Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 11:22
Verwijderd
heheh

De E3 demo van doom 3 is gelekt, en ik heb hem lekker!!!

heeft nog iemand anders hem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 11:26
Purgatori
Purgatori is offline
OVER HERE!!! Ik heb em ook... En me buurjonge ook Dat zijn der dus al weer 2 bij
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:35
Verwijderd
ik moet nog 1 uurtje donwen....

.... welke reso speel jij hem?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:44
Hellracer
Hellracer is offline
ben hem aan het downe

duurt bij nog 9 uur

En dat zonder die edonkey shit want die zuigt.
Oud 03-11-2002, 15:24
Vinzz
Vinzz is offline
gister er weer afgehaald.. is wel koel.. ging beetje langzaam en er is te weinig gameplay maar ik moet zeggen ik vond die screenshots allemaal lelijk maar om te spelen is het wel intens
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:39
Verwijderd
Gaat laaaaaangzaaam hier heb 1ghz celeron en geforce 3 en ut2k3 doet het wel prima d'r op. Maar 't spel ziet er echt mooi uit! Alleen een beetje rottig dat je op het moment niet echt veel aan de settings kan veranderen op resolutie na dan(wat niet veel helpt aan performance bij mij).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:09
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Gaat laaaaaangzaaam hier heb 1ghz celeron en geforce 3 en ut2k3 doet het wel prima d'r op. Maar 't spel ziet er echt mooi uit! Alleen een beetje rottig dat je op het moment niet echt veel aan de settings kan veranderen op resolutie na dan(wat niet veel helpt aan performance bij mij).
Hey het is nog een alpha he. Dus niet gaan zeiken als het niet loopt. En je kan wel allerlij dingen veranderen. Moet je eens gaan zoeken o phet internet. Nogmaals het is een alpha dus als ie niet loopt moet je niet raar staan te kijken.

Trouwens heb hem nogniet downe wil hier niet op schieten
Oud 03-11-2002, 19:07
MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, ik wacht wel op de officiele demo.
Oud 03-11-2002, 19:16
Vinzz
Vinzz is offline
ja je hoef deze alpha niet te downloaden om leuk te spelen het is echt puur om de techniek te checken enzo .. en natuurlijk is het nu nog heel langzaam..optimaliseren komt pas veeeeel later

jammer genoeg komt een officiele demo pas over vele maanden
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:47
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
alpha dus ja, geen beta.

Ik krijg alleen maar errors als ik t probeer te starten... helaas
Oud 03-11-2002, 19:57
Verwijderd
Ben me er natuurlijk van bewust dat het alpha is, mag ik toch nog steeds zeggen dat ie langzaam loopt? En ik heb hem met voorkennis gedownload dat hij waarschijnlijk langzaam loopt, maar dan mag ik nog best hopen dat ie een beetje speelt.
En ik heb al een beetje gezocht op i-net, kom niet verder dan r_mode, enige hulp hier zou geen kwaad doen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:39
Blizz
Blizz is offline
iemand met pentium 2,4 ghz ofzo ti4600 , een boel ram.. en die heeft 15 fps ofzo
Oud 03-11-2002, 21:42
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blizz schreef:
iemand met pentium 2,4 ghz ofzo ti4600 , een boel ram.. en die heeft 15 fps ofzo
Dat bedoel ik dus. Ik heb een aantal topics terug al eens mijn setup gepost (geen zin om te herhalen, klinkt zo opschepperig om dat weer op te noemen)
En ik waag het er toch nog maar niet op.
Oud 03-11-2002, 21:42
Verwijderd
hmm, heb van mensen met athlon 2000 gehoord dat ze in rustige momenten 40 fps halen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:54
Verwijderd
nou ik heb p iv 2.26 gigaherz gf 4 ti 4600 en 256 mb ram

k probeer hem morgen en zal wel laten horen of tie lekekr speelt.je kna volges mij wel veel video dingen editen kijken maar ff in de files en open die met kladblok ofzo. heel veel info

... foutje van mij... het is dus de Alpha zoals als gezegd werd
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:11
Vinzz
Vinzz is offline
UnknoWn EntiTy doe ie het ook niet als je "map e3/e3_1" intypt in de console (~) ?

als je in de console "exec mediumquality.cfg" typt gaat ie ook wat sneller schijnt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
UnknoWn EntiTy doe ie het ook niet als je "map e3/e3_1" intypt in de console (~) ?

als je in de console "exec mediumquality.cfg" typt gaat ie ook wat sneller schijnt
heb dat toevallig ook net geprobeert werkt wel. als je dat bestandje effe edit in notepad en alle waarden op 0 zet helpt 't ook flink
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:37
UnknoWn EntiTy
tnx, ga t morgen proberen
Oud 03-11-2002, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Blizz schreef:
Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van programmeren, weet dat ze alpha's gewoon compilen met de optie debug=0. Dat is een stuk sneller bij het compilen maar levert vreselijk brakke code op. Verschillende unreleased alpha's van (het oorspronkelijke!) Unreal Tournament draaiden soms ook met minder dan 10fps op een Pentium-III 1000EB (en dat is écht wel genoeg om UT te spelen )
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 00:17
Wasp
Wasp is offline
Er mag wel gediscussierd worden over de alpha, maar ik wil geen links enzo zien.
Titel is aangepast.
Oud 04-11-2002, 00:17
Berretje
Berretje is offline
Bij mij zou t ook een klein uurtje duren....
Oud 04-11-2002, 09:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van programmeren, weet dat ze alpha's gewoon compilen met de optie debug=0.
Euh, nee. Als je een stuk software wilt debuggen build je 'em inderdaad in Debug modus, maar ik denk dat een E3 demo toch echt wel in Release modus gebuild is.

Doom 3 komt nog lang niet uit. Tegen die tijd heeft toch al iedereen een GF 5 en een 2+GHz CPU. Da's in ieder geval het target platform.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:15
Purgatori
Purgatori is offline
Check dit forum dalijk nog een keer.. Ik zet er dalijk van alle 3 de maps die in de Alpha zitte.. shots op...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:30
Purgatori
Purgatori is offline
Ik heb net gezegt dat er shots kome... Die kome er ook nog aan.. Maar ik heb nog wat leuks

Doom III Opties:

F1 en/of F2: Licht Effecten
F4 : Show Portals On/Off
F5 : 3 Vormen van skelet van de map
F6 : Showlight On/Off
F7 : Map in kleurvlakken On/Off
F8 : Kleur Skelet van de map On/Off
F9 : Noclip mode On/Off
F10: Godmode On/Off
F11: No Target On/Off

Console Commands:

1. Typ: Quit in console om het spel af te sluiten (Je kunt het spel ook via het menu afsluiten)

Toetsen Combinaties:

1. Cursor toets omhoog/omlaag = Voor of achteruit lopen
2. Cursor toets links/rechts = Naar links of rechts kijken
3. Toets Ctrl = Schieten
4. Toets Alt = Schieten
5. Toets S = Naar links Strafe
6. Toets D = Naar rechts Strafe
7. Toets R = Reloaden van wapen
8. Toets Z = Fov 90/20
9. Toets C = Bukken
10. Toets + of - = Licht effecten
11. Toets 'home' = Execine doomtim.cfg
12. Toets Esc = Terug naar het menu
13. Toets [ of ] = Wapens wisselen
14. Houd de rechter/linker shift toets in tijdens het lopen, dan begin je te Rennen
15. Spatie = Springen
16. Nummer toetsen voor wapens

Muis Opties:

Linker klik: schieten
Rechter klik: lopen
Wheely omhoog/omlaag: Wapens wisselen

Andere opties:

Start Doom III door dubbel te klikken op doom.exe
Open het console met ~ toets, en typ het volgende in het console om in de maps te komen:

map e3/e3_1

map e3/e3_2

map e3/e3_3

Om het spel soepeler te laten draaien en volledig scherm te krijgen, en tevens met de muis kunnen draaien en schieten, toets: Alt+enter

Map info:

!!!WAARSCHUWING!!! Wil je nog niet weten wat er gebeurd in de maps, lees het volgende dan NIET!

Map 1:

Deze map is redelijk klein. Tip bij deze map is: Op een gegeve moment loop je ergens, en wil je naar een deur lopen. Opeens hoor je een luid gegrauw. Stap dan weer achteruit, en je ziet een groot beest langs lopen. Hij doet je verder niks, hij loopt alleen maar langs. Als hij langs is geweest, wil je natuurlijk naar die deur. STOP! Ga niet die deur in. Als je daar in gaat hoor je de deur open gaan, word je beeld zwart (Donker), hoor je de deur nog dicht gaan, maar kun je niks meer. De kant waar het grote beest vandaan komt loopt dood, maar je kan eventueel een kijkje nemen. Het is er helemaal donker dus als je iets wil zien, toets: F1 voor licht, F2 om het weer donker te maken.

Map 2:

Deze map is tegenover map 1 al een stuk groter. Tips bij deze map: Al meteen op het begin is er een 'klein' foutje (als je het zo wilt noemen). Je begint in de map, en als je een stukje doorloopt komt er van de linkse kant, door de buize een beest heen geramt. Als je niet wil dat hij je iets kan doen loop dan snel achteruit, en ga helemaal rechts achter in het hoekje staan. Nu kan het beest je niet aanvalle, maar zal alleen maar tege je aan lopen. Verderop in het spel kom je op een gegeven moment een deur tegen waarbij je een code moet intype. De code van die deur is 924. Als je achter die deur bent druk je nog eens op F9 en je word weer neer gezet (Zorg ervoor dat je niet half in de muur of vloer zit anders kun je niet bewegen). 2 kamers na die kamer is er meteen aan de rechter kant een inham waar een beest staat, schiet hem neer en ga vooraan een de rechterkant staan. Want er komt nog zo'n zelfde en als je daar staat kan hij niet bij je en kun je hem vrij schieten. Als laatste, als je daar doorloopt kom je op een gegeve moment een trap (aan je rechter zijde) tegen. Ga niet op die trap, want net als bij map 1 is daar het einde van die map en word je beeld zwart (donker) en kun je niets meer.

Map 3:

Deze map is de grootste van de 3, maar ik denk dat map 2 vrijwel bijna even groot is. Bij deze map heb ik eigenlijk geen op of aanmerkingen. Het is een leuke map om te spelen (de andere 2 ook), verder is het einde na het grote beest. Dit is wel een beter einde als map 1 en 2. Want als je het beest hebt verslagen en rustig kunt rondkijken zie je een grote deur, maar daar kun je niet door. Daar is het einde van die map tot nu toe...

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Dark Greetz...

Purgatori

Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 22:01
Dextro-X
Dextro-X is offline
Doom3 zuigt rond de 190 MBram, en das veel. 't spel loopt echter op weinig Pc's .Zelfs met een Geforce4 ti4600 haal je een 15fps terwijl je met een ati9700 rond de 65fps zit
het spel ( alpha )mocht officieel nog niet uit en moest w8en voor de release van ( geforce 5 ) das helaas fout gegaan door enkele omstandigheden. Trouwens ik raad jullie aan om map e3/e3_3 te gaan checken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 06:22
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Dextro-X schreef:
Doom3 zuigt rond de 190 MBram, en das veel. 't spel loopt echter op weinig Pc's .Zelfs met een Geforce4 ti4600 haal je een 15fps terwijl je met een ati9700 rond de 65fps zit
het spel ( alpha )mocht officieel nog niet uit en moest w8en voor de release van ( geforce 5 ) das helaas fout gegaan door enkele omstandigheden. Trouwens ik raad jullie aan om map e3/e3_3 te gaan checken.

Nou m8... Ik vind em eigelijk best speelbaar.. Misschien schokt ie een keer as je schiet enzo.. Maar das ook 1 keer ofzow.. En as je de maps eenmaal door heb gelope.. En je doet et later nog es... Gaat et zoiezo al veel soepeler... En met alt+enter ist zeker wel soepeler dan in window.. En ik heb map 3 al uitgecheckt
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 06:54
Koen
Koen is offline
Citaat:
Dextro-X schreef:
ATI heeft 'm waarschijnlijk laten lekken, dan zal ie dus ook wel ATI optimized zijn. Niet verwonderlijk dat Nvidia GPU's 'm dan niet lekker draaien.

