Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
politie kijkt er opzich niet heeeel erg na , we hadden laatst een picknicktafel inde fik gezet toen kwamen er ook juten aan , de hele grond lag bezaaid met drankflessen en er lagen zelfs buiten het politie bureau mensen op de stoep vet dronken te doen
![]() maar daar hebben ze veder niks over gezegd we hoefden aleen bankje te betalen 50 euro ![]() |
![]() |
|
![]() |
kut voor je va ndat bankje ik zou het nog een keer in de fik zetten vant nu heb je het voor nix gedaan hij staat er steeds?nieuw bankje dan en dat wou je er nie meer bereiken ....je wou bereiken dat er geen bankje stond dus kom op pak iets en verneuk het systeeem FIGHT THE SYSTEM EVERY DAY ANYWAY YOU CAN!!!!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() staat een nieuwe , maar volgens mijn regels kan ik die nu ongestraft >>> /onderspuiten/afbranden/kapotschoppen enz tenminste , ik moest een nieuwe bankje betalen , dat maakt het dan dus mijn eigendom toch?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind van niet. De ouders kunnen er zowiezo niets aan doen dat hun zoon/dochter alcohol gebruikt, als je het verbied gaan ze het stiekem doen. en het nuttigen van alcohol is volgens mij niet verboden, alleen het kopen van alcohol onder 16 jaar is niet toegestaan volgens mij...
maarja zoals al eerder gezegd om de schuld op de ouders af te schuiven is echt bullshit, ik denk dat t meer effect heeft als je de kinderen dan zelf laat betalen, niet dat ik er verder voor ben ofzo..
|
Dus....als ik ut goed begrijpt.....zou ik niet meer mogen blowen (tenzij ik boete wil dokken)....
Neu toch maar niet. Best wel achterlijk, maar wel een goed idee voor overmatig gebruik, maar dan geen geldstraf. Zeker niet voor de ouders ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|