Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 20:18
Trisia
Trisia is offline
ja dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over, maar ik word helemaal gek van mijn lippen, eerst had ik allemaal velletjes enzo op mijn liggen, maar nou zijn mijn mondhoekjes helemaal rood enzo en doet pijn, ik heb al een paar van die balsam dingen gebruikt enzo, maar helpt helemaal nix, het is geen koortslip, weet iemand iets wat wel goed helpt? please let me know!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 20:31
marlies
marlies is offline
Vaseline van purol, dat is wel enorm vet, maar dat helpt heel erg goed
Oud 21-02-2002, 21:05
Balance
Balance is offline
je moet het ook wel vol blijven houden, niet na een paar keer dat spul smeren ermee stoppen!
Oud 22-02-2002, 11:13
Verwijderd
ik weet niet of dit is wat jij bedoelt, maar ik heb soms van die "uitgescheurde mondhoeken". Als m'n lippen dan droog zijn en ik doe m'n mond tever open ofzow, dan scheurt het letterlijk uit, dan zit er zo'n wondje en dat blijft dan een hele tijd, en iedereen denkt dan dat het een koortslip is!
M'n moeder zegt dat het komt door verminderde weerstand.
Ik smeer er dan steeds Calendula-zalf op (jaja, I know, dat spul smeer ik overal op ), maar t helpt wel.

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:07
Trisia
Trisia is offline
thanx voor het reageren, ik ga maar die vaseline gebruiken dan..maar is dat ook wel echt bedoelt voor je lippen dan? Want ik heb eens op aanraden uierzalf geprobeert, maar daat werd het alleen maa erger van
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:18
Kat
Kat is offline
Je kan ook ergens allergies voor zijn, dat heb ik ook. na het paardrijden heb ik er altijd veel meer last van, dan bijt ik gewoon mijn lippen stuk, omdat ze jeuken. erg vervelend, de oplossing (voor mij) is niet meer paardrijden, dat weet ik, maar ik heb het er voor over.
Bij het eten van kiwi's en annanas enzo hebben veel mensen er ook last van.

maar je kan er ook van die labello op smeren, of dat spul bij de trekplijster, da of etos ofzo, dat zit in van die ronde platicke doorzichtige potjes, het is (waarschijnlijk) voor kleine kinderen bedoeld, maar dat boeit niet, je hebt er allerlei smaken van (pepermunt, ijsjes, aardbijen, kiwi, kokos, bosbessen, al dat soort dingen) en het werkt beswel goed, vooral die kokos.
Oud 23-02-2002, 19:43
lake bodom
lake bodom is offline
oow je moet zorgen dat je je mond goed schoonhoud, want daardoor krijg je die hoekjes meestal..
maare ja ik denk dat je er gewoon een klodder vaseline op moet doen ofzo.. en t gaat vanzelf wel weg...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:51
marlies
marlies is offline
Citaat:
Trisia schreef:
thanx voor het reageren, ik ga maar die vaseline gebruiken dan..maar is dat ook wel echt bedoelt voor je lippen dan? Want ik heb eens op aanraden uierzalf geprobeert, maar daat werd het alleen maa erger van
die vaseline is echt voor je lippen ja..
Oud 23-02-2002, 20:04
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik had het vroeger ook, had eigenlijk alleen maar periodes van rode mondhoekjes afgewisseld met ingescheurde mondhoekjes en nooit normaal, was echt heel vervelend. Toen werd me gezegd dat het tekort aan vitamine B was en ging ik dus vitamine B - complex slikken, wat uiteindelijk ook geholpen heeft. Of gewoon veel dingen eten waar al die B' tjes inzitten, en inderdaad met vaseline smeren.
Oud 26-02-2002, 16:39
Lindansje
Lindansje is offline
ik heb dat ook gehad en en even langs de dokter gegaan, die zei dat het een soort schimmelinfectie was en heeft me een zalfje gegeven

was er binnen een week vanaf
Oud 28-02-2002, 17:25
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik heb t alsk geen vlees meer eet, dus uhh tsja vitamine gebrek ofzo,
Oud 28-02-2002, 20:15
Snufje
Snufje is offline
Ik heb het nu ook al echt een hele lange tijd
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 11:41
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik had er vroeger erg veel last van gehad.. maar sinds een een beugel heb eigenlijk niet meer..
Oud 02-03-2002, 12:25
Paulaah
Paulaah is offline
Jaaaaa ik heb precies hetzelfde.. nu zijn ze zelfs gescheurt.. maar ik smeer er van die gore uier-zalf op.. SUUUPER vet, maar het werkt.. Anders kan je ook naar de dokter gaan dan schrijftie iets voor je uit..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:15
Verwijderd
Mmm..ik heb dat ook best vaak. Ik heb sowieso altijd best droge lippen (ik vergeet ook gewoon lippenbalsem te gebruiken overdag ). Meestal als m'n mondhoeken echt erg droog zijn doe ik er voor ik ga slapen wat Purol-zalf op (die uit zo'n plat, rond blikje) en dan is het 's morgens een stuk soepeler en fijner.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten