Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 19:38
Jainoxi
Jainoxi is offline
Mijn vriendin blowt elke dag, en dat vind ik teveel. Ik heb al aangekaart dat ik het er niet mee eens ben, maar dat kwam niet echt aan bij haar (drong niet door). Heeft iemand ervaringen ermee, of tips of weet ik veel wat? Iedereen die iets weet, help me! En reacties zo van, ga lekker meeblowen' hoeven niet van mij, ik kan niet tegen dan spul, ik wordt er depri van. Daarom doe ik het nooit meer.
Oud 13-03-2002, 19:44
iroQuai
iroQuai is offline
ik denk dat je vriendin nog wel tips zat heeft

flauwe woordgrap...

Maarruh lastig verder.. heb je haar al uitgelegd dat je het echt heel vervelend vind, dat je het moeilijk vind met haar om te gaan als ze zoveel blowt etc, dat je gekwetst word door haar gedrag? als je dat goed en duidelijk uitlegt (liefst als ze nuchter is) zal ze er wel eens goed over na gaan denken..
Oud 14-03-2002, 08:18
Verwijderd
je kan ook een ultimatum stellen... of jij of de drugs... dan moet ze kiezen... ik weet alleen niet of het werkt. zeg anders dat ze het minder moet doen. hamer op de nadelen ervan (slecht geheugen enzo). succes jongen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 08:44
Jainoxi
Jainoxi is offline
Ik heb haar inderdaad uitgelegd dat er een punt komt dat ik het niet meer aankan (en aan wil kunnen, heb zelf ook mijn prolemen, maar da's een andere topic). Letterlijk heb ik gezegd, dat als ze niet WILT stoppen, en ze zou doorgaan, dat ik dat dan niet meer aankan, en de relatie beindig. En dat accepteerde ze, ze probeert echt te stoppen, dat lukt, ze kan er af en toe vanaf blijven. Maar nu krijg ik de indruk dat het weer misgaat. Ze weet ook wat de gevolgen zijn, dat heb ik toen we allebei nuchter waren uitgelegd.

Ze kwam zelf aanzetten met een 'plan' om te stoppen, eerste week om de dag niet, 2e week om de twee dagen. De eerste week is ze redelijk doorgekomen, nu de rest nog. En als ze gewoon doorgaat zonder erbij na te denken dat moet ik dat ultimatum gaan stellen. Ook echt met datum erbij ofzo? Nu weet ze alleen dat als ze doorgaat dat ik weg ben.
Oud 14-03-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Jainoxi schreef:

Ze kwam zelf aanzetten met een 'plan' om te stoppen, eerste week om de dag niet, 2e week om de twee dagen. De eerste week is ze redelijk doorgekomen, nu de rest nog. En als ze gewoon doorgaat zonder erbij na te denken dat moet ik dat ultimatum gaan stellen. Ook echt met datum erbij ofzo? Nu weet ze alleen dat als ze doorgaat dat ik weg ben.
dus ze is hard aan het proberen om te stoppen! das goed!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:11
agnosticus
agnosticus is offline
wat maakt het jouw uit dat zij blowt? als zij het lekker vind, laat r lekker.

je word toch depri als jezelf blowt, toch niet als je vriendin blowt?

als je van haar hield accepteerde je haar zoals ze is, dus ook als een blowfreak.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 15:01
Jainoxi
Jainoxi is offline
Als het KON laten rusten, dan deed ik dat ook echt. Maar ik zit er gewoon mee. Het is echt niet zo dat ik me bedacht zo van.. ik wil dat ze stopt.. Het zit me echt dwars
Oud 15-03-2002, 04:10
ick
ick is offline
als ze weer 'ns stoned bij jou aan komt (als ze dat komt) 1x 100% pisseg worden... is moeilijk, erg moeilijk, kan ik me best voorstellen, maar je zet haar der mee aan 't denken, ondanks dat ze stoned is..... als 't goed uitpakt is ze bang om nog 'n uitbrander van je te krijgen en zal ze iig. niet meer stoned bij jou komen...

als 't verkeerd uitpakt... -&gt; sterkte
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:51
Isa
Isa is offline
uit ervaring kan ik iig zeggen dat als je wilt stoppen je ervoor moet zorgen dat je iets anders te doen hebt op de tijd dat je normaal blowt. verveling is een emotie die de drang om weer een blow te nemen 5X versterkt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:04
ick
ick is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
uit ervaring kan ik iig zeggen dat als je wilt stoppen je ervoor moet zorgen dat je iets anders te doen hebt op de tijd dat je normaal blowt. verveling is een emotie die de drang om weer een blow te nemen 5X versterkt.
verveling is idd. gevaarlijk..... als ik me verveel steek ik 'n peuk op....

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 15:50
dopehead
dopehead is offline
doe ene srustig aan en maak je er niet druk over.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 16:42
A-man
A-man is offline
Citaat:
dopehead schreef:
doe ene srustig aan en maak je er niet druk over.

in betere woorden is het niet uitteleggen .
Kom op man hou je van hoor of niet?
Reageren

Regels voor berichten