Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 21:51
Schaapie
Schaapie is offline
Als je eenmaal een paar verschillende drugs hebt geprobeerd, ga je al snel verder. Op dit moment vind ik coke niet shocking meer en als mensen zeiken over jointjes denk ik: 'het is maar een jointje'.
Ik heb zelf door dat mijn grenzen vervaagd zijn. Niet dat ik een fanatiek gebruiker ben, absoluut niet! Ik ben zeker GEEN junkie, ik heb mn 'drugsgebruik' geheel onder controle. Maar een lijn om de zoveel weken vind ik niet verkeerd.

Wie herkent dit? Ik vind namelijk dat het best een gevaarlijk hersenspinsel is.

PS, Wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet lullig, maar ik heb geen behoefte aan 'ohohoh junk, wacht maar...'-gezeik.
Oud 10-03-2002, 18:04
jer
jer is offline
hey gast,ik herken dit dilemma maar al te goed,heel vroeger dacht ik altijd vanrugs,daar begin ik nooit aan.
Totdat ik op mn 12e mn eerste joint rookte.
het bleef een tijdje een keer per maand een jointje maar ik ging steeds meer blowen,nu blow ik elke dag. doordat ik in kringen zat waar veel drugs werd gebruikt,kwam op mn 14e mn eerste pilletje,toen heel spannend,nu slik ik minstens een keer in de twee weken,en een snuifie sla ik ook niet af.ik vind het ook beangstigend hoe snel je aan drugsgebruik went!!!(ben nu 16)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 21:03
meastrecks
meastrecks is offline
schaap schijnt hetnog te controleren maar jij zo te zien niet
zker gezien je leeftijd
als je het kan controleren zou ik wachten tot je lichaam watouderis
Oud 10-03-2002, 22:00
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
meastrecks schreef:
schaap schijnt hetnog te controleren maar jij zo te zien niet
zker gezien je leeftijd
als je het kan controleren zou ik wachten tot je lichaam watouderis
Lichaam wat ouder?
Wat een gezeik, het is altijd slecht.
Oud 11-03-2002, 10:51
smoky
smoky is offline
ja ik weet als geen ander wat je bedoelt! een paar lijntjes in het weekend kan toch helemaal geen kwaad. lekker toch! vooral als je de coke in je mond of op je tong smeert. dan voelt het lekker verdoofd. ga zo door zou ik zeggen zolang je het maar onder controle houdt. doegie xxxxxxxx smoky
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 11:47
Woutz
Woutz is offline
Naja dat gevoel heb ik ook wel. Weet nog wel dat ik op de basisschool een keer iemand zag met wiet.. vond ik toen echt niet kunnen.

En toen ik net blowde was het zo van - coke etc is echt troep. Nu ik mensen ken die wel eens snuiven en slikken heb ik niet echt het idee dat het allemaal nog boeit

Op dit moment vind ik eigenlijk alleen LSD en Heroine freaky.

Overigens, ik gebruik zelf niets, ook niet meer blowen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:59
Schaapie
Schaapie is offline
Coka vind ik echt een superdrug, als je het inderdaad onder controle weet te houden, gelukkig is het ook zo fuckin' duur. Dat is anders bij speed, je hebt zo voor een 10tje een gram. Maar snuif je wel een troep naar binnen. Ik ken gastjes van 16,17 die dat elk weekend naar binnen snuiven, dat vind ik wel fout. Dat is geen controle. Maarja, als coka een 10tje was....

Oud 13-03-2002, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Hannibal schreef:
Lichaam wat ouder?
Wat een gezeik, het is altijd slecht.

het is nog slechter als je lichaam nog in de groei is...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 02:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Schaapie schreef:
Als je eenmaal een paar verschillende drugs hebt geprobeerd, ga je al snel verder. Op dit moment vind ik coke niet shocking meer en als mensen zeiken over jointjes denk ik: 'het is maar een jointje'.
Ik heb zelf door dat mijn grenzen vervaagd zijn. Niet dat ik een fanatiek gebruiker ben, absoluut niet! Ik ben zeker GEEN junkie, ik heb mn 'drugsgebruik' geheel onder controle. Maar een lijn om de zoveel weken vind ik niet verkeerd.

Wie herkent dit? Ik vind namelijk dat het best een gevaarlijk hersenspinsel is.
Ik herken 't... en ik d8 hetzelfde... tot ik de controle verloor en doorsloeg. Ben dr nu mee gekapt uiteindelijk, na een klote periode van drugs MISbruik... en nu blow ik alleen nog af en toe mjah, en af en toe nog paddo'en. hoewel ik de behoefte aan een lijntje coke af en toe nog wel es heb... maar ik doe 't gewoon niet meer, .. 't is TE duur voor een TE korte roes.

Citaat:
PS, Wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet lullig, maar ik heb geen behoefte aan 'ohohoh junk, wacht maar...'-gezeik.
ohohoh junk, wacht maar
Oud 16-03-2002, 00:41
Cowboy Henk
Cowboy Henk is offline
Lijntje speed is het einde voor mij (met mate)...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten