Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2002, 11:38
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Het valt mij op dat in steeds meer europese landen een rechtse regering aan de macht komt zoal het vlaams blok in Vlaanderen en de partij van haider in oostenrijk nu ook in Italie een rechtse partij aan de macht is en Denemarken heeft ook al een rechtse politiek. Ik vind dit een verheugde zaak want wij hebben ook LN die vrij rechts zijn.Eindelijk zal europa weer eens van zich afbijten en het niet langer allemaal meer pikken!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2002, 11:46
Silent Enigma
Silent Enigma is offline

ik vind het sociaal democratische wel goed gaan eigenlijk (neit perfect, doch)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:58
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Silent Enigma schreef:

ik vind het sociaal democratische wel goed gaan eigenlijk (neit perfect, doch)

als de sp aan de macht komt is deze samenleving verdoemd!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:04
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
als de sp aan de macht komt is deze samenleving verdoemd!

sp is niet zo extreem als je denkt man

en is een extreem rechtse partij wèl goed dan?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:05
Jumper
Jumper is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Het valt mij op dat in steeds meer europese landen een rechtse regering aan de macht komt zoal het vlaams blok in Vlaanderen en de partij van haider in oostenrijk nu ook in Italie een rechtse partij aan de macht is en Denemarken heeft ook al een rechtse politiek. Ik vind dit een verheugde zaak want wij hebben ook LN die vrij rechts zijn.Eindelijk zal europa weer eens van zich afbijten en het niet langer allemaal meer pikken!!!
Denk je nu echt dat het vlaams blok aan de macht is in vlaanderen? verre van, wees maar gerust.

Oud 29-01-2002, 12:05
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
sjonge jonge wat een lekkere bullshit lul je toch allemaal zeg.
Waar maak je je druk om...
Oud 29-01-2002, 12:06
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Jumper schreef:
Denk je nu echt dat het vlaams blok aan de macht is in vlaanderen? verre van, wees maar gerust.

Ja dat is ook zo meneertje
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:07
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
tjies 16 jaar man.. niet zo'n grote bek want niemand weet waar ie over praat op die leeftijd
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:09
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Silent Enigma schreef:
tjies 16 jaar man.. niet zo'n grote bek want niemand weet waar ie over praat op die leeftijd

? wat is dit voor een ruige taal? Ik denk dat mijn IQ wel wat hoger ligt dat dat komma getalletje van jou.
maar daar gaat het niet om!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:10
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
? wat is dit voor een ruige taal? Ik denk dat mijn IQ wel wat hoger ligt dat dat komma getalletje van jou.
ja tuurlijk..
waar baseer je dat op?
alleen idioten praten zo
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:00
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Dutchy15 schreef:
bullshit

idd
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:30
Dutchy15
Dutchy15 is offline
goede topic dit lekker rolleyen enzo..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:46
soulless
soulless is offline
Hey, IQ, doe ff de online test op www.mensa.be

Khad em in 8 minuten af en scoorde 90% kans..

Nu jij en dan zien we wie er gelijk heeft.

Natuurlijk ga jij je score vervalsen maar ach... Laat maar lekker
Oud 29-01-2002, 14:15
Isa
Isa is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
ooh,stoer van je.
je hebt dan een laag EQ waarschijnlijk.
IQ heeft nix te maken met politiek.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 14:27
Undeclinable
Undeclinable is offline
Mensen.. ga ff beetje op niveau discussieren.

Blitzkrieg (..wat een naam alleen al..) ja je hebt denk ik wel enigzisn gelijk, Recht is aardig aan het opleven in Europa.. Maar daar ben ik dus alles behalve blij mee..

Vind het een engizins beangstigende ontwikkeling eigenlijk. Partijen die jij noemt zijn in mijn ogen gewoonweg racistische partijen .. LN gaat ook wel aardig die kant op, maar dat uitten ze op een iets minder opvallende manier...

Oud 29-01-2002, 14:28
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
sjonge jonge wat een lekkere bullshit lul je toch allemaal zeg.
Waar maak je je druk om...

YEAH, helemaal mee eens, maken jullie je eens druk om iets wat WEL nuttig is...

ps, Tweety, heb jou in m'n msn-lijst staan....hoe ik er aan kom? (maybe van de chat ofzo??)
Oud 29-01-2002, 14:54
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ooh,stoer van je.
je hebt dan een laag EQ waarschijnlijk.
IQ heeft nix te maken met politiek.
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 19:01
NN
NN is offline
Ik vind de opkomst van rechts in Europa een slechte ontwikkeling en vraag me af waar we de Haiders, De Winters, Berlusconi's en Professor Pimmies aan te danken hebben......
Oud 29-01-2002, 19:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Jumper schreef:
Idd...

