Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 11:23
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Dit zei partijvoorzitter Jan Nagel net in het tv-programma Buitenhof:

(die andere topic van mij die kan nu wel dicht)
Advertentie
Oud 10-02-2002, 11:31
*~britt~*
*~britt~* is offline
Ik ben blij dat ie weg is bij Leefbaar Nederland, maar ik denk niet dat hij nu een boek gaat schijven in Italie.

Nagel zei dat als Fortuyn een eigen partij zou beginnen dat de twee partijen samen nog meer stemmen konden halen dan Leefbaar Nederland alleen. Wel raar, eerst stuurt ie Fortuyn weg om de dingen die hij gezegd heeft, en dan zegt ie dat het wel handig zou zijn als ie zijn eigen partij zou oprichten.
Oud 10-02-2002, 11:34
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Zeker raar boek met titel"Mijn Flop als Politicus"
Oud 10-02-2002, 11:42
Koen
Koen is offline
Zie ook hier. Was overigens wel te verwachten ook, na z'n uitspraken..
Oud 10-02-2002, 11:46
RegaIk
RegaIk is offline
Het was al van te voren bekend dat ze een risico namen door Pim te kiezen als lijsttrekker. Ik ben blij dat ie weg moet
Oud 10-02-2002, 11:48
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik denk dat hij nu een eigen partij op gaat richten. Dan moet hij wel snel zijn want de aanmeldingstermijn voor de landelijke verkiezingen die loopt bijna af.
Oud 10-02-2002, 11:58
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik denk dat hij nu een eigen partij op gaat richten. Dan moet hij wel snel zijn want de aanmeldingstermijn voor de landelijke verkiezingen die loopt bijna af.

wat is de uiterlijke datum dan?
Oud 10-02-2002, 12:03
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
goed voor hem, hij is toch niet helemaal goed bij zijn hoofd. als je dat soort dingen wilt doen....artikel 1 van de grondwet afschaffen.......idioot.
Oud 10-02-2002, 12:08
PV
PV is offline
Citaat:
krijgdepleuris schreef:
goed voor hem, hij is toch niet helemaal goed bij zijn hoofd. als je dat soort dingen wilt doen....artikel 1 van de grondwet afschaffen.......idioot.
1 voordeel; dan kan je hem natuurlijk ook discrimineren

ontopic, ik zie 't nog wel gebeuren dat ie zijn eigen partij opricht en daarmee in de 2e Kamer komt.
Oud 10-02-2002, 12:13
broed
broed is offline
jammer vond het wel een goeie vent
nu mag ik als nog niet discrimeren
Oud 10-02-2002, 12:20
japie
japie is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Zeker raar boek met titel"Mijn Flop als Politicus"
Nog beter: een serie boeken van van Pim Fortuyn. Deel 1: Mijn flop als professor; deel 2: Mijn flop als politicus
Oud 10-02-2002, 12:22
J-roen
J-roen is offline
Ik ben blij dat ie weg is bij LN, maar on the other hand kan het er nu inzitten dat hij een eigen partij op gaat richten. Bij LN is hij imo minder 'gevaarlijk' omdat daar de rest van de partij hem wel een beetje in de hand houdt, maar als hij zijn eigen partij op gaat richten en een hoop stemmen krijgt....
Oud 10-02-2002, 12:52
timonx
timonx is offline
Vind het jammer dat hij om deze reden wegmoet maar de stantpunten liggen wel wat uit elkaar hoop dat hij zijn eigen partij begint. Jan Nael zij zelf dat hij dat ook hoopte omdat Pim een zachtaardige lieve man is en tenminste voor zijn mening op komt.

Daarnaast vindt Jan Nagel ook dat ze hem expres hebben willen pakken die journalisten ware felle PVDA aanhangers, ik vind het echt een misslijke streek alleen maar omdat de kiezers meer vertouwen gingen krijgen in Pim dan in de huidige partijen.

Ik heb zowel voor Leefbaar NEderland en Pim Fortuyn nog meer respect dan ooit tevoren en zeker neit voor de haagse corrupte lui, die hem vergelijken metmussilini en jodenvervolging ik vind het zelfs ziek dat je de vergelijking durft te maken maar daar valt niemand over. De pers is ook corruptdat is nnu maar weer bewezen de politiek heeft teveel invloed in de pers.
Oud 10-02-2002, 13:00
*~britt~*
*~britt~* is offline
Citaat:
timonx schreef:
Daarnaast vindt Jan Nagel ook dat ze hem expres hebben willen pakken die journalisten ware felle PVDA aanhangers, ik vind het echt een misslijke streek alleen maar omdat de kiezers meer vertouwen gingen krijgen in Pim dan in de huidige partijen.

dat kan dan wel zo zijn, maar hij heeft al die dingen waardoor hij nu weg is bij LN wel zelf gezegd, en hij heeft ook gezegd dat ie er helemaal achterstaat en niks terug zal nemen.
lekker makkelijk om nu die journalisten de schuld te geven.
Oud 10-02-2002, 13:56
Verwijderd
Als hij een eigen partij opricht, betwijfel ik of er veel mensen op zullen stemmen met dit soort uitspraken...
Oud 10-02-2002, 13:58
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Als hij een eigen partij opricht, betwijfel ik of er veel mensen op zullen stemmen met dit soort uitspraken...

never underestimate the power of stupid people in mobs :/
Oud 10-02-2002, 14:00
dutch lion
dutch lion is offline
nu zul je zien dat er een afbraak komt in de partij,ze gaan nu echt zetels verliezen,en nu komt er een nieuwe lijsttrekker zo vlak voor de verkiezingen die helemaal niet in de media komt met zijn correctheid natuurlijk,zo`n links mietje als lijsttrekker en dan komen ze op 6 zetels.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

de tijd komt nog wel.
we zijn ingesloten op de kaart van Europa met extreem rechts in het noorden(Denemarken)en extreem rechts in het zuiden(België).
hier is het ook aan het groeien en we zijn vechters,je kan Janmaat verbieden,je kan Fortuyn verbieden maar we komen terug!!!

Oud 10-02-2002, 14:08
italianboy
italianboy is offline
gelukkig..
Oud 10-02-2002, 14:13
Silindistani
Silindistani is offline
Ik vindt het goed dat Pim opstapt bij LN. Pim is gewoon hardstikke rechts (en niet extreem rechts zoals er beweerd wordt).

Hij had een steengoed punt over discriminatie. Dat punt over discriminatie wordt hij door de partij niet op afgerekend, gewoonweg omdat helemaal niks met rechts te maken had. Dat hij beweerde dat nederland vol zat is een mening die niet wordt gedeelt door de partij.

Ik denk dat hij een partij op gaat richten die straks heel erg veel aanhang krijgt van extreem rechtse leeghoofden en dus een slechte naam krijgt.
Doordat nederland zo 'vrijdenkend' is wordt hij dus waarschijnlijk de politiek uitgewerkt, want zijn manier van denken past niet bij de standaart.

Dit hele gebeuren heeft eigelijk alleen mijn walg voor de gehele nederlandse politiek versterkt. Meer niet.
Oud 10-02-2002, 15:59
Tampert
Tampert is offline
dit kan prima hierheen

Regels voor berichten