Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben me er natuurlijk van bewust dat het alpha is, mag ik toch nog steeds zeggen dat ie langzaam loopt? En ik heb hem met voorkennis gedownload dat hij waarschijnlijk langzaam loopt, maar dan mag ik nog best hopen dat ie een beetje speelt.
En ik heb al een beetje gezocht op i-net, kom niet verder dan r_mode, enige hulp hier zou geen kwaad doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik waag het er toch nog maar niet op.
|
Verwijderd
|
nou ik heb p iv 2.26 gigaherz gf 4 ti 4600 en 256 mb ram
k probeer hem morgen en zal wel laten horen of tie lekekr speelt.je kna volges mij wel veel video dingen editen kijken maar ff in de files en open die met kladblok ofzo. heel veel info ... foutje van mij... het is dus de Alpha zoals als gezegd werd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doom 3 komt nog lang niet uit. Tegen die tijd heeft toch al iedereen een GF 5 en een 2+GHz CPU. Da's in ieder geval het target platform. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb net gezegt dat er shots kome... Die kome er ook nog aan.. Maar ik heb nog wat leuks
![]() Doom III Opties: F1 en/of F2: Licht Effecten F4 : Show Portals On/Off F5 : 3 Vormen van skelet van de map F6 : Showlight On/Off F7 : Map in kleurvlakken On/Off F8 : Kleur Skelet van de map On/Off F9 : Noclip mode On/Off F10: Godmode On/Off F11: No Target On/Off Console Commands: 1. Typ: Quit in console om het spel af te sluiten (Je kunt het spel ook via het menu afsluiten) Toetsen Combinaties: 1. Cursor toets omhoog/omlaag = Voor of achteruit lopen 2. Cursor toets links/rechts = Naar links of rechts kijken 3. Toets Ctrl = Schieten 4. Toets Alt = Schieten 5. Toets S = Naar links Strafe 6. Toets D = Naar rechts Strafe 7. Toets R = Reloaden van wapen 8. Toets Z = Fov 90/20 9. Toets C = Bukken 10. Toets + of - = Licht effecten 11. Toets 'home' = Execine doomtim.cfg 12. Toets Esc = Terug naar het menu 13. Toets [ of ] = Wapens wisselen 14. Houd de rechter/linker shift toets in tijdens het lopen, dan begin je te Rennen 15. Spatie = Springen 16. Nummer toetsen voor wapens Muis Opties: Linker klik: schieten Rechter klik: lopen Wheely omhoog/omlaag: Wapens wisselen Andere opties: Start Doom III door dubbel te klikken op doom.exe Open het console met ~ toets, en typ het volgende in het console om in de maps te komen: map e3/e3_1 map e3/e3_2 map e3/e3_3 Om het spel soepeler te laten draaien en volledig scherm te krijgen, en tevens met de muis kunnen draaien en schieten, toets: Alt+enter Map info: !!!WAARSCHUWING!!! Wil je nog niet weten wat er gebeurd in de maps, lees het volgende dan NIET! Map 1: Deze map is redelijk klein. Tip bij deze map is: Op een gegeve moment loop je ergens, en wil je naar een deur lopen. Opeens hoor je een luid gegrauw. Stap dan weer achteruit, en je ziet een groot beest langs lopen. Hij doet je verder niks, hij loopt alleen maar langs. Als hij langs is geweest, wil je natuurlijk naar die deur. STOP! Ga niet die deur in. Als je daar in gaat hoor je de deur open gaan, word je beeld zwart (Donker), hoor je de deur nog dicht gaan, maar kun je niks meer. De kant waar het grote beest vandaan komt loopt dood, maar je kan eventueel een kijkje nemen. Het is er helemaal donker dus als je iets wil zien, toets: F1 voor licht, F2 om het weer donker te maken. Map 2: Deze map is tegenover map 1 al een stuk groter. Tips bij deze map: Al meteen op het begin is er een 'klein' foutje (als je het zo wilt noemen). Je begint in de map, en als je een stukje doorloopt komt er van de linkse kant, door de buize een beest heen geramt. Als je niet wil dat hij je iets kan doen loop dan snel achteruit, en ga helemaal rechts achter in het hoekje staan. Nu kan het beest je niet aanvalle, maar zal alleen maar tege je aan lopen. Verderop in het spel kom je op een gegeven moment een deur tegen waarbij je een code moet intype. De code van die deur is 924. Als je achter die deur bent druk je nog eens op F9 en je word weer neer gezet (Zorg ervoor dat je niet half in de muur of vloer zit anders kun je niet bewegen). 2 kamers na die kamer is er meteen aan de rechter kant een inham waar een beest staat, schiet hem neer en ga vooraan een de rechterkant staan. Want er komt nog zo'n zelfde en als je daar staat kan hij niet bij je en kun je hem vrij schieten. Als laatste, als je daar doorloopt kom je op een gegeve moment een trap (aan je rechter zijde) tegen. Ga niet op die trap, want net als bij map 1 is daar het einde van die map en word je beeld zwart (donker) en kun je niets meer. Map 3: Deze map is de grootste van de 3, maar ik denk dat map 2 vrijwel bijna even groot is. Bij deze map heb ik eigenlijk geen op of aanmerkingen. Het is een leuke map om te spelen (de andere 2 ook ![]() Ik hoop dat jullie er wat aan hebben ![]() Dark Greetz... Purgatori Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 13:05. |
![]() |
|
Doom3 zuigt rond de 190 MBram, en das veel. 't spel loopt echter op weinig Pc's .Zelfs met een Geforce4 ti4600 haal je een 15fps terwijl je met een ati9700 rond de 65fps zit
het spel ( alpha )mocht officieel nog niet uit en moest w8en voor de release van ( geforce 5 ) das helaas fout gegaan door enkele omstandigheden. Trouwens ik raad jullie aan om map e3/e3_3 te gaan checken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou m8... Ik vind em eigelijk best speelbaar.. Misschien schokt ie een keer as je schiet enzo.. Maar das ook 1 keer ofzow.. En as je de maps eenmaal door heb gelope.. En je doet et later nog es... Gaat et zoiezo al veel soepeler... En met alt+enter ist zeker wel soepeler dan in window.. En ik heb map 3 al uitgecheckt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb gehoord dat ATI hem idd heeft laten leaken. En dat Doom3 ati daarom gaat boycotten en gaat zorgen dat het spel niet te draaien is op een ATI.
