Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja ik weet als geen ander wat je bedoelt! een paar lijntjes in het weekend kan toch helemaal geen kwaad. lekker toch! vooral als je de coke in je mond of op je tong smeert. dan voelt het lekker verdoofd. ga zo door zou ik zeggen zolang je het maar onder controle houdt. doegie xxxxxxxx smoky
|
![]() |
|
![]() |
Naja dat gevoel heb ik ook wel. Weet nog wel dat ik op de basisschool een keer iemand zag met wiet.. vond ik toen echt niet kunnen.
En toen ik net blowde was het zo van - coke etc is echt troep. Nu ik mensen ken die wel eens snuiven en slikken heb ik niet echt het idee dat het allemaal nog boeit ![]() Op dit moment vind ik eigenlijk alleen LSD en Heroine freaky. Overigens, ik gebruik zelf niets, ook niet meer blowen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Coka vind ik echt een superdrug, als je het inderdaad onder controle weet te houden, gelukkig is het ook zo fuckin' duur. Dat is anders bij speed, je hebt zo voor een 10tje een gram. Maar snuif je wel een troep naar binnen. Ik ken gastjes van 16,17 die dat elk weekend naar binnen snuiven, dat vind ik wel fout. Dat is geen controle. Maarja, als coka een 10tje was....
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
|