Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 19:06
Verwijderd
Ik weet sinds kort dat Metroid Prime en Zelda voor de GC uitkomen. Ik weet zeker dat ik er 1 daarvan ga kopen.
MAAR WELKE???????????? Help me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2002, 19:20
Verwijderd
ALLEBEI d0h. Eerst de een, dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
ALLEBEI d0h. Eerst de een, dan de ander.

wat heb ik daar nou aan. ik wil er 1 kopen zei ik. Dus noem er ook 1.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:40
Verwijderd
Doe niet zo opgefokt,

en sinds je me iemand lijkt die geen geduld heeft, zou ik Metroid prime kopen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:50
Verwijderd
echt logica ook: maar 1 spelletje voor je console kopen...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:38
majin_dabura
majin_dabura is offline
Ik denk dat je ze beter allebij kunt halen maar ok.

Zelda

Als jij Ocarina of Time en Majora's Mask gespeeld hebt, dan weet je ongeveer wel wat je kan verwachten van de nieuwe Zelda maar dan in een cell-shaded jasje. Natuurlijk is de gameplay aardig verfijnt ten opzichte van de vorige 2 Zelda's en het verhaal is anders, maar je weet wat je kan verwachten. Wil jij dus gegarandeerd een goeie game en vond je de andere Zelda's leuk, dan moet je deze zeker halen.

Heb jij de vorige Zelda's niet gespeeld maar hou je wel van adventure games, dan zit je alsnog goed bij dit spel.

Metroid

Als we het allemaal mogen geloven dan wordt dit spel revelutionair en zal die nog jaren nagalmen in de gameswereld, verwacht echter geen standaard shootergame waar je alles lekker plat kan maaien, maar meer een misterieuze game waar schieten op de tweede plek komt en het doorzoeken van omgevingen op de eerste plek komt, ik heb het spel zelf gespeeld op de Gamexpo in Utrecht en ik was voornamelijk bezig met voorwerpen scannen, in de 20 minuten dat ik het spel speelde kwam ik 3 vijanden tegen.

Ben jij een fan van de oude Metroid's en ben je bang dat die oude gameplay is verloren gegaan omdat het spel nu in 3D is, dan heb je et voor zover ik kon zien wel aardig mis. Ik zag herkenbare Metroid dingen zoals de Morphing Ball, Charge beam en moest je deuren openen door erop te schieten.

Ik hoop dat ik je hiermee verder kan helpen, maar het beste lijkt me toch om ze allebij te kopen aangezien het allebij toppers worden .
Oud 26-11-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
majin_dabura schreef:
Ik denk dat je ze beter allebij kunt halen maar ok.

Zelda

Als jij Ocarina of Time en Majora's Mask gespeeld hebt, dan weet je ongeveer wel wat je kan verwachten van de nieuwe Zelda maar dan in een cell-shaded jasje. Natuurlijk is de gameplay aardig verfijnt ten opzichte van de vorige 2 Zelda's en het verhaal is anders, maar je weet wat je kan verwachten. Wil jij dus gegarandeerd een goeie game en vond je de andere Zelda's leuk, dan moet je deze zeker halen.

Heb jij de vorige Zelda's niet gespeeld maar hou je wel van adventure games, dan zit je alsnog goed bij dit spel.

Metroid

Als we het allemaal mogen geloven dan wordt dit spel revelutionair en zal die nog jaren nagalmen in de gameswereld, verwacht echter geen standaard shootergame waar je alles lekker plat kan maaien, maar meer een misterieuze game waar schieten op de tweede plek komt en het doorzoeken van omgevingen op de eerste plek komt, ik heb het spel zelf gespeeld op de Gamexpo in Utrecht en ik was voornamelijk bezig met voorwerpen scannen, in de 20 minuten dat ik het spel speelde kwam ik 3 vijanden tegen.