Citaat:

De release van Doom III heeft niks te maken met de release van de Nv30. Carmack is namelijk niet de baas bij Nvidia Bovendien zal waarschijnlijk de Nv30 eerder uit zijn dan Doom III retail gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:36
TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
ik heb gehoord dat ATI hem idd heeft laten leaken. En dat Doom3 ati daarom gaat boycotten en gaat zorgen dat het spel niet te draaien is op een ATI.

maar dat lijkt me best wel dom, want dan hebben ze ook weer minder kopers.

Damn.... ik heb nog altijd een p3 500. Hier draait ut2k3 wel nog op, maar Doom3..... forget it.....

gelukkig krijg ik over een jaar een nieuwe comp. die zou hem wel aan moeten kunnen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik denk juist dat op die manier toch een berg gamers over zullen stappen op de Nvidia kaarten. En dat mensen die het niet doen het wel een keertje proberen op de PC van hun maat of gewoon de gok nemen.
Oud 05-11-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
TLM-Mad Cow schreef:
ik heb gehoord dat ATI hem idd heeft laten leaken. En dat Doom3 ati daarom gaat boycotten en gaat zorgen dat het spel niet te draaien is op een ATI.

maar dat lijkt me best wel dom, want dan hebben ze ook weer minder kopers.

Damn.... ik heb nog altijd een p3 500. Hier draait ut2k3 wel nog op, maar Doom3..... forget it.....

gelukkig krijg ik over een jaar een nieuwe comp. die zou hem wel aan moeten kunnen
IK HOOP DAT ZE DIT DOEN!!!!

ik ben goverdomme pissed op ATI...

had ik de geforce 4600 ti.... was de beste...
... komen zei met een radeon 9700 WAT EEN KUT ZOOI ...

....die kaart is beter dan de mijne
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:42
UnknoWn EntiTy
Citaat:
triple-X schreef:
had ik de geforce 4600 ti.... was de beste...
... komen zei met een radeon 9700 WAT EEN KUT ZOOI ...

....die kaart is beter dan de mijne
Oud 05-11-2002, 20:07
Verwijderd
de code voor de deur in dat level is 924 ...Anyway, er staat op internet een hele waslijst met tweakabel dingetjes (shadows on/off, resolutie veranderen, fps howen, bumpmapping aan uit, aantal kleuren (16bit/32bit), dus het is goed te doen.

Ik heb in hoge res (1280x1024) op een rustig moment, donker hoekje, een fps van 66 maximum. Gemiddeld hooguit 10 (in level 3 zelfs 5 fps ).
Ik heb een Athlon1333, GF3, 256 DDR. Maar er zijn momenten waarop het asboluut onspeelbaar is, met veel schokkerige beelden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 06:32
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
N00dles schreef:
de code voor de deur in dat level is 924 ...Anyway, er staat op internet een hele waslijst met tweakabel dingetjes (shadows on/off, resolutie veranderen, fps howen, bumpmapping aan uit, aantal kleuren (16bit/32bit), dus het is goed te doen.

Ik heb in hoge res (1280x1024) op een rustig moment, donker hoekje, een fps van 66 maximum. Gemiddeld hooguit 10 (in level 3 zelfs 5 fps ).
Ik heb een Athlon1333, GF3, 256 DDR. Maar er zijn momenten waarop het asboluut onspeelbaar is, met veel schokkerige beelden.
M8!! Hoe ben je achter die code gekome? Ik heb gezocht en gezocht.. Niks... En euhmz.. Waar staat van da instelle? Kun je die link geve? Of wa et ook is.. Thanks...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 13:43
Dextro-X
Dextro-X is offline
Tegenwoordig heb je ook de "Doom 3 launcher" resolutie, bits aanpassen met een klein prog. Handig
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:04
Verwijderd
ik had van iemadn een speed up file gehad... was een memry leak fix en een doomconfig.cfg bestand met optimale instellingejn maar nog maar sloom
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:57
Hellracer
Hellracer is offline
krijg hem gvd niet goed gedownt

Ik wil hem zo graag proberen.

