Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 15:44
blackfairy
blackfairy is offline
ik moet zegguh dat ik et altijd wel naar mn zin heb(kan ook altijd wel lache om de mense die zeer serieus zittuh op te lette ) als ik stoned op school zit...nooit gebeurd dat ze me genaaid hebbe ermee...

you?
Oud 04-02-2002, 15:57
Günther
Günther is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
ik moet zegguh dat ik et altijd wel naar mn zin heb(kan ook altijd wel lache om de mense die zeer serieus zittuh op te lette ) als ik stoned op school zit...nooit gebeurd dat ze me genaaid hebbe ermee...

you?
ik heb vandaag ookal 2x de bong op school gebruikt. zat helemaal knetter in de les maar nooit genaaid ofzow
Oud 04-02-2002, 16:42
Veronica
Veronica is offline
dat is ECHT leuk, stoned in de les...... of moet je es poppers gebruiken das ook wel heeel melig!!!!
Oud 04-02-2002, 17:26
purple
purple is offline
ik heb vooral vorig jaar heel vaak stoned in de klas gezeten en eigenlijk ook nooit genaaid. Wel ene paar keer stomme opmerkingen van leraaren.
maar k was toevallig vandaag weer s stoned in de les. we hadden 1 jointje gerookt en opzich niet heel stoned maar wel genoeg om een blokuur handvaardigheid geen fuck te doen... en de leeraar deed eigenlijk niet echt iets. maar volgens mij hebben ze het best snel door alleen geven ze er nix om...

xm
Oud 04-02-2002, 18:50
basje!
basje! is offline
vreetkick in de klas is wel lastig hoor. heb wel es chocola van de leraar afgetroggeld omdat ik nie naar de kantine mog...maar ik van altijd zo in slaap als ik stoned in de les zit. maar goed who cares.
Oud 04-02-2002, 19:24
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Miss Glamour schreef:
dat is ECHT leuk, stoned in de les...... of moet je es poppers gebruiken das ook wel heeel melig!!!!

poppers zijn fout... blowe niet
Oud 04-02-2002, 20:48
dopehead
dopehead is offline
als ik stoned ben in de klas word ik para denk ik dat iedereen het dor hebt en ga ik *onopvallend doen * wat erg opvallend en verdacht is en ga ik altijd heel goed opletten. aleen hoor niks wat ie zegt hooer 1 van de tiende maar wart iederee nzegt. en al moet je dan voorlzezn das kut.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 08:05
Black Reina
Black Reina is offline
gistere nog stoned in de klas gezeten, maar dat ging nie zow goei, kheb allerlei dingen verteld die k nie wilde vertelle, maja t floepte dr gewoon uit, en ik had alleen maar de slappe lach, volgde helemaal nix, snapte nergens iets van, bwaaaah dit doe ik nie weer denk ik... (maja, dat hebbik vaker gezegd...)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 15:18
poecilotheria
poecilotheria is offline
stoned in de les is altijd wreed!!

tering wat heb ik al gelachen met wat andere klasgenoten als we recht uit de shop de les in vielen

ik doe dat niet al te vaak hoogstens 2 keer in de week als we na dat tussenuur praktijk hebben of een ander vak waar het toch geen kut uitmaakt

verder met praktijk vliegt er dan altijd vanalles door de lucht van gereedschap tot werkstukken vooral die maat van mij dies zo geflipt als een looie pijp (jammergenoeg is ie nou van school af en gaat naar een politieopleiding echt iets voor hem )
Oud 10-02-2002, 12:04
dudebas
dudebas is offline
test
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:15
Paulaah
Paulaah is offline
ehmm beetje stom maar ik heb een keer IN de school geblowt.. is geen aanrader enzo.. Wel grappig Maar een schorsing enzo.. hmm
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 21:00
never mind
never mind is offline
poppers in de WC das grappuuug!!!
Oud 11-02-2002, 22:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Nee dat doe ik niet op school,kwil er graag met mn hoofd bij zijn,+dat ik liever onder relaxtere omstandigheden blow.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:45
sweetgoth
sweetgoth is offline
hai hia..
blowen onder school vink juist relaxt..k doe het nu bijna niet meer maar soms nog wel dan heb ik eindelijk eens lol in school!

maar oke pasgelenden wou een meisje voor het eerst blowen en een paar vriendinnen gingen samen met haar in de pauze smoken! nog geen 10 minuten later kwamen ze mij helen omdat het meissie helemaal in paniek was! hebben haar toen wat te drinken gegeven en terwijl iedereen naar de les was heb ik zo'n 2 uur met er op een bankje buiten school gezeten..!
jah zij was gewoon te bang dat iemand het zoiu merken en haar van school zou gooien ofzo!
ze doet het nu ook nooit meer onder schooltijd
-xxxxx-
gizmo
Oud 13-02-2002, 06:42
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

you?
Ik vond het vet klote als ik stoned of dronken op skool zat. 1 keer was het echt heel erg. Ik had wiskunde en ging naar de les. Ik snapte er dus helemaal geen zak van zat alleen maar vaag te kijken hoe die man deed i.p.v uitlegte. Toen moest ik apart gaan zitten en die sommen maken. Ik werd knettergek godverdomme...had k dus echt geen zin in...en maar zeuren die vent. Ik MOEST die sommen kunnen maken...hmpf...echt klote
Oud 13-02-2002, 06:44
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
poppers zijn fout... blowe niet
ik hoef me kringspieren niet te verwijden. bah
Oud 15-02-2002, 08:07
whazaaaaap
whazaaaaap is offline
GEWEWLDIG OM STONED OP SCHOOL TE ZITTEN JOH...damn great hoor!en nu is het vakantie en ik kan nu helemaal knetters van de kaart blijven ennuuuhmm....APELDOORN GEKKUHHUIZZZZZZ
Oud 15-02-2002, 16:38
Verwijderd
twee woorden FREAKY en ENG
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:40
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
whazaaaaap schreef:
GEWEWLDIG OM STONED OP SCHOOL TE ZITTEN JOH...damn great hoor!en nu is het vakantie en ik kan nu helemaal knetters van de kaart blijven ennuuuhmm....APELDOORN GEKKUHHUIZZZZZZ
APELDOORN GEKKUHHUIZZZZZZ ??? Was je (of waren vrienden van je) afgelopen zomervakantie toevallig in Lloret del Mar ? Daar was ook zo'n groepje in ons appartement met van die APELDOORN GEKKEHUIS T-Shirts.
Reageren

Regels voor berichten