Advertentie | |
|
![]() |
|
Eh.. ik zal het genuanceerd gaan brengen?
Een erg populistische partij die veel belooft maar nix waar kan maken..met een clown voorop die al helemaal niet serieus genomen kan worden "at your service" Nuff said lijkt me.. Ben alleen bang dat wel bang dat ze veel zetels gaan krijgen ![]() ..als je alle problemen die er spelen op zo'n oppervlakkige manier weergeeft als LN doet, kan ik ook wel overal een oplossing voor bedenken die net zo oppervlakkig is...
||
![]() |
Citaat:
Ze weergeven de politiek zo eenzijdig en simpel dat het simpel genoeg voor de gemiddelde simpele ziel is.. En dit kan allemaal in dat andere pim fortuyn topic dus deze mag dicht..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wie luistert hier metal en vinden jullie dat ouderen hier in nederland metal mogen lu metalhead1990 | 42 | 29-11-2012 17:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat vinden jullie hiervan Man16 | 1 | 27-11-2005 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partijprogramma Leefbaar Nederland slaat nergens op! Ik ben de Walrus! | 12 | 24-01-2002 22:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is? Nieuwe Nationale Partij | 89 | 21-01-2002 21:21 |