Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 22:38
Mef
Mef is offline
tja, wat doe je eraan hè...
Oud 20-02-2002, 02:01
Verwijderd
een vriendje zoeken die dat ook doet
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:17
Verwijderd
euh blowen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:10
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
Daantje, onderschat niet hoe moeilijk die te vinden zijn Ik zoek daar al zo lang naar

[Dit bericht is aangepast door testout.com (20-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:20
Mef
Mef is offline
Citaat:
telief.com schreef:
de jongen waarvan ik wil dat hij mijn vriendje is, kan mij niet meer geven dan vriendschap...
Oud 20-02-2002, 10:21
Mef
Mef is offline
Citaat:
sjek schreef:
euh blowen?
doe ik alleen als ik bezopen ben
dusss
Oud 20-02-2002, 10:32
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
tja, wat doe je eraan hè...
stoppen met drinken en gewoon kaarsrecht in bed gaan en blijven liggen, niet denken en niet piekeren, en wachten tot je in slaap valt en als dat niet gebeurt dan wacht je nog langer. jammer dan als je de volgnede dag moe bent door slapeloosheid maar je hersenen wennen er snel genoeg aan als ze geen alcohol meer krijgen wanneer het bedtijd is.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (20-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:43
Mef
Mef is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
niet denken en niet piekeren
dat is een hele leuke ja.... dat kan ik alleen met alcohol bereiken! anders blijft het malen en malen en rondschieten in mn hoofd
Oud 20-02-2002, 13:03
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
dat is een hele leuke ja.... dat kan ik alleen met alcohol bereiken! anders blijft het malen en malen en rondschieten in mn hoofd
lekker laten malen en rondschieten, reageer niet op je eigen gedachten en negeer ze gewoon. dan val je vanzelf in slaap als je tenminste ook stil op je rug ligt en niet constant in bed ligt te bewegen.

Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Mef schreef:
de jongen waarvan ik wil dat hij mijn vriendje is, kan mij niet meer geven dan vriendschap...
Ohw sorry meis.wist ik niet

( ooit staat die daar ,echt !! )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:28
A-man
A-man is offline
Citaat:
Mef schreef:
en wat is er mis mee om met drank in slaap te vallen dan?
Oud 23-02-2002, 19:51
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
A-man schreef:
en wat is er mis mee om met drank in slaap te vallen dan?
doe niet zo zielig man
Oud 24-02-2002, 14:33
A-man
A-man is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
doe niet zo zielig man

Nee serieus, wat is daar mis mee?
Ik bedoel je gaat er niet dood van, je bent niet dronken op straat, af en toe een wijntje was toch ook juist goed voor je hart? (op oudere leeftijd dan...), ik snap het probleem niet, er zijn toch genoeg mensen die niet goed kunnen slapen en ik vind het een best wel goeie oplossing om dan te gaan drinken, werkt prima.
Oud 25-02-2002, 07:58
Mef
Mef is offline
Citaat:
A-man schreef:
Nee serieus, wat is daar mis mee?
Ik bedoel je gaat er niet dood van, je bent niet dronken op straat, af en toe een wijntje was toch ook juist goed voor je hart? (op oudere leeftijd dan...), ik snap het probleem niet, er zijn toch genoeg mensen die niet goed kunnen slapen en ik vind het een best wel goeie oplossing om dan te gaan drinken, werkt prima.
weetje, het voelt gewoon zo lekker 'doezelig' als de alcohol op mijn lichaam werking heeft. ik hoef niet meer na te denken en ik slaap ook sneller. alleen met slapen is het jammer, dat je dan niet langer van dat gevoel kan genieten.

ik zie het probleem ook niet, of misschien wel. dat ik in mijn eentje 's ochtends in een tussenuur een fles drank (laatste geval Coeberg bessenjenever) koop, om vervolgens 's middags na school thuis in mijn eentje te gaan drinken is toch niet helemaal normaal...?
Oud 25-02-2002, 08:00
Mef
Mef is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Ohw sorry meis.wist ik niet

( ooit staat die daar ,echt !! )

maakt niet uit, kan jij nix aan doen. maar hij had me ook niet moeten zoenen, we zijn godverdomme vrienden! sorry, offtopic
Oud 25-02-2002, 10:58
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
ik zie het probleem ook niet, of misschien wel. dat ik in mijn eentje 's ochtends in een tussenuur een fles drank (laatste geval Coeberg bessenjenever) koop, om vervolgens 's middags na school thuis in mijn eentje te gaan drinken is toch niet helemaal normaal...?
hmm. hoeveel % alcohol zit er in zo'n fles?
hoeveel liter is zo'n fles?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 11:05
Mef
Mef is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hmm. hoeveel % alcohol zit er in zo'n fles?
hoeveel liter is zo'n fles?
15, nog wat %
hoeveel liter weet ik niet, ik denk 1 liter. maar die heb ik niet helemaal leeg hoor, misschien 3 kwart
Oud 01-03-2002, 16:16
feline
feline is offline
Dit is niet goed voor je, dat besef je vast ook wel. Drank is oke om een beetje lol te hebben. Maar zodra je teveel ervan neemt, of het om andere redenen gaat drinken, ben je verkeerd bezig. Jij gebruikt het nu omdat je anders niet normaal kan functioneren, en als een vluchtmiddel. (Dat maak ik uit je verhaal op.) Gewoon niet doen, is simpeler gezegd dan gedaan. Maar je kan het proberen. Anders kan je er misschien beter met iemand over praten. Want je doet het toch omdat je teveel aan je hoofd hebt. Dan zal je waarschijnlijk daar de oplossing voor je probleem vinden.
Oud 02-03-2002, 11:57
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
15, nog wat %
hoeveel liter weet ik niet, ik denk 1 liter. maar die heb ik niet helemaal leeg hoor, misschien 3 kwart
maar word je er dronken van? als je zo'n fles koopt omdat je de smaak lekker vind maakt het niet zoveel uit dat er alcohol bij zit.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:34
Mef
Mef is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
maar word je er dronken van? als je zo'n fles koopt omdat je de smaak lekker vind maakt het niet zoveel uit dat er alcohol bij zit.
ik word er niet dronken van, dat niet, maar wel lichtelijk aangeschoten. ik weet gewoon ff niet meer waarom ik het koop, ik vind het lekker en ik denk dat het mijn gedachten ook stopzet, terwijl als ik drink ik net zo goed nadenk. alleen dat zijn andere gedachten, eerlijkere denk ik.
Oud 03-03-2002, 21:36
Mef
Mef is offline
Citaat:
feline schreef:
Anders kan je er misschien beter met iemand over praten.
maar als ik er met iemand over ga praten, denken ze meteen dat ik alcoholist ben
Reageren

Regels voor berichten