Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 08:36
maatje
maatje is offline
een shot bij blowen?? is dat dat als iemand aan de verkeerde kant blaast en dat jij dat dan aan de andere kant moet inademen zodat het harder aankomt ofzo?
Oud 05-12-2001, 16:59
cyberface
cyberface is offline
als je een shot neemt dan doet die gene die de shot geeftdie neent een suck houdt die rook in zijn mond dan draait hij de joint om en stopt hem in zijn mond en dan de honden om zijn mond (zijn neus er niet bij)en dan doe de ander zijn mond er bij en dan sucken maar
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 12:00
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Toen ik nog in de eerste zat en we altijd gingen blowen met een groepje gingen ze ook altijd shotjes geven, alleen ging het anders dan diegene hier boven verteld, iemand nam een flinke hijs over de longen hield dat zo vast en dan gingen twee lui tegen ze hart aan pompen, zodat die ff helemaal van de wereld zou raken, erg vaag en erg eng.
Oud 17-03-2002, 11:57
dopehead
dopehead is offline
is dat nou zo n killershot? dat laatste?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 12:56
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
ik doe of the shotgun(maak een rondje van je duim en wijsvinger bij je rechter hand neem een diepe hijs doe die blow verkeerd om in je bek bij het tippie lippen erop en dan blazen zerwijl de andere zuigt)
of de lift shot(precies hetzelfde alleen je begint door je knieen gezakt en dan ga je langzaam omhoog
of the helmet(doe een scooterhelm op doe het schermpje bija helemaal dicht laat iemand een flinke hijs nemen dan dat ie de blow omdraait en dan het tippie in de helm en dan blazen dan moet degene met de helm w8ten met inademen als degene klaar is met blazen doe je het schermpje dicht en k**ker diep hijzen)
of the bottle(neem een kleine spa fles mak er 2 kleine gaatjes in evengroot als het tippie die de blow in 1 van die gaten snel doorhijsen totdat die fles helemaal vol met rook is haal dan de blow eruit laat 2 mensen diep inhijzen draai de dop van de fles af en laat die 2 gasten hun mond op die kleine gaatjes doen zet je lippen op de opening van de dop dan gaan die gasten blazen en jij hijzen en dan ga je moeilijk hard hoesten)dit is een van de beste
en tot slot op een junkie stijl(niet aanbevolen je kan er dood aan gaan)
here goes(neem een diepe hijs als je al knetter bentga dan zitten buk voorover zodat je hoofd tussen je benen zit doe je handen zoals je gaat bidden en ga dan heel snel in en uit ademen na 30 seconden sta je snel op doe de bovenkant van je hand op je mond zodat er geen lucht in of uit je mond kan en blaas heel hard voor 8 sec lang dan val je automatich om en ga je 20 sec lang trippen)ik heb het maar 1 keer gedaan en doe het nooit mer
Oud 17-03-2002, 14:01
Günther
Günther is offline
Citaat:
RanCoRjunky schreef:
een junkie stijl(niet aanbevolen je kan er dood aan gaan)
here goes(neem een diepe hijs als je al knetter bentga dan zitten buk voorover zodat je hoofd tussen je benen zit doe je handen zoals je gaat bidden en ga dan heel snel in en uit ademen na 30 seconden sta je snel op doe de bovenkant van je hand op je mond zodat er geen lucht in of uit je mond kan en blaas heel hard voor 8 sec lang dan val je automatich om en ga je 20 sec lang trippen)ik heb het maar 1 keer gedaan en doe het nooit mer

deze doe ik ook vaak en is ABSOLUUT NIET gevaarlijk!!! ik heb een keer een mix-pit door de bong allebij diep meerdere malen snel geinhaleerd door da bong dan hurken snel uitblazen omhoog komen en tegelijk hard inhaleren en dan als je staat ketter hard op je hand blazen (maar er geen lucht doorlaten) komt echt zo hard aan joh je bent in 1 keer zo kntter als goede 5 joints ofzo wow (maar gevaarlijk? nee ik ben nog nooit out-gegaan en het voelde echt super!!) maar met een bong heb ik nog maar 1 keer gedaan maar gewoon doe ik wel vaak.

------------------
sind wanneer gaat de groenteman links............komt door de linksgedraaide rondvliegende €uro

[Dit bericht is aangepast door black angel (17-03-2002).]
Reageren

Regels voor berichten