Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 20:47
tor
tor is offline
Ik voel me contstant moe en mn hartslag is te snel en onregelmatig, soms gaat mn hart plotseling heel snel en dan slaat de moeheid en duizeligheid heel plotseling toe. Ik denk dat het wel noodzakelijk is om naar de dokter te gaan, maar ik wil eerst even vragen of er hier mensen zijn die dat ook hebben en waar het door zou kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:47
#ELSieketje#
#ELSieketje# is offline
heb ik ook soms, maar ik heb wel PAT-syndroom, denk dat t bij mij daaraan ligt. soms had ik opeens hartslag van +170, viel ik bijna flauw en voelde me rotslecht, toch maar ns mee naar de dokter gegaan na een paar keer, en tja, PAT dus, is na 5minuutjes meestal wel weer over.
mja, soms heb ik t ook gewoon de ganse dag (zoals vandaag al is het vandaag niet zo heel erg), maar dat is omdat ik de laatste tijd wat weinig slaap. (laat geen slapen, vroeg op om examenleerstof na te kijken enzo)
kan mss bij jou ook de oververmoeidheid zijn
maar als je echt ongerust bent, best naar de dokter gaan ja, dan moet je mss een dag met zo'n soort bakje aan je heup lopen, dar met draden die op je borst geplakt zijn in verbinding staat en dat dan grafieken maakt van je hartslag, die later door de arts bekeken worden en waaruit ze soms kunnen afleiden wat er scheelt, nou ja, is een mogelijkheid,
veel suc6!!
kuzz, Els
Oud 12-12-2002, 01:03
Gatara
Gatara is offline
Wat is het PAT syndroom?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 06:58
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Nah ik heb het ook, maar bij mij komt het omdat ik niet eet, wat niet jouw geval zal zijn ( hoop ik ).
Oud 12-12-2002, 10:50
Verwijderd
Ik had het ook, ben toen ijzersuplementjes gaan slikken en nu is het vééél minder...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 10:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Wat is het PAT syndroom?
PAT staat voor paroxismale atriumtachycardie en heeft betrekking op een in aanvallen optredende versnelde hartwerking met meer dan 100 slagen per minuut met een acuut begin en een einde.
Oud 12-12-2002, 13:38
piekie
piekie is offline
Ja, heb ik ook gehad... constant moe, bijna nix kunnen doen, als ik een trap op liep ging ook mijn hart sneller kloppen.. Ben naar de dokter geweest, heb bloed laten prikken en er kwam uit dat ik Pfeiffer heb. Kheb er nu nog last van (vanaf Januari ongeveer ) alleen niet heel erg meer. Ik weet natuurlijk niet of jij dit ook hebt, maar ik zou iig zeker naar de dokter gaan! Succes
Oud 13-12-2002, 10:22
Snufje
Snufje is offline
Bloedarmoede? Te hoge bloeddruk over het algemeen? Ik zou even langs de dokter gaan, want er kunnen meedere oorzaken zijn voor jouw klachten..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten