Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De ene keer dit de andere keer dat.. leve de proefabonnementen
![]() In elk geval de PZC (en soms BN De Stem), Spits/Metro als 'k die te pakken kan krijgen, en meestal ook een landelijke krant, variërend van de Telegraaf (vinden mn ouders leuk) tot Trouw, de Volkskrant, AD... en op school kan 'k ze ook allemaal lezen. |
![]() |
|
Gelders Dagblad
Tubantia ...en soms het NRC maar die hebben we zelf niet.. ... en zo nu en dan ga ik voor de lol eens telegraaf artikeltjes met andere niet sensatie kranten vergelijken.. ![]() ![]()
|
Ik lees bijna geen kranten meer. Heb niet echt het idee dat wij de waarheid lezen en persvrijheid is hede ten dage een ruim begrip. Doorsnee artikelen in een doorsnee krant zijn puur propeganda.
Toen ik nog wel regelmatig krantje las las ik NRC (abo), Nieuwsblad v/h Noorden (abo), staatscourant (abo) en zo nu en dan de volkskrant (ook wel eens AD) op zaterdag.
|
![]() |
Volkskrant
NRC Trouw (handig als je die op je werk krijgt en zo kan lezen) Spits/Metro als ik met het OV ga. (ik prefereer Metro) New York Times Parool (via Internet) Weekblad: Groene Amsterdammer Grt, Suzan
|||
Citaat:
Citaat:
Humor heb je wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
AT5 nieuws via sms ![]() Trouwens NYTimes is een aanrader. Is gratis ![]() Het Parool wel handig voor de Amsterdammers; het overige nieuws vind je ook wel terug in andere kranten. Grt, Suzan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
België, hoe nu verder? Gatara | 224 | 09-08-2008 17:52 | |
Lifestyle |
Magazines, kranten enz, leuk? analese | 51 | 04-03-2006 23:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Vraag aan de volgende forummer Sky Jewel | 500 | 19-02-2004 19:57 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |