijk door wat ie met jou doet, hoe kun je dan verwachten dat hij tegenover jou wel eerlijk is? Liefde heeft hier niets mee te maken want hoe dan ook zal ie ook van zn vrouw en kind houden, en toch liegt hij tegen hen. Verder is een vriendin van mij in deze positie geweest, maar dan als in dat zij het kind is van de man. En het heeft haar kapot gemaakt, ze heeft er zo ontzettend veel pijn en onzerheden aan overgehouden. Besef je die dingen, besef je de gevolgen en ga dan niet strax lopen zeiken dat je spijt hebt of dat je je zo schuldig voelt. Als je verantwoordelijk genoeg bent met een oudere gertrouwde vader een 'affaire' te hebben, moet je ook verantwoordelijk genoeg zijn de bijkomende gevoelens te dragen. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind jullie beide hartstikke fout! Jij weet dat ie getrouwd is en een kind heeft. Hoe kan je hier dan mee doorgaan?! Hoe zou jij je voelen als jij die vrouw was en je komt hier achter? En je weet ook dat jullie niet eens een toekomst samen hebben.. Ik zou pas iets met hem beginnen als hij zijn vrouw verlaat. Dat zal hij niet doen, dus ik zou er absoluut mee kappen. En hij is ook slecht! Hij heeft een vrouw en kind die hij trouw moet zijn! Najah, dat ie fout is hoef ik niet eens uit te leggen lijkt mij..
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor het meisje is het vrij 'simpel'; zij (is jong) en wil/denkt (veel aan) sex... :/ Voor hem is het wat moeilijker; hij heeft al een sexuelerelatie met zijn vrouw, tevens zijn ze een 'stel', getrouwd. Hij is de gene die er een hoop voor over zou moeten hebben [vrouw + kind] om het niet te doen met dat meisje.
|
![]() |
wat een onzin!Ze zijn gewoon beide fout bezig.Dat je jong bent betekent niet dat je zomaar alles mag doen zonder dat je je geweten aantast!!!!ZE ZIT GEWOON FOUT.IK HOOP DAT ZE ER SNEL ACHTER KOMT DAT HIJ HAAR GEWOON GEBRUIKT PUUR VOOR DE SEX(ook al hebben ze dat nog niet gehad, daar doelt hij zeker weten op)
||
Citaat:
"Wij zijn smoorverliefd op elkaar, maar we weten dat het alleen maar een tijdje duurt. (Verliefdheid kan nooit zo lang duren. Een paar maanden? hogenstens een paar jaar.)" Daaruit concludeer ik dat zij ook (alleen maar) sex wilt.
|
tja als je je schuldig voelt, waarom ga je er dan nog mee door, je hebt zelf ook het gevoel dat het toch niet helemaal goed is wat je doet en je weet bij voorbaad al dat het niet lang zal duren..?
Ik denk overigens dat hij slechter is dan jij! Hij is degene die getrouwd is en een kind heeft! Hij zou aan zijn eigen gezin moeten denken.. Hij kan niet van twee walletjes blijven eten.. Ik zelf zou iig niet aan zo'n relatie beginnen.. Ik zou weten dat het uiteindelijk op niets uit zal lopen en je moet alles stiekem doen want stel dat zijn vrouw er achter komt.. Ik zou me heel erg schuldig voelen tegenover die vrouw en kinderen.. En de kans zit er dik in dat hij zijn huwelijk nooit aan de kant zal zetten voor jou, dus tja, dan zou ik me een gebruikt voelen, ook al zou het niet om de seks gaan...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dit absoluut fout.. je weet dat hij getrouwd is, hij houd van z'n vrouw en dat staat zwart op wit. Bovendien hebben ze een kindje, denk daar eens aan.. denk je dat hij jou echt zal verlaten voor zijn vrouw? En wat als hij het al doet.. zou jij je niet ontzettend schuldig voelen (aangezien jij deels de oorzaak, of iig aanleiding daarvan bent)?
Dat het gevoel over een paar jaar weg is, is mogelijk.. maar houd jezelf niet voor de gek, de kans dat het gevoel blijft is ook mogelijk! En als je er nu al vanuit gaat dat jullie relatie niet lang zal duren en jullie geen toekomst hebben, kun je er net zo goed nu mee kappen. Scheelt een hoop ellende.. |
![]() |
|
17 en 34? mmm valt nog mee...het kan nog veel en veel en veel erger
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij bent niet getrouwd !! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jij = niej fout
man = HEEEEEEEL fout ![]() zegt genoeg ? Beste is om de relatie te beeindigen ![]() ![]()
|
Hmm mijn zus gheeft hetzelfde. Alleen woont die man in Canada en zijn ze wel met elkaar naar bed geweest. Ik vind het vreselijk fout want ze misbruikt het vertrouwen van zijn vrouw en kinderen.