maar dat lijkt me best wel dom, want dan hebben ze ook weer minder kopers. Damn.... ik heb nog altijd een p3 500. Hier draait ut2k3 wel nog op, maar Doom3..... forget it..... gelukkig krijg ik over een jaar een nieuwe comp. die zou hem wel aan moeten kunnen ![]() |
![]() |
|
Ik denk juist dat op die manier toch een berg gamers over zullen stappen op de Nvidia kaarten. En dat mensen die het niet doen het wel een keertje proberen op de PC van hun maat of gewoon de gok nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben goverdomme pissed op ATI... had ik de geforce 4600 ti.... was de beste... ... komen zei met een radeon 9700 WAT EEN KUT ZOOI ... ....die kaart is beter dan de mijne ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
de code voor de deur in dat level is 924 ...Anyway, er staat op internet een hele waslijst met tweakabel dingetjes (shadows on/off, resolutie veranderen, fps howen, bumpmapping aan uit, aantal kleuren (16bit/32bit), dus het is goed te doen.
Ik heb in hoge res (1280x1024) op een rustig moment, donker hoekje, een fps van 66 maximum. Gemiddeld hooguit 10 (in level 3 zelfs 5 fps ![]() Ik heb een Athlon1333, GF3, 256 DDR. Maar er zijn momenten waarop het asboluut onspeelbaar is, met veel schokkerige beelden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kheb nog wat anders LEUKS! ![]() Voor een demo op te nemen, haal het console omlaag met ~ en typ het volgende: Om de demo te starten typ je in console: recorddemo (naam) Om de demo te stoppen typ je in console: stoprecording Om de demo af te spelen typ je in console: playDemo activate_(naam) Zoom mogelijkheden: Haal het console wederom met ~ omlaag en typ: cg_fov (Bijv.: 110) Naam: Haal het console weer omlaag met ~ en typ: name (Bijv.: ^1A^3n^5a^2r^3k^6i ) Extra: Haal het console wederom weer naar benede met ~ en typ het volgende: map empty Hij begint dan als het goed is te loaden, en dan kom je in een helemaal lege map (vierkant). Het is nog vrij donker dus als je het lichter wilt maken toets je: F1 op de plek waar je lichter wil hebben. Om monsters in je map te krijgen typ je een van de volgende in console: spawn monster_zombie_maint spawn monster_zombie_fat spawn monster_zombie_commando spawn monster_demon_imp spawn char_scientist1 monster_demon_pinky testmodel doom_singleplayer (Om dit model bewegingen te laten doen typ: nextanim of prevanim) monster_zombie_fat2 monster_zombie_commando_cgun Als je de monsters niet wil neerknalle typ je: killMonster Je kunt ook in deze map kijken Doom_III\base\models voor models, en eventueel toevoege (gedownload van internet). Om zelf wapens te krijgen uit q3 typ je het volgende in console: spawn weapon_pistol, weapon_shotgun, weapon_machinegun, weapon_chainsaw, weapon_bfg of weapon_handgrenade Nog wat anders leuk, de command list ![]() cmdlist of cvarlist En voor screenshots: r_screenShotShrink 1/0 Khoop dat jullie wa fun beleve ![]() Dark Greetz... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 21:06. |
![]() |
|
Doom III - Alpha 0.02 - E3 Demo
------------------------------- Instructions load the doom.exe use the ~ key to get to the console (if you choose single player, game will crash) you can load e3 demo maps 1-3 using one of the following commands: map e3/e3_1 map e3/e3_2 map e3/e3_3 map e3/intro map fred/e3bathroom5 playdemo activate_demo1 in console folgendes eingeben: exec highquality.cfg r_fullscreen 1 "...open doomconfig.cfg, look for seta r_mode "3" and change it. 4 is 800x600, 5 is 1024x768..." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Download hier de Doom3-Launcher, veeeel gemakkelijker voor n00bs Succ6 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||