Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: typo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dat vind ik gewoon een belachelijk excuus. Ik vraag me de eigen af, wanneer ze de asielzoekers uit Joegoslavie etc., weer terugsturen? Daar zit ik nog steeds op te wachten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
bedankt voor jullie reacties...
aan de ene kant ben ik het hier mee eens... maar als je er zolang over doet...die asielzoekersprocedure... dat het meer dan 6 jaar duurt... najah..ze hadden al een keer eerder een asiel-aanvraag ingedient...die was afgewezen, maar nu nog eentje en die is nog bezig..maar ze moeten nu wel het AZC Dronten uit... en het duurt niet lang of ze moeten dus het land uit. Wat 'nare man' zegt da snap ik ook wel... dat daarna iedereen zich gaat vergelijken eerst die van 6 jaar, dan 5 ... dan 4... maar toch...!!! de familie Gumus was nog veel erger...dat verhaal ken ik niet helemaal, ik weet wel dat ze het land uitgezet zijn na .. jaar hier wonen...! En toch... die mensen die wonen hier, de oudste dochter van 21 jaar heeft hier haar opleiding afgemaakt en is nu tandartsassistente... ik vin het verschrikkelijk !
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar, Perzie? Ik neem aan dat je dan Iran bedoelt? Iran is nou niet bepaald veilig. http://www.cia.gov/cia/publications/...k/geos/ir.html Lees dat maar eens door. De politieke partijen... Assembly of the Followers of the Imam's Line, Freethinkers' Front, Islamic Iran Participation Front, Moderation and Development Party, Servants of Construction Party, Society of Self-sacrificing Devotees ... Internet service available but limited to electronic mail to promote Iranian culture. Iran, veilig? Mensen uit bv Joegoslavië kunnen overigens terug, maar die zouden ook kunnen blijven. Ik zou het daar niet een veilige situatie noemen. Eerst moet er weer enige orde in het land zijn, de voorzieningen moeten worden hersteld, en dán kan een mogelijke (gedwongen) terugkeer worden besproken. |
![]() |
||
Citaat:
B: Géén CNN/CIA/FBI oid als bron, en al helemaal niet als statistische bron. C: 'Veilig' is een relatief begrip, en bovendien hangt het ook erg af van je eigen omstandigheden. D: Voor de pas driemiljoenste keer, hoe wil jij mensen terugsturen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wie stemt voor???
Stelling: Nighthawq moet gebanned worden! OF Nighthawq moet onthoofd worden! Vond het trouwens raar dat er zoveel gebannede mensen hier zaten. Blijkt het opeens een topic te zijn van 4 jaar geleden.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar hebben wij net zo veel over te zeggen als dat ik wat over jouw slaapkamer te zeggen heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verdonk die graag mensen uit wil zetten? Denk je dat dat een hobby van dr is? Denk je dat ze dat leuk vind? Denk je dat onze wet dat niet voorschrijft? Is het niet zo dat Verdonk duizenden mensen die onder paars nooit uitsluitsel hebben gekregen over hun status toch maar een verblijfsvergunning gegeven heeft? Is het niet zo dat Verdonk zich door tientallen duizenden dossiers heen moest worstelen welke van vele jaren opgestapeld lagen wegens gebrek aan een minister die de wet ten uitvoer durfde te brengen? Is het niet zo dat er procentueel gezien onder verdonk minder mensen zijn uitgestuurd en meer een verblijfsvergunning hebben gekregen dan onder voorgaande kabinetten? Get your facts straight dude. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 |