![]() |
|
Heb ik vaker last van. Is niks ernstigs
![]() Zorg voor goede handschoenen en probeer je bloed goed naar je vingers te krijgen door ze iets vaker te bewegen. Mocht je toch nog bevroren vingers hebben als je thuis komt (of op school), houd ze dan even onder de lauwwarme kraan om ze te ontdooien. ![]() Het is alleen maar erg vervelend... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn zus en een heleboel ooms hebben dat van september tot mei. Is een naam voor, syndroom van Reinaud ofzoiets, maar dat is dus als je het in erge(re) vorm hebt.
Ik heb dat zelf ook wel eens, ook bij mijn tenen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nja, mn vinger is nu alleen nog een beetje rood en doet nog maar een klein beetje pijn. Ik ga in ieder geval betere handschoenen kopen en tot dan even met de bus want het deed toch wel erg veel pijn!
Mn gezicht is ook erg droog en rood nu, mja, beetje creme en das morgen ook weer over ![]() Dat syndroom van Reynaud heeft een vriendin van mij misschien wel dan. Haar vingers worden soms namelijk echt helemaal wit, ik zal het es bij dr opperen dat het dat ms is.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn moeder heeft vaak dooie vingers. 10 minuten op de fiets zonder handschoenen en ik mag weer een uurtje handen wrijven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ook vaak dat een topje vna mn vinger pijn doet als ikke lang door de kou gefietst heb (moet wel iets minder ver dan jij). dan doe ik ze als ikke ergens binnenkom meteen onder de KOUDE kraan, net zo lang tot ze warm worden. klinkt gek, maar het werkt echt heel goed
![]() suc6!! big kiss Elise |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[schrijfsel] Zonder Titel Zut Alors! | 7 | 30-06-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |