Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nare man, just kidding. Ik ga echt geen bruiloft lopen verneuken hoor.
Maar ik ben er wel heel erg op tegen. Het lullige is dat ze zich echt nergens wat van aantrekken. Je kunt tegen ze gaan praten maar het helpt nix, ze gaan lekker door met hun arrogante onzin. Ik zou het waarschijnlijk nooit doen maar soms denk ik toch wel dat een flinke dode koe voor de koets ofzo, en dan nog een paar rookbommen erbij dit hele ingedutte landje weer eens wakker zou schudden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nee ik hoef ook zeker bij mijn bruiloft als er ooit eentje komt van de hele nederlandse bevolking een kunstwerk dat nog niet eens gemaakt is zal wel weer een vreselijk ding worden! Aleen het idee al!
Bleeeegh al dat stomme gedoe, die mensen lijken me best aardig hoor maar verder ook niks Alex,kom gezellig in de straat wonen zou ik zeggen dan kunnen maxima en ik samen winkelen!!! En met onze eigen verdiende centjes een kunstwerk kopen voor de tuin! |
![]() |
||
Citaat:
"Als je dan toch wilt trouwen, doe dat dan gewoon met vrienden en verneuk niet de hele stad, waardoor de dik 800.000 inwoners van amsterdam voor moeten wijken." Nee, ik zal zelf niet met rookbommen gaan gooien ofzo, maar ik zal ook niet gaan janken als het gebeurd. *Heeft wel zin in 2 feb*
|
![]() |
Gaaaap, dit topic heb ik een tijdje geleden ook al geopend, maar dat maakt verder niet uit, er zijn dus meer mensen die zich eraan ergeren...wil je toch nog ff mijn topic zien, tjek dan: http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/001808.html
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder wil ik wel demonstreren 2-2-2002 weet alleen nog niet wat ik ga doen, waarschijnlijk naar het spui (aangezien "het" daar schijnt te gebeuren).
||
![]() |
Citaat:
En dan nog wat. Jij vindt het kiningshuis zes keer niks, op zijn zachtst gezegd. En hier op dit forum zijn er nog meer die het met je eens zijn. Ik blijf van mening dat er een overgroot deel van de Nederlanders achter het koningshuis staan en ze zelfs een warm hart toedragen. Deze wetenschap in acht nemende, en gezien het feit dat een kronprins niet elke dag trouwt, vind ik het gerechtvaardig dat je het huwelijk van Willem en Maxima extra aandacht geeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
welke monarchi?? dit is geen monarchi meer te noemen (ik ben het helemaal eens met het stuk wat vandaag in de metro stond over het koningshuis..) [Dit bericht is aangepast door OI !emmol OI! (15-01-2002).]
||
Citaat:
||
Citaat:
(welk stuk, vertel ff wat er instond, heb het niet gelezen)
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar aan de reacties te zien hebben meer mensen nog behoefte over dit onderwerp te discussieren |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat ze niet meebetalen is een ander verhaal. Dacht je nou echt dat Amsterdam voor de trouwjurk van Maxima zorgt??
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Geef nou eens een systeem, of hoe je het ook noemen wilt, dat volgens jou wel goed is. Eentje die in de praktijk ook werkt.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld heb jij? Gaelle2 | 335 | 07-06-2020 15:36 | |
ARTistiek |
Mutant-art Verwijderd | 52 | 06-01-2013 14:49 | |
De Kantine |
Islamietisch huwelijkscadeau miekevis | 125 | 03-07-2005 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 |