Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mjah dat was niet echt mijn schuld ging in de pit iemand onderuit (hartstikke stomdronken..ik ook trouwens)en die nam muh broek meej..en toen was die van me enkel totaan me kruisbgescheurt..dus ik liep in me onderbroek
![]() ![]()
|
hmmm
1 gezoend met mensen emt wie ik neit wilde zoenen 2 in een trein kotsen 3winkelwagentje in iemands tuin geplant 4 dignen doorgeluld 5 op me bek gegaan 6 gefietsdived 7 gerookt 8 mensen gekwetst 9 naast iemadn wakker geworden 10 me tvmeubel ondergekotst **en toch gaak door ![]()
|
![]() |
genoeg domme dingen
![]() 1 borden om wegen af te zetten in de plomp smijten 2 met carnaval gaat altijd mijn fiets naar de klote omdat ik het dan schijnbaar niet kan laten om op mijn bek te gaan met mijn fiets wat weer resulteert in een stukkie naar huis lopen van +/- 5 km ![]() 3 op mijn kanis gaan in een stampvolle discotheek ![]() 4 reflectorpaaltjes langs de weg weggehaald samen met een paar maten en die dan weer bij een soeplul in een net nieuwaangelegde tuin planten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hell, ik hbe een keer met een andere jongen gezoend terwijl ik een vriend had.. dat was zeg maar het ergste.. voor de rest alleen maar "grappige" dingen (tussen aanhalingstekens dus he)
|
Jah...een heleboel dingen die ik me niet meer herinner
![]() Oa. een aantal keer op me bek gegaan, een vriendin in het plantsoen geduwd een vriend uitgescholden voor Kelly uit BB, alle eieren die we in huis hadden tegen de muur aangesmeten, met mensen gezoend die ik niet kan lijden normaal gesproken, met kleren en al aaan in slaap gevallen, op fiets in slaap gevallen om maar ff wa voorbeeldjes te noemen.. |
![]() |
|
![]() |
pff veelste veel dingen fout gedaan... Op alle manieren...
Eentje was bijvoorbeeld dat ik een fiets in de gracht had gegooid en op de 1 of andere manier bleef er iets van me kleding haken aan die fiets (weet echt niet wat het was) waardoor ik keihard met me hoofd tegen de kant van de gracht aan kwam en toen viel me schoen het water in waardoor ik er ook maar in sprong... Mobiel stuk enzo. Een andere ging ik proberen om te kijken of iemand z'n deur van de auto had opengelaten, toen ik er 1 vond die open was, ben ik er in gaan zitten, heb even lekker lopen toeteren en toen heb ik het bandje wat in de radio zat eruitgehaald, daarna liep ik midden op straat en vond ik het zo slecht van mezelf dat ik dat bandje had gejat en toen ging ik dus terug om hem weer in de auto te leggen, en wat moest er op dat moment langsrijden... ...juist de politie. Ik heb toen de hele nacht in zo'n kankercel gezeten en nog een leuke boete gekregen ook. Zo kan ik nog wel ff doorgaan met wat ik heb gedaan toen ik dronken was.
|
![]() |
|
|