Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ligt er natuurlijk aan hoe dat onderzocht is..
Als het hoofdzakelijk in onbenulligedorpjes en plebsvillawijken onderzocht is, is het geen wonder dat 75 procent 'van de nederlanders' de aanvallen steunt. Ik denk wel dat zo'n 60% van de nederlanders de acties steunt, maar 75 is een beetje hoog..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jammer voor jullie dat er een ruk naar rechts komt in de komende jaren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat laatste is mogelijk, maar als een waarheid brengen vind ik een beetje rare actie, heb je daar ook maar enig bewijs voor? Bovendien, al "worden meer mensen rechts" zegt dat niet dat dat "beter" is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
'die taliban moet weg, ze hadden al 3 jaar geleden aangevallen moeten worden. jullie pacifisten moeten 's je ogen open doen, vrede is mooi maar soms moet je oorlog voeren om dat te bereiken. of jezelf laten onderdrukken door een tiran zoals de taliban, het is vrede maar de mensen daar waren ongelukkig. ik daag iedereen hier die tegen de aanvallen is uit om 's 1 week met een burqa, of hoe je dat ook noemt, op te lopen en het huis niet uit te gaan zonder begeleiding van een andere man. dan kunnen jullie misschien begrijpen hoeveel alleen de vrouwen al hebben geleden onder het taliban-regime, en misschien ook de opluchting die ze hebben gevoeld toen de amerikanen afghanistan overwonnen. en als we toch bezig zijn, de volgende keer dat jullie levensbedreigend ziek worden vooral geen medische hulp accepteren, dat hadden de vrouwen in afg. ook niet, vanwege achterlijke door gefrustreerde geestelijken opgestelde regeltjes. waarom snappen sommige mensen nou niet dat die oorlog veel MINDER lijden heeft veroorzaakt dan de taliban?????
|||
Citaat:
Maar goed, misschien lul ik ook wel uit m'n nek. Zo goed was ik niet in statistiek. ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Liever had ik een massale invasie gezien, met alle beschikbare middelen. Mariniers, airborne, in Duitsland gelegerde divisies, gewoon meteen een 50.000 man sterke Amerikaanse legermacht in dat land gooien om het te reorganiseren. Hoog tijd dat de 'pacifisten' eens een objectieve kijk op de zaak nemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
78% was pro navobombardementen op Joegoslavie.
/me haalt haar schouders op.... Ik ga verhuizen! ![]() (wat ik niet begrijp van Nederlanders is dat ze op alles kankeren wat er in Nederland te kankeren valt, maar als het om zo iets gaat, je weinig kritische geluiden hoort en alleen maar het NOS journaal wordt nageluld) Grt, Suzan
|
![]() |
Tja, het ligt heel makkelijk...
Democratie zuigt aars. Het is de dictatuur van de meerderheid, quantiteit boven qualiteit, heel zielig... Als er dan zo nodig een regering moet zijn laat het dan een bestuur der intelligentia wezen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, het gaat erom dat dit werkelijke intelligentia zijn.
Mensen die daar nou eenmaal zitten omdat ze het best gekwalificeerd zijn (het is toch echt geen schande dat de een misschien dommer is maar wel een supermarkt kan runnen of een bank inelkaar zetten, terwijl weer een ander nog over zn eigen voeten struikelt maar wel weet te regeren?) en bovendien beseffen dat ze daar voor het belang van IEDEREEN zitten en niet voor zichzelf. Zeg maar een raad van Sinterklazen, ze hebben immers het beste met iedereen voor ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als politici zich laten drijven door emoties, of nog erger: de president van de VS, komt het nooit goed.. dan gaan er alleen maar bommen vallen. en bommen zijn niet lief. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|