En Haider is (of was?) alleen maar gouverneur van een provincie, Karinthie.
Geen president ofzo.
Zijn partij heeft landelijk dan ook niets te betekenen.

Landen met een rechtse regering:

Duitsland - over een paar maanden, rechts loopt vooruit in de peilingen
Italie
Spanje - dacht ik
V.S. Amerika
Japan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 19:43
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Idd...

En Haider is (of was?) alleen maar gouverneur van een provincie, Karinthie.
Geen president ofzo.
Zijn partij heeft landelijk dan ook niets te betekenen.

Landen met een rechtse regering:

Duitsland - over een paar maanden, rechts loopt vooruit in de peilingen
Italie
Spanje - dacht ik
V.S. Amerika
Japan

De FPO is wel degelijk aan de macht in oostenrijk en Haider had afstand gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:09
dutch lion
dutch lion is offline
toch raar dat jullie deze geweldige vooruitgang niet begrijpen.
links is zelf verantwoordelijk voor deze opkomst van rechts.

klik de onderstaande url is aan en lees de site vanaf:"Geachte dames en heren politici" en lees ook de reacties daaronder van de "BEVOLKING" ja jongens geen racisten zoals jullie ze noemen maar de bevolking!
http://www.fundamenteel.nl/MailingTe...asVerdriet.htm

of deze:
http://www.fundamenteel.nl/Reaktie-Ron.htm
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:15
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Het is een goede ontwikkeling dat rechts meer en meer macht krijgt in Europa.
Als ik dan naar Nederland kijk dan vind ik dat de linkse partijen er de afgelopen jaren niks van gebakken hebben. Ze hebben zich veel te zacht opgesteld, ik heb alleen maar woorden gehoord, maar geen daden gezien enz. Ik hoop en denk dat de aankomende rechtste regering (alleen de PvdA zit nog in de weg)
wel met daden komt. Zoals harde aanpak van de criminaliteit, een strengere asielwet en VEEL hogere straffen!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:19
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
toch raar dat jullie deze geweldige vooruitgang niet begrijpen.
links is zelf verantwoordelijk voor deze opkomst van rechts.

klik de onderstaande url is aan en lees de site vanaf:"Geachte dames en heren politici" en lees ook de reacties daaronder van de "BEVOLKING" ja jongens geen racisten zoals jullie ze noemen maar de bevolking!
http://www.fundamenteel.nl/MailingTe...asVerdriet.htm

of deze:
http://www.fundamenteel.nl/Reaktie-Ron.htm
"de bevolking" ?

ZUCHT

Die site is verder ook super objectief enzo..gelukkig maar. Redactie is ook erg neutraal gelukkig.

Nee, die site geeft ook echt de mening weer van een gemiddelde nederlander, anders zouden die ook niet antwoorden onder "bevolking" ..zoals jij het zegt

..
Oud 29-01-2002, 20:21
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
O, ja, de FPO is wel degelijk aan de macht in Oostenrijk, samen met de Conservatieve OVP. En Haider is nog steeds gouverneur van een provincie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:21
Undeclinable
Undeclinable is offline
En natuurlijk trekt een site als fundamenteel.nl een gemiddelde greep uit de nederlandse bevolking aan..

Oud 29-01-2002, 20:40
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Als ik dan naar Nederland kijk dan vind ik dat de linkse partijen er de afgelopen jaren niks van gebakken hebben. Ze hebben zich veel te zacht opgesteld, ik heb alleen maar woorden gehoord, maar geen daden gezien enz. Ik hoop en denk dat de aankomende rechtste regering (alleen de PvdA zit nog in de weg)
wel met daden komt. Zoals harde aanpak van de criminaliteit, een strengere asielwet en VEEL hogere straffen!

