Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vond Engeland!
En Australië begon natuurlijk ook zeer spectatulair, maja daarna was er nie veel meer aan, omdat al veel was uitgevallen.

En welke vonden jullie de mooiste?
Oud 22-11-2002, 21:20
Mitros
Mitros is offline
Australie , ik zat meteen lekker in het seizoen met die crash
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:23
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik ben ze allemaal al weer vergeten
Oud 22-11-2002, 21:27
PV
PV is offline
euhm kweetnie meer welke... maar eentje waarbij de kop steeds vlak bij elkaar bleef en het tot het eind spannend was.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Eerste Rit van Australie dat Webber in de punten reed voor eigen publiek. Na 2 ritten dat Montoya nog lekker met Schumie meeging. Na 6 ritten was het saai, steeds dezelfde winnaar maar wel lekker opheft om de overwinning van Schumie.
Rit 7 gewonnen door D. Coulthard, de enigste niet ferrari overwinning voorbije seizoen! En ga zo maar verder dat je een saaie F1 hebt gehad.

Maar doe voor mij maar de eerste rit van het seizoen, iedereen nog 0 punten, en toen was het pas spannend
Oud 23-11-2002, 00:03
Verwijderd
Yup, ik ben het met de emeste mensen eens. Australie daar waren nog mooie verrassing bij Mooie gevechten gezien, en ook een spectaculaire start.

Daarna Magny cours, offcourse omdat daar M Schumacher kampioen werd Wij mogen juist blij zijn dat we in deze periode dit meemaken. Kunnen wij later zeggen tegen onze kleinkinderen, toendertijd toen M schumacher nog.....
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 01:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PV schreef:
euhm kweetnie meer welke... maar eentje waarbij de kop steeds vlak bij elkaar bleef en het tot het eind spannend was.
We hebben het over dit jaar he...

Maar er is idd een race geweest dat het wel tot het einde 'spannend' was. Maar welke... Ik zou t niet meer weten.
Ik kijk nu alleen nog maar naar de toekomst , terugkijken maakt mij nou niet bepaald vrolijk.
Oud 27-11-2002, 10:05
RHCPPOD
RHCPPOD is offline
Monaco! DC, schumi, jpm, en rubinho binnen 1 sec
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 11:15
mrhanky
mrhanky is offline
Jah, die ene die ferrari won vond k wel de mooiste
Oud 27-11-2002, 13:51
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Geen flauw idee.

Het seizoen was race voor race supersaai. Zolang er geen echte uitdager ā la Hill, Villeneuve of Häkkinen is en Schumacher driekwart van de races naar zijn hand zet, is er geen enkele mogelijkheid voor een race om mooi te zijn. En als er geen mooie races zijn, kan je ook geen mooiste kiezen.

Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Geen flauw idee.

Het seizoen was race voor race supersaai. Zolang er geen echte uitdager ā la Hill, Villeneuve of Häkkinen is en Schumacher driekwart van de races naar zijn hand zet, is er geen enkele mogelijkheid voor een race om mooi te zijn. En als er geen mooie races zijn, kan je ook geen mooiste kiezen.

Vind ik.
*agrees*

*wilt Hill terug*
Oud 28-11-2002, 20:31
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Eerste Rit van Australie dat Webber in de punten reed voor eigen publiek. Na 2 ritten dat Montoya nog lekker met Schumie meeging. Na 6 ritten was het saai, steeds dezelfde winnaar maar wel lekker opheft om de overwinning van Schumie.
Rit 7 gewonnen door D. Coulthard, de enigste niet ferrari overwinning voorbije seizoen! En ga zo maar verder dat je een saaie F1 hebt gehad.

Maar doe voor mij maar de eerste rit van het seizoen, iedereen nog 0 punten, en toen was het pas spannend
Ik geloof dat Ralfie ook nog won, knekkert.. In Maleisie
En ff tegen Diez.. Ik kan er idd geweldig van genieten. Alle spanning weg nog voor de helft *gaaap*
Oud 30-11-2002, 15:53
zeep007
zeep007 is offline
Australie was top, euh MOnaco!!! DC WON!

en ook goed was maar tegelijk heel fout was FRANKRIJK vanwege KIMI die uiteindelijk MAAR tweede werd!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Rit 7 gewonnen door D. Coulthard, de enigste niet ferrari overwinning voorbije seizoen!
Wat komt na Australië??

Jaja, zeg het maar!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 21:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Wat komt na Australië??

Jaja, zeg het maar!
IDD, zow dominant waren de Ferrari's vorig jaar ook weer niet hoor... *kucht 2x*
Reageren

Regels voor berichten