Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gaat weer open, aangezien de Bron bij deze (door Field) duidelijk is.
|
![]() |
Bron bij Planet.nl.
![]() www.cnn.com is wat betrouwbaarder. Maar on-topic. Zijn jullie alweer vergeten dat al-Qua'ida heeft gezegd dat Bin Laden zelfmoord zal plegen (of iemand anders hem zal laten vermoorden) wanneer de Amerikanen te dicht bij komen? Hij kán dus niet levend in Amerikaanse handen vallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hier staat trouwens het originele bericht: http://www.pakobserver.com/december/.../fnews07.shtml
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hebben we vandaag na ons kerstdinee (nee ik vind het ook niet heel toepasselijk) over zitten discussieren, en ik ben het niet met je eens, ik zal het proberen te onderbouwen: Ten eerste denk ik dat Bin Laden zich ook realiseerd dat hij nooit meer een aanslag zal kunnen plegen, en ik denk ook niet dat hij het ooit meer zal proberen. De twee beste oplossingen vanuit Bin Laden en Al'Quaeda's oogpunt gezien lijken me: OF ze faken z'n dood en Bin Laden probeerd te vluchten, maar dan lijkt me het risico dat de amerikanen Bin Laden alsnog vinden, of levend onderscheppen, te groot. OF Bin Laden pleegt zelfmoord, ze hakken hem in heel kleine stukjes, en begraven zijn resten diep onder de grond midden in de woestijn, waar nooit iemand het zal vinden. Vervolgens zeggen ze NIKS over waar Bin Laden is, of hij nog leeft of niet, etc. Zo zal Bush nooit zijn zin krijgen en Bin Laden levend, dan wel dood te pakken krijgen, en zal nooit iemand met zekerheid kunnen zeggen hoe het met Bin Laden afgelopen is. Daardoor zal altijd de legende blijven bestaan dat hij op zonnig Cuba een bierje zit te drinken met Castro, en zal Bin Laden als martelaar de geschiedenis in gaan.. Dat is mijn idee over de zaak ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan ook ja.. Nou we zitten dan weer redelijk op een lijn. Tja, we kunnen voorspellen wat we willen maar zeker weten kunnen we het natuurlijk nooit. Om maar weer eens een spreekwoord te gebruiken:
De tijd zal het leren Fijn trouwens, dat er nog eens een normale discussie ontstaat hier op scholieren.com, met ONDERBOUWDE argumenten, en niet alleen "bin laden is dood" ofzo ![]() ------------------ *When my baby smiles at me I go to Rio* [Dit bericht is aangepast door Bliksem (26-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Als ik bin laden was...
zou ik m'n baard afscheren een me helemaal veranderen en gezellig in Amerika gaan wonen. wie zoekt Bin laden nou op de plaats van de aanslagen? en echt niet dat iemand hem zal herkennen hoor!
|
![]() |
||||
Citaat:
Hij was voor de aanslagen ook al een van de meest gezochte mensen. Ik zie niet in waarom hij dat nu niet meer zou kunnen hoor. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
hmz neej ik enk niej dat ie al dood is maar n elk filmpjuh ziet ie r anders uit, volgensmij heeft ie een heleboel dubbelgangers die ook nog wel voor hem wille werke en intervieuws geven zodat osama zelf rutig weg kan terwijl der rest van de wereld denkt dat ie daar erges is...
miss heeft ie ook wel zn baard afgeschoren en niemand herkent m meer
||
![]() |
Citaat:
Of misschien wordt OBL gedwongen door een machtiger persoon en dan heeft het weinig nut om OBL te pakken. De VS vinden m nooit, en dat was dan ook niet de bedoeling, krijg ik steeds meer de indruk. Ook de NOS krijgt die indruk. Laatst in een reportage: "De VS hebben zo hun doel bereikt. De Taliban is weg (blabla)" En wat hield de VS ons voor? Ze wilden de Taliban niet weg hebben; dat was geen doel, maar een bijkomend verschijnsel ofzo. Politiek,.... bah. Een smerig spel door smerige mensen. Dat ze thuis gezellig stratego gaan spelen, in plaats van dit spel uit te vergroten naar het echte leven, zodat er burgerslachtoffers vallen! Groetjes, Suzan
||
![]() |
Citaat:
Grt, Suzan
|
![]() |
mensen...niet de filosofische kant opgaan, he
![]() ik denk in ieder geval dat hij al lang en breed ergens anders zit, waar niemand hem verwacht...die vent gaat echt niet wachten tot ie dood gaat ofzo, die was ver voordat de amerikanen bij tora bora in de buurt kwamen al ver, ver weg....
|
jep, k denk ook dat ie al sinds je grote jacht op Osama geopend is al lang ergens anders zit, en dan niet in Pakistan ofzo!
Ik denk eerder dat hij zich ergens in een "Westers" land schuilt (zoals Engeland, Duitsland, Frankrijk, oid)houdt, waar geen grote klopjacht is op mensen die een lange baard hebben. maja, wie zal het bewijzen? op de amerikaanse nieuwszenders ga ik in iedere geval niet echt af, mij te veel propaganda, want ik heb eigenlijk nog geen enkel bewijs gezien van de VS dat Osama r achter zit (zal ongetwijfeld, maar waarom laten ons die bewijzen dan niet zien?) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
nieuwe eisen voor Frankrijk T_ID | 12 | 08-09-2004 12:08 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 |