Ze was daar voor een highschoolyear en had problemen met haar gastgezin. Toen namen die man en zijn vrouw haar in huis en ze hebben vreselijk veel voor haar gedaan. Daarom vind ik dat ze dit dus ook niet kan maken, maar met kerst gaat ze weer naar ze toe en zij en die man hebben al helemaal uitgedacht hoe ze samen kunnen zijn... *grom*
|
![]() |
Jeetje wat een rotsituatie zeg! Als ik jou was zou ik het met hem uitmaken. Het doet wel pijn, maar deze relatie is gewoon niet goed. Waarom geniet je niet lekker van je jeugd? Genoeg leuke jongens van je eigen leeftijd! Toch? Zo'n vent begrijp ik trouwens ook niet... Bah!
![]() http://donnabetty.cjb.net donnaheijnsdijk@hotmail.com |
![]() |
|
Wallah! Dit verhaal komt me echt bekend voor moet ik zeggen. Een heel goede vriendin van mij heeft ook zoiets. Ze heeft een soort van relatie met haar baas die 12 jaar ouder is, terwijl hij zelf ook gewoon een vriendin heeft!
Toen ik het hoorde schrok ik me rot. Ik snapte haar ook gewoon niet. Ik begreep het niet. Ik bedoel, je weet toch dat zoiets niet gaat werken. Maar nu (na 5 maanden) begin ik haar toch steeds beter te begrijpen. Ze is gewoon echt verliefd en hij ook op haar, tenminste zo zegt hij. Ik vind dat hij slimmer moet zijn en haar moet zeggen dat het gewoon niet kan. En aan de andere kant vind ik dat mijn vriendin er mee moet stoppen. Ze ziet ook heus wel in dat het nooit echt iets kan worden, maar ze is gewoon zo verliefd en ziet hem te vaak om daar aan toe te kunnen geven. En ik blijf maar hopen dat er iemand in gaat zien dat het moet stoppen.. Maargoed, om even op je topictitel te antwoorden: Jij bent zeker niet slecht. Je bent gewoon verliefd en dat kan je niet helpen. Je kunt als buitenstaander wel heel makkelijk zeggen wat dom, je weet toch dat het niet gaat werken? Maar ik snap dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan... En ik vind eigenlijk dat hij degene is die slecht bezig is. Hij zou zo verstandig moeten zijn om er niet mee door te gaan. Maargoed, daar heb jij ook weinig aan natuurlijk. Doe wat je denkt dat je moet doen... en ik zou in dit geval zeggen, ga op je verstand af meisje!
|
Ik weet niet ... ik vind je niet een " slecht " iemand, dat kan je toch zo niet zeggen, maar ik vind wel dat je verkeerd bezig bent. Ik kan me niet voorstellen dat ikzelf met een getrouwde man zou kunnen hebben, ten eerste omdat hij met mij VREEMDGAAT ( en inderdaad zijn arme vrouw en kind ), ten tweede omdat het toch geen perspectief heeft ( zoals jij zelf zegt ). Ik vind het een beetje oneerlijk tegen alle deelnemende partijen
![]()
|
Hmm,
om nou te zeggen smoorverliefd. Als het echte liefde was, ging hij wel met jou verder, toch? Verder mag je dit best doen, hij maakt immers de beslissing vreemd te gaan, anders doet hij het wel met een andere vrouw. Ik denk niet dat een van jullie beide er echt goed aan doet, maar als je echt verliefd bent op elkaar... |
![]() |
|
ik zou me er zelf alles behalve fijn bij voelen...
hij is 2x zo oud, is getrouwd, heeft een kind.... je zegt zelf dat het nooit iets kan worden, maar waarom probeer je het dan wel?? tenminste, als je een relatie hebt lijkt het me logisch dat je wel probeert er iets van te maken. van hem vind ik het echt HEEL achterlijk dat ie zijn vrouw >en kind!!< zo bedriegd. wat dat betreft heb jij nergens schuld aan.. vraag jezelf eens een paar dingen af: 1) vind je dit zelf een gelijkwaardige relatie? 2) als hij moest kiezen, voor wie zou hij dat dan doen? waarschijnlijk zijn gezin. hoe voel je je dan?? op z'n zachtst gezegd niet echt fijn lijkt mij... 3) stel zijn vrouw (en kind) komt (komen) erachter. zou je je dan niet ontiegelijk k*t voelen?? vooral als het dan niet tussen jullie 4en blijft.. hoe zouden bijvoorbeeld je ouders en vrienden reageren??? en ik had nog iets maar dat ben ik even vergeten.. maar heb je het er allemaal voor over als je zelf al zegt dat het uiteindelijk toch niets word?? ik zou daar toch nog eens even HEEL erg hard over nadenken en/of het er met hem over hebben........... succes & sterkte ermee!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
bi Ui | 42 | 07-10-2004 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen??? PoepKakScheetje | 7 | 16-06-2002 08:15 |