Ben jij een fan van de oude Metroid's en ben je bang dat die oude gameplay is verloren gegaan omdat het spel nu in 3D is, dan heb je et voor zover ik kon zien wel aardig mis. Ik zag herkenbare Metroid dingen zoals de Morphing Ball, Charge beam en moest je deuren openen door erop te schieten.

Ik hoop dat ik je hiermee verder kan helpen, maar het beste lijkt me toch om ze allebij te kopen aangezien het allebij toppers worden .

kijk hier heb ik wat aan. bedankt majin_dabura!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
echt logica ook: maar 1 spelletje voor je console kopen...

je hebt wel gelijk Milk. Maar aangezien ik 1 van de spellen wil hebben. (ik heb erg veel adventure-games) lijkt het me toch verstandig om hier een persoonlijke vraag op scholieren.com te zetten. Ik hoop dat je me nu begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:36
Ieke
Ieke is offline
Ik hoop dat je nog wel even gedult hebt dan. Het duurt namelijk nog wel even voor die uitkomen. (voot datums kun je het beste even in het topic over zelda kijken. Hierzo )
Oud 01-12-2002, 14:15
Rareware
Rareware is offline
Natuurlijk alle twee die laat je natuurlijk niet liggen. Eerst komt metroid prime uit en later zelda. Metroid volgens mij ergens in de eerste twee maanden van 2003 en Zelda ergens rond de zomer volgend jaar in Japan komt zelda over twee weken volgens mij uit dus hier moeten we nog eventjes op wachten. Maar ik zie nog het meest uit naar Final Fantasy Chrystal Chronicles. Maar eerst met Sinterklaas Kingdom Hearts
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:37
Lyx
Lyx is offline
Metroid !!!!!

heb Super Metriod en Metroid fusion gespeeld
Oud 01-12-2002, 18:25
Retinite
Retinite is offline
Ik kies misschien wel MP over Zelda, MP is langer namelijk, en mp komt pas in maart uit (stomme uitstellen ) en dan koop ik ze niet allebei te gelijk
Oud 02-12-2002, 12:30
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Rareware schreef:
Maar ik zie nog het meest uit naar Final Fantasy Chrystal Chronicles.
Jij snapt het he...
Ik zou trouwens voor Zelde kiezen ik houd meer van die magie in die werelden en alles. Metroid is ook echt een geweldig spel, maar het is maar net wat er in je smaak ligt...
Oud 02-12-2002, 15:45
Blizz
Blizz is offline
echt leuk van die gamecube.. ze maken reclame met allemaal spellen die nog lang niet uit zijn op de gamecube.. vrij zielig imho, beetje 'tzelfde als dat xbox reclame gaat maken voor halo2 en perfect dark ofzo =/ ... als je die reclame moet geloven kan je nu al in nederland legend of zelda op je gamecube spelen.. metroid prime trouwens ook...
Oud 02-12-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Blizz schreef:
echt leuk van die gamecube.. ze maken reclame met allemaal spellen die nog lang niet uit zijn op de gamecube.. vrij zielig imho, beetje 'tzelfde als dat xbox reclame gaat maken voor halo2 en perfect dark ofzo =/ ... als je die reclame moet geloven kan je nu al in nederland legend of zelda op je gamecube spelen.. metroid prime trouwens ook...
Ze zeggen toch niet dat ze nu al uit zijn, volgens mij zeggen ze juist dat de spellen nog komen. En als je een beetje uitkijkt naar die spellen dan weet je dat ook wel. Ik zie het probleem niet hoor, het zijn gewoon lekkermakertjes.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 19:23
Blizz
Blizz is offline
oh misschien zeggen ze het wel, maar ik vindt 't toch niet echt DE manier van reclame maken.. als ik zo'n reclame zie zou ik eigenlijk naar de winkel moeten kunnen gaan en die spellen + console kopen, wat dus niet kan.. beetje jammer
Reageren

Regels voor berichten