Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het met de woorden eens dat we niet moeten streven nar een muliticulturele samenleven. Als buitenlanders hier komen om wat voor reden dan ook vind ik niet dat Nederland zich aan moet passen aan die buitenlanders. Die mensen mogen van mij hun culturele dingetjes houden. Het kan een verrijking zijn voor de samenleving. Maar wij hoeven daar niet in mee te gaan vind ik. Laat die mensen zich maar aanpassen aan onze normen en waarden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er ook niks tegen als een Turk een schaap ritueel wil slachten, als hij op school wil bidden of als Fatima achter de kassa bij de Aldi een hoofddoek draagt. Dat zal mij een rotzorg wezen. Maar zodra hun normen en waarden in botsing komen met die van ons, moeten die van hun wijken, want wij waren hier eerst. Daarom zullen wij ook nooit dingen als eerwraak accepteren als strafuitsluitingsgrond bij een moordzaak. Dat doen ze dan, cru en fout gezegd, maar in hun eigen land. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat Balkenende helemaal gelijk heeft. CDA is trouwens een goede partij, is in iedergeval niet te rechts, heeft vaak goeie standpunten en ideën. Dat blijkt ook nu maar weer. |
![]() |
|
![]() |
komop
het idee om mensen die er verschillend uitzien in een verschillend land te zetten en daar grenzen tussen te proppen is toch achterhaald en fout? ik vind bijvoorbeeld dat er veel te veel blanke mensen zijn op straat recentelijk is in Deventer het AZC uitgebreid en op de weg naar school word ik nu constant opgevrolijkt door coole ghetto-achtige negers die over de stoep slenteren...geef die mensen wat geld en ze zullen zo dankbaar zijn! geweldig dan missen we alleen nog de ghetto mentaliteit, zoals het afwerken van mensen vanuit een auto, de zogenaamde drive-by-shootings. Bovendien durft de politie nog steeds vrij rond te rijden. Ik denk dat het nodig is dat wij, dit onder invloed van positieve invloeden uit Afrika en Amerika, proberen tegen te gaan en proberen te zorgen dat ook hier die geharde cultuur ontstaat, waarin wij ons vrolijk kunnen ontdoen van alle mensen die ons tot last zijn (hieronder vallen de rijke mensen, de onwetenden, de dommen, de gelovigen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaja, het wordt bijna verkiezingstijd en nu Pimmetje succes heeft met z'n uitspraken gaan die andere partijen gezellig mee. De VVD heeft sommige punten over het asielbeleid ook al aangescherpt om LN te beconcurreren. Bah, stelletje schijnHEILs. De multiculturele samenleving ontstaat niet van de ene op de andere dag, dat moet groeien en gestimuleerd worden. Natuurlijk moeten buitenlanders zich wel aanpassen aan de normen en waarden in nederland, anders wordt het een rotzooi, maar laat die mensen waar mogelijk hun cultuur lekker uitoefenen en ze er iets over vertellen of zo. Ik heb positieve ervaringen hiermee, kan ik je zeggen.
|
![]() |
||
Citaat:
Bedenk in godsnaam 's wat nieuws. Viulenin
|
![]() |
nu LN bij het CDA in de buurt komt gaat die Harry Potter anti-multicultureel praten.
zelfs lul van Boxtel gaat anders praten nu vlak voor de verkiezingen. ik ben ook geen voorstander van een multiculturele samenleving maar dat wisten jullie al denk ik. hebben jullie ook gekeken naar stand.nl? in de peiling stond de vraag:"Nederland moet een multiculturele samenleving zijn". de stand is nu:eens 20% en oneens 80%. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind niet dat we naar een multi-culturele samenleving moeten streven, evenmin ben ik ertegen..
Het is iets wat vanzelf gebeurt, door bijvoorbeeld de technologische, communicatie en reismogelijkheden vervagen grenzen en komen culturen steeds meer op dezelfde lijn. Niets om te stimuleren of tegen proberen te houden, het is gewoon een proces dat niet te stoppen is en op lange termijn alleen maar gunstig is. Criminaliteit hou je niet tegen door buitenlanders buiten de deur te houden of ze naar onze boerenkool met worst normen en waarden te vormen, dom en kortzichtig om dat te denken..
||
Citaat:
Ik zou het alleen anders zeggen. Mensen die vanuit het buitenland naar Nederland komen moeten zich aanpassen. (aanpassen volgens mij: je aan de geldende regels houden en de taal spreken). Niet echt omdat de Nederlanders hier eerder waren(wat ik natuurlijk niet ontken) maar des te meer omdat die mensen die uit het buitenland komen naar Nederland wilden komen en hier willen blijven. Zij willen naar Nederland komen en daar komen dan bepaalde plichten bij. Ik ben zelf allochtoon maar zo ben ik opgevoed. *vragt zich af:"Is ^Amaru^ de rolleyes vergeten of meent hij het echt?"* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het koningshuis 4sch0L | 56 | 11-02-2005 17:46 |