Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, je kiest zelf of je naar een disco gaat, maar is het echt zo'n ramp als het geluid zachter staat? Volgens mij niet, de meesten zouden het denk ik niet eens merken. En als het dan toch beter voor je oren is...waarom niet dan?
||
Citaat:
dit vind ik altijd zon kut argument als je elkaar wil horen ga je toch lekker naar een praatgroep ipv een disco
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar anyway, wij hebben hier een discotheek waar het wel erg lawaaiig is, maar als je dat zat bent ga je naar de cocktail-baar, een soort van lounge-room...en de meeste discotheken hebben wel zoiets...dus dat is wel een uitkomst...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
ik stel voor om, net zoals op sigarettenpakjes, op alle discotheken een waarschuwingte plakken. "let op, het volume van het geluid kan schade toebrengen aan het gehoor". Dit moet natuuurlijk wel een beetje opvallend gebracht worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders wordt het wel een beetje té betuttelend. Je moet mensen wel een beetje tegen zichzelf beschermen maar dat moet je niet doen door dingen te verplichten. Mensen zouden het ook niet pikken als bepaalde vaccinaties verplicht zouden worden gesteld (op straffe van geldboetes). Ik wil daarentegen wél graag weten of het feest waar ik heen wil, een beetje 'n acceptabel geluidsniveau heeft, want ik wil m'n oren wel graag langer mee laten gaan dan vandaag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ga dan nooit naar discotheken maar de kroeg waar ik altijd heenga heeft de muziek ook altijd knettershard. het volume gaat naarmate de avond vordert steeds verder omhoog en niet meer omlaag. om deze reden en omdat ik regelmatig naar optredens ga heb ik standaard oordopjes bij me als ik uitga. Die harde muziek is echt slecht voor je oren en eenmaal beschadigd wordt het nooit meer goed.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
zo te zien best wat reacties van mensen die ook liever wat minder sterk geluid zouden willen horen in discotheken... Zou het nou ook zo zijn dat als een discotheek besluit de muziek minder hard te zetten, dat die discotheek daar dus extra klanten mee trekt?
|
![]() |
|
|