![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word ook altijd wat jonger geschat dan ik ben. Vroeger zat ik daar erg mee, tegenwoordig maakt het me weinig uit. Gebeurt gelukkig ook niet zo vaak meer. Ik heb ook niet de leeftijd meer dat er om identificatie gevraagd wordt wanneer ze twijfelen of je wel 16 bent bij het uitgaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Bij mij kwam er eens een oudere man naar mij toe (ongeveer 35 jaar oud) en die dacht dat ik er 27 was!!!
![]() Geloof me, je kan blij zijn dat sommige mensen je jonger schatten, want als mensen je als iemand van 27 schatten terwijl je nog 16 bent, dat is erg! ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ja, ik word ook altijd 5/6 jaar jonger geschat.
Bij mij in de klas denken ze allemaal dat ik 16 ben. Terwijl ik toch echt bijna 21 word. Maarja, ik vind het wel leuk eigenlijk. Ik hou ook best van kinderachtige dingen (speelgoed, geen kinderachtig gedrag). En daarbij vind ik het ook nog een vreselijk dat ik over 2 maanden 21 ben dus ik houd lekker vol dat ik 17 word ofzo. En volgend jaar word ik weer 17, en dat jaar daarop ook weer, en dat jaar daarop... ![]()
|
![]() |
mij schatten ze altijd ouder. Ach boeien. Erger vind ik de eeuwige openingszin van de dames: "hey zijn jullie tweeling". Ga altijd met mijn broertje op stap, terwijl die toch echt 1,5 jaar jonger is.
|
![]() |
Ik word meestal wel als 16 geschat (denk ik). Ik zie mensen in ieder geval niet raar kijken als ik zeg hoe oud ik ben (niet dat dat alles zegt), maar ik zie er geloof ik wel uit als 16
![]() Vroeger schatte iedereen mij wel ouder, maar toen was ik ook lang voor mijn leeftijd, en ik zag er gewoon ouder uit. |
![]() |
|
Misschien heeft het met je postuur te maken? Wellicht ben je wat tenger of hebben je vrouwelijke vormen zich nog niet volledig ontplooid?
Het gebeurt mij nog weleens dat ik samen met mijn (3 jaar jonger) broertje door vreemden als de jongste van het stel wordt gezien. Dat is als oudere (en vele malen wijzere ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 |