*zucht*
Oud 06-11-2002, 20:05
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Ik heb net gezegt dat er shots kome... Die kome er ook nog aan.. Maar ik heb nog wat leuks

Doom III Opties:

F1 en/of F2: Licht Effecten
F4 : Show Portals On/Off
F5 : 3 Vormen van skelet van de map
F6 : Showlight On/Off
F7 : Map in kleurvlakken On/Off
F8 : Kleur Skelet van de map On/Off
F9 : Noclip mode On/Off
F10: Godmode On/Off
F11: No Target On/Off

Console Commands:

1. Typ: Quit in console om het spel af te sluiten (Je kunt het spel ook via het menu afsluiten)

Toetsen Combinaties:

1. Cursor toets omhoog/omlaag = Voor of achteruit lopen
2. Cursor toets links/rechts = Naar links of rechts kijken
3. Toets Ctrl = Schieten
4. Toets Alt = Schieten
5. Toets S = Naar links Strafe
6. Toets D = Naar rechts Strafe
7. Toets R = Reloaden van wapen
8. Toets Z = Fov 90/20
9. Toets C = Bukken
10. Toets + of - = Licht effecten
11. Toets 'home' = Execine doomtim.cfg
12. Toets Esc = Terug naar het menu
13. Toets [ of ] = Wapens wisselen
14. Houd de rechter/linker shift toets in tijdens het lopen, dan begin je te Rennen
15. Spatie = Springen
16. Nummer toetsen voor wapens

Muis Opties:

Linker klik: schieten
Rechter klik: lopen
Wheely omhoog/omlaag: Wapens wisselen

Andere opties:

Start Doom III door dubbel te klikken op doom.exe
Open het console met ~ toets, en typ het volgende in het console om in de maps te komen:

map e3/e3_1

map e3/e3_2

map e3/e3_3

Om het spel soepeler te laten draaien en volledig scherm te krijgen, en tevens met de muis kunnen draaien en schieten, toets: Alt+enter

Map info:

!!!WAARSCHUWING!!! Wil je nog niet weten wat er gebeurd in de maps, lees het volgende dan NIET!

Map 1:

Deze map is redelijk klein. Tip bij deze map is: Op een gegeve moment loop je ergens, en wil je naar een deur lopen. Opeens hoor je een luid gegrauw. Stap dan weer achteruit, en je ziet een groot beest langs lopen. Hij doet je verder niks, hij loopt alleen maar langs. Als hij langs is geweest, wil je natuurlijk naar die deur. STOP! Ga niet die deur in. Als je daar in gaat hoor je de deur open gaan, word je beeld zwart (Donker), hoor je de deur nog dicht gaan, maar kun je niks meer. De kant waar het grote beest vandaan komt loopt dood, maar je kan eventueel een kijkje nemen. Het is er helemaal donker dus als je iets wil zien, toets: F1 voor licht, F2 om het weer donker te maken.

Map 2:

Deze map is tegenover map 1 al een stuk groter. Tips bij deze map: Al meteen op het begin is er een 'klein' foutje (als je het zo wilt noemen). Je begint in de map, en als je een stukje doorloopt komt er van de linkse kant, door de buize een beest heen geramt. Als je niet wil dat hij je iets kan doen loop dan snel achteruit, en ga helemaal rechts achter in het hoekje staan. Nu kan het beest je niet aanvalle, maar zal alleen maar tege je aan lopen. Verderop in het spel kom je op een gegeven moment een deur tegen waarbij je een code moet intype. De code van die deur is 924. Als je achter die deur bent druk je nog eens op F9 en je word weer neer gezet (Zorg ervoor dat je niet half in de muur of vloer zit anders kun je niet bewegen). 2 kamers na die kamer is er meteen aan de rechter kant een inham waar een beest staat, schiet hem neer en ga vooraan een de rechterkant staan. Want er komt nog zo'n zelfde en als je daar staat kan hij niet bij je en kun je hem vrij schieten. Als laatste, als je daar doorloopt kom je op een gegeve moment een trap (aan je rechter zijde) tegen. Ga niet op die trap, want net als bij map 1 is daar het einde van die map en word je beeld zwart (donker) en kun je niets meer.

Map 3:

Deze map is de grootste van de 3, maar ik denk dat map 2 vrijwel bijna even groot is. Bij deze map heb ik eigenlijk geen op of aanmerkingen. Het is een leuke map om te spelen (de andere 2 ook), verder is het einde na het grote beest. Dit is wel een beter einde als map 1 en 2. Want als je het beest hebt verslagen en rustig kunt rondkijken zie je een grote deur, maar daar kun je niet door. Daar is het einde van die map tot nu toe...

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Dark Greetz...

Purgatori

Kheb nog wat anders LEUKS!

Voor een demo op te nemen, haal het console omlaag met ~ en typ het volgende:

Om de demo te starten typ je in console: recorddemo (naam)
Om de demo te stoppen typ je in console: stoprecording
Om de demo af te spelen typ je in console: playDemo activate_(naam)

Zoom mogelijkheden:

Haal het console wederom met ~ omlaag en typ:

cg_fov (Bijv.: 110)

Naam:

Haal het console weer omlaag met ~ en typ:

name (Bijv.: ^1A^3n^5a^2r^3k^6i )

Extra:

Haal het console wederom weer naar benede met ~ en typ het volgende:

map empty

Hij begint dan als het goed is te loaden, en dan kom je in een helemaal lege map (vierkant). Het is nog vrij donker dus als je het lichter wilt maken toets je: F1 op de plek waar je lichter wil hebben.

Om monsters in je map te krijgen typ je een van de volgende in console:

spawn monster_zombie_maint

spawn monster_zombie_fat

spawn monster_zombie_commando

spawn monster_demon_imp

spawn char_scientist1

monster_demon_pinky

testmodel doom_singleplayer (Om dit model bewegingen te
laten doen typ: nextanim of prevanim)

monster_zombie_fat2

monster_zombie_commando_cgun

Als je de monsters niet wil neerknalle typ je: killMonster
Je kunt ook in deze map kijken Doom_III\base\models voor models, en eventueel toevoege (gedownload van internet).

Om zelf wapens te krijgen uit q3 typ je het volgende in console:

spawn weapon_pistol, weapon_shotgun, weapon_machinegun, weapon_chainsaw, weapon_bfg of weapon_handgrenade

Nog wat anders leuk, de command list Typ in console het volgende:

cmdlist of cvarlist

En voor screenshots:

r_screenShotShrink 1/0

Khoop dat jullie wa fun beleve

Dark Greetz...

Purgatori

Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:39
Verwijderd
Purgatori, die had ik van een url van ut2003.com, die het momenteel geloof ik niet meer doet (staat alleen nogmaar een screenshot)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 17:12
the 6th gate
the 6th gate is offline
k heb hem net ff gespeeld. Had mn licht uit gedaan zodat ik het beter kon zien. Je wilt niet weten hoe snel dat licht weer aan was
Oud 11-11-2002, 16:38
DarkScorpion
DarkScorpion is offline
Doom III - Alpha 0.02 - E3 Demo
-------------------------------

Instructions

load the doom.exe
use the ~ key to get to the console (if you choose single player, game will crash)

you can load e3 demo maps 1-3 using one of the following commands:

map e3/e3_1
map e3/e3_2
map e3/e3_3
map e3/intro
map fred/e3bathroom5
playdemo activate_demo1

in console folgendes eingeben:
exec highquality.cfg
r_fullscreen 1

"...open doomconfig.cfg, look for seta r_mode "3" and change it.
4 is 800x600, 5 is 1024x768..."
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 16:53
Dextro-X
Dextro-X is offline
Citaat:
DarkScorpion schreef:
Geblaat
Lopen jullie achter ofzo?
Download hier de Doom3-Launcher, veeeel gemakkelijker voor n00bs Succ6
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:42