Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb vooral vorig jaar heel vaak stoned in de klas gezeten en eigenlijk ook nooit genaaid. Wel ene paar keer stomme opmerkingen van leraaren.
maar k was toevallig vandaag weer s stoned in de les. we hadden 1 jointje gerookt en opzich niet heel stoned maar wel genoeg om een blokuur handvaardigheid geen fuck te doen... en de leeraar deed eigenlijk niet echt iets. maar volgens mij hebben ze het best snel door alleen geven ze er nix om... xm
|
![]() |
vreetkick in de klas is wel lastig hoor. heb wel es chocola van de leraar afgetroggeld omdat ik nie naar de kantine mog...maar ik van altijd zo in slaap als ik stoned in de les zit. maar goed who cares.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
als ik stoned ben in de klas word ik para denk ik dat iedereen het dor hebt en ga ik *onopvallend doen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
gistere nog stoned in de klas gezeten, maar dat ging nie zow goei, kheb allerlei dingen verteld die k nie wilde vertelle, maja t floepte dr gewoon uit, en ik had alleen maar de slappe lach, volgde helemaal nix, snapte nergens iets van, bwaaaah dit doe ik nie weer denk ik... (maja, dat hebbik vaker gezegd...)
|
![]() |
|
![]() |
stoned in de les is altijd wreed!!
tering wat heb ik al gelachen met wat andere klasgenoten als we recht uit de shop de les in vielen ![]() ik doe dat niet al te vaak hoogstens 2 keer in de week als we na dat tussenuur praktijk hebben of een ander vak waar het toch geen kut uitmaakt verder met praktijk vliegt er dan altijd vanalles door de lucht van gereedschap tot werkstukken vooral die maat van mij dies zo geflipt als een looie pijp (jammergenoeg is ie nou van school af en gaat naar een politieopleiding ![]() ![]()
|
![]() |
hai hia..
blowen onder school vink juist relaxt..k doe het nu bijna niet meer maar soms nog wel dan heb ik eindelijk eens lol in school! maar oke pasgelenden wou een meisje voor het eerst blowen en een paar vriendinnen gingen samen met haar in de pauze smoken! nog geen 10 minuten later kwamen ze mij helen omdat het meissie helemaal in paniek was! hebben haar toen wat te drinken gegeven en terwijl iedereen naar de les was heb ik zo'n 2 uur met er op een bankje buiten school gezeten..! jah zij was gewoon te bang dat iemand het zoiu merken en haar van school zou gooien ofzo! ze doet het nu ook nooit meer onder schooltijd ![]() -xxxxx- gizmo
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|