Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 13:37
davidios
davidios is offline
Het is toch niet normaal meer, de regering geeft drugsverslaafden elke dag gratis drugs!
Hebben ze niet door dat je hier dood aan gaat of willen ze alle drugsverslaafden dood hebben.

Je moet de drugsverslaafden niet van de wereld afhelpen maar van hun probleem

[Dit bericht is aangepast door davidios (06-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 13:40
Taeke
Taeke is offline
ze geven ze drugs zodat de criminaliteit daalt onder de drugsverslaafden, dit vind ik juist een goede zaak.
Oud 06-02-2002, 13:43
davidios
davidios is offline
Dat is inderdaad een goede zaak maar het is toch veel beter als je ze van hun probleem afhelpt.

Dan zijn ze niet alleen minder crimineel maar misschien worden ze dan ook ooit nog gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 13:51
scala
scala is offline
ik weet wel dat er misschien logische redenen voor zijn maar toch vind ik het idd een btje raar...maar waarschijnlijk zijn andere oplossingen duurder ofzo...meestal zit et nl zo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:44
Isa
Isa is offline
ik heb geen tijd meer hier in het inetcafe maar het is duidelijk dat de topicstarter een ongelofelijk domme onwetende jongen is als het over drugs(problematiek) gaat
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:15
twiety
twiety is offline
Ik snap het wel. Maar het is meer lappen dan oplossen van een probleem.
Criminaliteit voorkom je (grotendeels) door legalisatie. En dan natuurlijk op deze produkten de btw laag houden.
En als je bekijkt hoe duur de heroine is en hoe verslavend, vind ik deze gang van zaken oneerlijk tegenover rokers. Moeten wij rokers eerst misdaden gaan plegen voor we de sigaretten gratis krijgen? Is dit niet een beloning voor de strafbare feiten van de hele groep?
Reageren

Regels voor berichten