Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 17:59
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
heb al een jaar sex maar het doet nog steeds heel erg pijn als hij in me komt help!!

tis zo raar kheb het al zo vaak gedaan in dit jaar maar doet nog steeds zo pijn, ben ik te nauw khoop het niet hor,
de eerste paar keer als me vriend in me komt gaat het wel maar daarna brand het verschrikkelijk, en na het vrijen brand het ook de hele avond/nacht...dus als we het dan een keertyje gedaan hebben op die avond kan er dus nooit meer een tweede keer komen omdat dat te erg brand voor mij gevoel

ik hoop niet dat het iets ernstigs is, want ze zeggen altijd dat het de eerste paar keer pijn doet maar bij mij doet het na een jaar nog pijn wat nu

kvind het zo erg want ik wil er echt van genieten maar het brand steeds zo erg...
Oud 25-11-2002, 18:10
KiMZz
KiMZz is offline
Ontspannen... (zie andere topics hier...)
Oud 25-11-2002, 18:37
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Bij mij heeft het nog ongeveer acht maanden pijn gedaan. Ik was altijd hartstikke nat en voor mijn gevoel ook ontspannen. Nadat we stoned seks hadden op Lowlands deed het geen pijn meer .
Oud 25-11-2002, 22:50
Whuzz
Whuzz is offline
Het kan zijn dat je ergens een 'randje' of vliesje in je vagina hebt zitten dat geïrriteerd raakt door het vrijen. Een vriendin van me had dat ook. Even een bezoekje aan de dokter die haar doorverwees naar de gyneacoloog en die verholp het onder plaatselijke verdoving. Het is even een stap, even een drempel over, maar daarna had ze geen pijn meer. En goede seks is dat toch echt wel waard lijkt me...
Oud 27-11-2002, 09:25
ara
ara is offline
Gebruiken jullie een condoom? Het kan dan zijn dat jij een allergie aan latex hebt. Probeer eens een latexvrije condoom.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:47
Janicha
Janicha is offline
h
Citaat:
ara schreef:
Gebruiken jullie een condoom? Het kan dan zijn dat jij een allergie aan latex hebt. Probeer eens een latexvrije condoom.
Dat branden kan daar idd door komen, was bij mij ook.
Maar die pijn bij het binnenkomen heeft daar nix mee te maken geloof ik??

Bij mij is het het ook altijd zo dat het de eerste keer zeker niet lukt, te veel pijn, de tweede keer meesal wel, maar het blijft een niet zo fijn gevoel(!!!!)

Nou ja..behalve de laatste keer dan hoe dat kon dat het ineens zo goed ging vraag ik me ook af!!
Oud 27-11-2002, 17:15
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
nee we gebruiken geen condoom,

ik ben geen held die gelijk naar een soort van theraphie stapt hiervoor er moeten toch ook andere oplossingen zijn hoop ik .

ik had wel eens gelezen dat het kon zijn dat je bekken te smal zijn of dat je gewoon te nauw bent en daardoor dat het zo'n pijn diet, kijk het gaat wel goed de eerste paar seconden maar het brand zo erg op een gegeven moment en dat is echt zo jammer he
Oud 27-11-2002, 18:49
Verwijderd
als ik jou topictitels altijd lees, lijkt het altijd zo super dramatisch

maare ehm.. je moet gewoon probere te ontspannen of glijmiddel gebruiken ofzo.. bij mij doet het ook wel eens pijn, maar ligt aan het standje of dat ik niet nat genoeg ben omdat we het meestal veel te snel doen.. en ja dan brand het enorm.. maar dan moet ik maar even doorbijte hoor.. 'k kan er verder ook niet ech veel aan doen. gaat wel over denk ik dan altijd
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 13:03
koukla
koukla is offline
ik had gister de fout dat ik al moest plassen, hahaha en toen met de sex was het echt :" STOP ik moe tnu ECHT plassen..whahah..

maaruh...heb kan ook zijn dat je een soa hebt opgelopen als je het zondere condoom doet, je kan ook een keertje anaar een klassieke arts, die hebben dagelijks problemen van mensen die pijn hebben bij het vrijen!! heel normaal hoor!

en ik VOEL het altijd ook wel, maarja ik doe gewoon of ik nix voel
Oud 30-11-2002, 00:35
Ilsje
Ilsje is offline
Ik heb 10 maanden met een jongen gehad en al die tijd deed het pijn... Ik had/heb geen soa ofzow, dus dat was het niet. Aan condoom had het best kunnen liggen. En hij was best groot zeg maar. En misschien ikke wel krap. Geen idee wat het was... Kan aan van alles liggen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 17:51
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Bij mij heeft het nog ongeveer acht maanden pijn gedaan. Ik was altijd hartstikke nat en voor mijn gevoel ook ontspannen. Nadat we stoned seks hadden op Lowlands deed het geen pijn meer .
*herkenning*
stoned sexen is wel lekker he?
Oud 01-12-2002, 19:00
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
*herkenning*
stoned sexen is wel lekker he?
Zeker wel!

Ik: "Ik vlieeeeeeeg!"
Hij: "Houjebek."
Oud 01-12-2002, 23:14
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Zeker wel!

Ik: "Ik vlieeeeeeeg!"
Hij: "Houjebek."
Oud 02-12-2002, 00:21
rock gek
rock gek is offline
Ik wil ff niet moeilijk doen ofzo maar volgens mij heb je best wel een rot leven al die problemen die je hebt niet normaal gewoon ik zie je naam zovaak hier op scholieren.com Ik weet niet wil je gewoon aandacht ofzo??? maaruh succes met al je probleempjes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten