Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mwa heb ik eigenlijk nooit last van buiten het stoned zijn om
als ik stoned ben wel kheb al een paar keer spullen laten liggen in de shop, dan weer mijn zonnebril dan weer mijn schooltas zoiets allemaal. maar zogauw ik nuchter ben heb het gelukkig niet meer
|
![]() |
Ik vraag me echt heel vaak af wat ik nou bv 2 dagen geleden heb gedaan, bijvoorbeeld nu kan ik me dus echt niet meer herinneren wat ik 2 dagen geleden heb gedaan, echt helemaal niks ervan, ik kan natuurlijk wel gokken dat ik naar school ben geweest maar dat spreekt voor zich, maar wat ik o school heb gedaan weet ik ook niet meer.
Sinds ik blow lijkt het wel alsof ik in een hele nieuwe era ben gekomen ofzo. Ik vergeet achterlijk veel soms, daarom hou8 ik alles tegenwoordig gewoon goed bij door het op te schrijven, vroeger gebruikte ik nooit een agenda omdat ik het allemaal wel kn onthouden, tegenwoordig staat me agenda helemaal vol, ook me handen trouwens. Maarja het boeit me niet echt ofzo, alles wat ik moet herinneren schrijf ik wel op...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PDA] Is dit de oplossing voor mijn vergeetachtigheid? knijtert! | 7 | 17-01-2006 02:10 | |
Liefde & Relatie |
verjaardag vergeten Verwijderd | 15 | 23-12-2005 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten skull-head | 3 | 20-04-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
vergeten MightyMarcel | 3 | 27-12-2003 20:37 | |
Psychologie |
GVD weer me afsrpaak bij riagg vergeten :@ HelpMePlease | 12 | 01-09-2003 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten kleinedraak | 1 | 12-06-2003 08:37 |