Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt wel gelijk Milk. Maar aangezien ik 1 van de spellen wil hebben. (ik heb erg veel adventure-games) ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik hoop dat je nog wel even gedult hebt dan. Het duurt namelijk nog wel even voor die uitkomen. (voot datums kun je het beste even in het topic over zelda kijken. Hierzo
![]()
|
Natuurlijk alle twee die laat je natuurlijk niet liggen. Eerst komt metroid prime uit en later zelda. Metroid volgens mij ergens in de eerste twee maanden van 2003 en Zelda ergens rond de zomer volgend jaar in Japan komt zelda over twee weken volgens mij uit dus hier moeten we nog eventjes op wachten. Maar ik zie nog het meest uit naar Final Fantasy Chrystal Chronicles. Maar eerst met Sinterklaas Kingdom Hearts
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou trouwens voor Zelde kiezen ik houd meer van die magie in die werelden en alles. Metroid is ook echt een geweldig spel, maar het is maar net wat er in je smaak ligt...
|
echt leuk van die gamecube.. ze maken reclame met allemaal spellen die nog lang niet uit zijn op de gamecube.. vrij zielig imho, beetje 'tzelfde als dat xbox reclame gaat maken voor halo2 en perfect dark ofzo =/ ... als je die reclame moet geloven kan je nu al in nederland legend of zelda op je gamecube spelen.. metroid prime trouwens ook...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
oh misschien zeggen ze het wel, maar ik vindt 't toch niet echt DE manier van reclame maken.. als ik zo'n reclame zie zou ik eigenlijk naar de winkel moeten kunnen gaan en die spellen + console kopen, wat dus niet kan.. beetje jammer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 15:42 | |
Games |
Welke NGC-Game Retinite | 25 | 02-08-2002 19:30 |