Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 13:53
WoutervD
WoutervD is offline
Eerst space cake en daarna heel portie paddo's AFRADER

Ik had na de space cake een heel portie gedroogde hawaainse (sterkste) paddo's op.

Kortom ik werd knetter gek! ik kon letterlijk niet meer denken, ik wist niet meer waar ik was wat ik deed. Als ik een stap naar voren deed kreeg ik 1000 den stemmetjes in mijn hoofd of dat eigenlijk wel goed was.

Uiteindelijk werd ik zo gek dat dokter moest komen, die kon er niets aan doen ik reageerde niet meer op me omgeving.

Gelukkig is alles goed gekomen. Ik raad jullie dus sterk af op niets te eten, dan op lege maag space cake en daar na een heel portie gedroogde hawaainse paddo's.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2002, 14:41
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
WoutervD schreef:

Ik had na de space cake een heel portie gedroogde hawaainse (sterkste) paddo's op.

Kortom ik werd knetter gek! ik kon letterlijk niet meer denken, ik wist niet meer waar ik was wat ik deed. Als ik een stap naar voren deed kreeg ik 1000 den stemmetjes in mijn hoofd of dat eigenlijk wel goed was.

Uiteindelijk werd ik zo gek dat dokter moest komen, die kon er niets aan doen ik reageerde niet meer op me omgeving.

Gelukkig is alles goed gekomen. Ik raad jullie dus sterk af op niets te eten, dan op lege maag space cake en daar na een heel portie gedroogde hawaainse paddo's.

wow... bedankt man...

wel vet cool dat je het toch gedaan hebt!

Oud 27-02-2002, 15:31
Dark Justice
Dark Justice is offline
een kammeraad van me had hetzelfde gedaan, wat jij ook had gedaan, en hij hoorde ook stemmetjes in z'n hoofd. Een week later had hij nog stemmetjes in z'n hoofd en d8en ze dat hij in z'n trip was blijven hangen (en dan heb je een probleem). Hij loopt nu bij een psychiater duss raad ik ut ook af
Oud 28-02-2002, 14:20
FDL
FDL is offline
misschien wel slim om 1st wat research te doen voordat je iets gebruikt.....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 16:18
Wasp
Wasp is offline
WoutervD, was zoiets niet een beetje te verwachten?
Beter nadenken de volgende keer dus.
Oud 28-02-2002, 16:19
Wasp
Wasp is offline
Zoiets als:

Ik stopte een schroevendraaier in het stopcontact, en kreeg een vette schok!
Afrader dus.

Oud 01-03-2002, 16:03
RalF Inbar
RalF Inbar is offline
Citaat:
WoutervD schreef:

Dan ben je ook gewoon dom.

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:11
WoutervD
WoutervD is offline
Het was ook zeker dom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten