nooit betrapt! ben ook heeeeel voorzichtig! !!!!!!!! not! ik ga blowen en daarna loop ik met me stonede kop rond in huis! mijn moeder merkt niet eens dat ik stoned ben!
ik blow ietz minder dan een jaar, denk ik en nooit betrapt...
en doe helemaal niet voorzichtig..
ik blow bijna altijd in me kamer, duzz ruikt erug naar wiet steeds... zelfs alz me ouderz danbinne komme net nadat ik geblowd zegge ze alleen: lekkere wierrook...
me ouders hebbe me nooit betrapt tijdens 't blowen.... ze weten wel da'k der af 'n toe alss 'n onderdeel van 't straatmeubilair bij zit in 't vondelpark
detention grrl schreef: k was in de stad anat blowen, en toen kwam mn nederlands lerares langs..dat was wel minder op zich..
maar mn ouders hebben me dr nog nooit op betrapt.
Ik zat laatst lekker in de stad op een bankje te smoken, toen mijn Frans docent langs fietste...
Ik had vorige week zaterdag geblowd, en daarna voelde ik me eigenlijk niet zo goed en ben ik naar huis toe gefietst (vallend) en toen ik thuis kwam ging ik voor m'n moeke's neus op m'n bek maar ze dachten gelukkig dat ik vet bezopen was, pfffiew
-huktie- schreef: Lijkt me gaaf, als je er normaal met je ouders over kan praten.
haha mijn pa zei latst nog "kun je je favorieten in de computer niet een keertje cleanen want er staan zoveel hasj en wiet recept sites in" ik zo van "ja is goed maar ik heb nog niet alles gehad" das wel flexx als je zo`n gesprek met je pa hebt joh