Met jou kan ik wel praten geloof ik!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 11:03
Verwijderd
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Met jou kan ik wel praten geloof ik!
Nee, niet nog zo'n randfiguur! Tja, de naam zegt het al hè?
Rechts is zwaar klote, die Berlusconi verneukt Italië om over Bush maar te zwijgen. Oké, links is niet ideaal maar rechts is dat nog veel minder. Overigens vond ik wel dat Haider eens een keer een goed standpunt had. Hij vond dat Slowakije alleen EU-lid mocht worden als het een gevaarlijke kerncentrale zou sluiten, en daar ben ik het wel volledig mee eens.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 12:16
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Rechts is zwaar klote, die Berlusconi verneukt Italië om over Bush maar te zwijgen. Oké, links is niet ideaal maar rechts is dat nog veel minder. Overigens vond ik wel dat Haider eens een keer een goed standpunt had. Hij vond dat Slowakije alleen EU-lid mocht worden als het een gevaarlijke kerncentrale zou sluiten, en daar ben ik het wel volledig mee eens.

hoewel het hier dan wel als excuus wordt gebruikt om een arm land niet toe te laten in de EU waardoor Oostenrijk meer zou moeten betalen ...

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:00
Oasis
Oasis is offline
Heeft meneer Blitzkrieg (de naam al, haha) ook argumenten voor zijn stelling. Of zijn het weer loze roepingen zonder onderbouwing zoals zoveel domme rechste personen. Zeker gefrustreerd omdat meneer te dom is voor een baan en zijn marrokaande buurvrouw wel bij de plaatselijke bank werkt ? Losertje....

Europa mag wel meer de linkse kant op anders dreigt het erg fout te gaan. In Nederland zelf worden de verschillen tussen de rijke zakenpatsters en de burgerij al schrikbarend groot. Zelfs mijn eigen PvdA gaat al wat het rechste pad op, dan maar SP. Worden we steeds dommer in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 14:22
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Che Guevara schreef:

Dat was tjechie
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 14:26
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Oasis schreef:
Heeft meneer Blitzkrieg (de naam al, haha) ook argumenten voor zijn stelling. Of zijn het weer loze roepingen zonder onderbouwing zoals zoveel domme rechste personen. Zeker gefrustreerd omdat meneer te dom is voor een baan en zijn marrokaande buurvrouw wel bij de plaatselijke bank werkt ? Losertje....

Europa mag wel meer de linkse kant op anders dreigt het erg fout te gaan. In Nederland zelf worden de verschillen tussen de rijke zakenpatsters en de burgerij al schrikbarend groot. Zelfs mijn eigen PvdA gaat al wat het rechste pad op, dan maar SP. Worden we steeds dommer in Nederland?
Dit is pas dom. Jij denkt dat als je voor een rechtse regering bent ,je buitenlanders haat? Trouwens ik ben 16 jaar dus met die baan zal het wel meevallen want ik maak mijn school wel af.En jij mag weleens argumenten geven waarom vind jij dat het slecht gaat als de politiek rechts word?
Leg jij mij eens uit wat Blitzkrieg betekent
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 14:54
Oasis
Oasis is offline
Als je goed las zag je al 2 argumenten:

- Verschil tussen arm en rijk wordt (te) groot, zorgt voor conflicten

- Rechtse denkbeelden aan de macht zorgen bij minderheden voor onvrede en hieropvolgende conflicten, zoals in het verleden is gebleken

Wat een Blitzkrieg betekent weet ik niet, interesseert me ook niet, het klinkt duits en duitsers zijn lelijk. krieg is trouwens oorlog, blitz weet ik niet. Maar jij bent 16 ? En dan al zo'n verziekte ideologie, je moet wel erg beinvloedt zijn...... Als je je school afhebt en wat ouder wordt van geest zul je hopelijk veranderen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:00
somebodyelse
somebodyelse is offline
We moeten oppassen met rechtse partijen, tuurlijk ze zullen dan wel misschien heel veel voordelen met zich meebrengen zoals strengere aanpak van criminaliteit enz. Maar feit blijft echter dat ze ook fascistische en nazistische ideeën hebben, en daar weten we denk ik allemaal wel genoeg van af!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:31
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Oasis schreef:

- Rechtse denkbeelden aan de macht zorgen bij minderheden voor onvrede en hieropvolgende conflicten, zoals in het verleden is gebleken

