Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey, IQ, doe ff de online test op www.mensa.be
Khad em in 8 minuten af en scoorde 90% kans.. Nu jij en dan zien we wie er gelijk heeft. Natuurlijk ga jij je score vervalsen maar ach... Laat maar lekker ![]()
|
Mensen.. ga ff beetje op niveau discussieren.
Blitzkrieg (..wat een naam alleen al..) ja je hebt denk ik wel enigzisn gelijk, Recht is aardig aan het opleven in Europa.. Maar daar ben ik dus alles behalve blij mee.. Vind het een engizins beangstigende ontwikkeling eigenlijk. Partijen die jij noemt zijn in mijn ogen gewoonweg racistische partijen .. LN gaat ook wel aardig die kant op, maar dat uitten ze op een iets minder opvallende manier...
||
![]() |
Citaat:
ps, Tweety, heb jou in m'n msn-lijst staan....hoe ik er aan kom? (maybe van de chat ofzo??)
||
![]() |
Citaat:
En Haider is (of was?) alleen maar gouverneur van een provincie, Karinthie. Geen president ofzo. Zijn partij heeft landelijk dan ook niets te betekenen. Landen met een rechtse regering: Duitsland - over een paar maanden, rechts loopt vooruit in de peilingen Italie Spanje - dacht ik V.S. Amerika Japan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
toch raar dat jullie deze geweldige vooruitgang niet begrijpen.
links is zelf verantwoordelijk voor deze opkomst van rechts. klik de onderstaande url is aan en lees de site vanaf:"Geachte dames en heren politici" en lees ook de reacties daaronder van de "BEVOLKING" ja jongens geen racisten zoals jullie ze noemen maar de bevolking! http://www.fundamenteel.nl/MailingTe...asVerdriet.htm of deze: http://www.fundamenteel.nl/Reaktie-Ron.htm |
![]() |
|
Het is een goede ontwikkeling dat rechts meer en meer macht krijgt in Europa.
Als ik dan naar Nederland kijk dan vind ik dat de linkse partijen er de afgelopen jaren niks van gebakken hebben. Ze hebben zich veel te zacht opgesteld, ik heb alleen maar woorden gehoord, maar geen daden gezien enz. Ik hoop en denk dat de aankomende rechtste regering (alleen de PvdA zit nog in de weg) wel met daden komt. Zoals harde aanpak van de criminaliteit, een strengere asielwet en VEEL hogere straffen! |
![]() |
||
Citaat:
ZUCHT Die site is verder ook super objectief enzo..gelukkig maar. Redactie is ook erg neutraal gelukkig. Nee, die site geeft ook echt de mening weer van een gemiddelde nederlander, anders zouden die ook niet antwoorden onder "bevolking" ..zoals jij het zegt .. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rechts is zwaar klote, die Berlusconi verneukt Italië om over Bush maar te zwijgen. Oké, links is niet ideaal maar rechts is dat nog veel minder. Overigens vond ik wel dat Haider eens een keer een goed standpunt had. Hij vond dat Slowakije alleen EU-lid mocht worden als het een gevaarlijke kerncentrale zou sluiten, en daar ben ik het wel volledig mee eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heeft meneer Blitzkrieg (de naam al, haha) ook argumenten voor zijn stelling. Of zijn het weer loze roepingen zonder onderbouwing zoals zoveel domme rechste personen. Zeker gefrustreerd omdat meneer te dom is voor een baan en zijn marrokaande buurvrouw wel bij de plaatselijke bank werkt ? Losertje....
Europa mag wel meer de linkse kant op anders dreigt het erg fout te gaan. In Nederland zelf worden de verschillen tussen de rijke zakenpatsters en de burgerij al schrikbarend groot. Zelfs mijn eigen PvdA gaat al wat het rechste pad op, dan maar SP. Worden we steeds dommer in Nederland? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leg jij mij eens uit wat Blitzkrieg betekent |
![]() |
|
![]() |
Als je goed las zag je al 2 argumenten:
- Verschil tussen arm en rijk wordt (te) groot, zorgt voor conflicten - Rechtse denkbeelden aan de macht zorgen bij minderheden voor onvrede en hieropvolgende conflicten, zoals in het verleden is gebleken Wat een Blitzkrieg betekent weet ik niet, interesseert me ook niet, het klinkt duits en duitsers zijn lelijk. krieg is trouwens oorlog, blitz weet ik niet. Maar jij bent 16 ? En dan al zo'n verziekte ideologie, je moet wel erg beinvloedt zijn...... Als je je school afhebt en wat ouder wordt van geest zul je hopelijk veranderen. |
![]() |
|
![]() |
We moeten oppassen met rechtse partijen, tuurlijk ze zullen dan wel misschien heel veel voordelen met zich meebrengen zoals strengere aanpak van criminaliteit enz. Maar feit blijft echter dat ze ook fascistische en nazistische ideeën hebben, en daar weten we denk ik allemaal wel genoeg van af!!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het betekent snelle oorlog en werd door de duitsers uitgevoerd in de 1e wereldoorlog met als plan Belgie en Frankrijk te overmeesteren door hun legers snel in een tang vorm aanval te vernietigen. ( heeft hier niets mee te maken maar is voor de clan van Mohaa waar ik in speel) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb echt medelijden met jou zo'n hoge studie en dan zulke opmerkingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en in plaats van andere mensen af te zeiken, probeer hun argumenten eens te weerleggen! je hebt je eigen kreten trouwens nog steeds niet onderbouwd! erg zwak hoor [Dit bericht is aangepast door Mef (30-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Rechts-Populisme Kutallochtoon | 2 | 22-09-2012 12:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Help Europa! Silvio berlusconi neemt de Europese mediamarkt over! matucana | 6 | 21-05-2008 15:06 | |
De Kantine |
wat is het laatste vreemde dat je je afvroeg? Bonga | 500 | 19-05-2007 22:13 | |
Europa kijkt toe Gatara | 176 | 24-11-2004 07:49 | |
Ruk naar rechts vindt geen doorgang? Boogie | 13 | 26-11-2002 18:36 |