Wat een Blitzkrieg betekent weet ik niet, interesseert me ook niet, het klinkt duits en duitsers zijn lelijk. krieg is trouwens oorlog, blitz weet ik niet. Maar jij bent 16 ? En dan al zo'n verziekte ideologie, je moet wel erg beinvloedt zijn...... Als je je school afhebt en wat ouder wordt van geest zul je hopelijk veranderen.
Dit slaat helemaal nergens op! Hoezo verziekte ideologie? omdat hij anders is dan die van jou? En als je niet weet wat blitzkrieg betekent dan heb je je school zeker niet afgemaakt ofzow.
Het betekent snelle oorlog en werd door de duitsers uitgevoerd in de 1e wereldoorlog met als plan Belgie en Frankrijk te overmeesteren door hun legers snel in een tang vorm aanval te vernietigen. ( heeft hier niets mee te maken maar is voor de clan van Mohaa waar ik in speel)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:32
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
somebodyelse schreef:
We moeten oppassen met rechtse partijen, tuurlijk ze zullen dan wel misschien heel veel voordelen met zich meebrengen zoals strengere aanpak van criminaliteit enz. Maar feit blijft echter dat ze ook fascistische en nazistische ideeën hebben, en daar weten we denk ik allemaal wel genoeg van af!!!!
Je hebt rechts en extreem dat is heel iets anders! Iedere linkse partij zijn toch ook geen communisten met een stalin ideologie
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:24
soulless
soulless is offline
hey blitz ik heb op die twee linx van je geragerd, we zullen zien of ze geplaatst worden, ik heb ze heel netjes gehouden
Oud 30-01-2002, 16:43
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
soulless schreef:
hey blitz ik heb op die twee linx van je geragerd, we zullen zien of ze geplaatst worden, ik heb ze heel netjes gehouden

Ik weet niet waar je het over hebt
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:22
Oasis
Oasis is offline
Maar dat komt omdat jij nog erg jong en dom bent..... Ik heb trouwens wel mijn Atheneum afgemaakt en studeer inmiddels Journalistiek in Zwolle....
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:52
FDCP_Blitzkrieg
Citaat:
Oasis schreef:
Maar dat komt omdat jij nog erg jong en dom bent..... Ik heb trouwens wel mijn Atheneum afgemaakt en studeer inmiddels Journalistiek in Zwolle....
Huh? jij hebt veel van het leven gezien een echte bikkel ben jij!

Ik heb echt medelijden met jou zo'n hoge studie en dan zulke opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
hoewel het hier dan wel als excuus wordt gebruikt om een arm land niet toe te laten in de EU waardoor Oostenrijk meer zou moeten betalen ...

Is dat zo? Dan is het weer minder natuurlijk, beetje fout geïnformeerd ben ik of zo. Domme opmerking van mij, excusez-moi.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Oasis schreef:

Juist! Rechts staat voor ongelijkheid, geen betrokkenheid met de medemens en zakken vullen!

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:12
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

Volgens mij zit de pvda juist niet in de weg. Alleen rechts is nix en alleen links is ook nix het is veel beter als ze mekaar in evenwicht houden. De asielwet is in Nl helemaal niet zo soepel 25 minder vink toch wel aardig wat. Ben wel met je eens straffen zijn te laag. Maar de criminaliteit ligt geeneens zo spuer hoog je zal nl altijd gekken hebben die moorden maar de kleine criminele praktijken moeten wel aangepakt worden benk met je eens.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:38
Mef
Mef is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
blitzkrieg betekent snelle oorlog en werd door de duitsers uitgevoerd in de 1e wereldoorlog met als plan Belgie en Frankrijk te overmeesteren door hun legers snel in een tang vorm aanval te vernietigen.
De Blitzkrieg was een strategie van de duitsers in de Tweede Wereldoorlog. de eerste wereldoorlog was een loopgravenoorlog, nix geen tangbewegingen! je moet je boekjes toch ns beter lezen.

en in plaats van andere mensen af te zeiken, probeer hun argumenten eens te weerleggen! je hebt je eigen kreten trouwens nog steeds niet onderbouwd! erg zwak hoor

[Dit bericht is aangepast door Mef (30-01-2002).]
Oud 30-01-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Als je dat zo cool vind dat in die landen die partijen aan de macht zijn gekomen, dan ga je daar toch lekker heen! Ik hoef hier niet van die partijen aan de macht!

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:14
Verwijderd
Een Blitzkrieg is een zogenaamde "snelle oorlog". De Duitse legerleiding was in de Eerste Wereldoorlog van plan om een blitzkrieg te voeren, zodat ze Frankrijk in een paar weken helemaal zouden veroveren. Het liep natuurlijk helemaal anders.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:38
soulless
soulless is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Ik weet niet waar je het over hebt

Dat kan kloppen Waren van Dutch Lion
Oud 02-02-2002, 16:26
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Ik ben tamelijk anti-politiek, maar vind rechtse ideeen véel beter dan linkse.
Ik hoop dan ook dat LN hier aan de macht komt..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 23:20
McCaine
McCaine is offline
Nee links!
Nee rechts!
Nee links!
Nee rechts!

Dit is zoooo constructief altijd
Reageren

Regels voor berichten