Advertentie | |
|
![]() |
|
Zie ook hier. Was overigens wel te verwachten ook, na z'n uitspraken..
|
![]() |
|
Ik ben blij dat ie weg is bij LN, maar on the other hand kan het er nu inzitten dat hij een eigen partij op gaat richten. Bij LN is hij imo minder 'gevaarlijk' omdat daar de rest van de partij hem wel een beetje in de hand houdt, maar als hij zijn eigen partij op gaat richten en een hoop stemmen krijgt....
|
![]() |
Vind het jammer dat hij om deze reden wegmoet maar de stantpunten liggen wel wat uit elkaar hoop dat hij zijn eigen partij begint. Jan Nael zij zelf dat hij dat ook hoopte omdat Pim een zachtaardige lieve man is en tenminste voor zijn mening op komt.
Daarnaast vindt Jan Nagel ook dat ze hem expres hebben willen pakken die journalisten ware felle PVDA aanhangers, ik vind het echt een misslijke streek alleen maar omdat de kiezers meer vertouwen gingen krijgen in Pim dan in de huidige partijen. Ik heb zowel voor Leefbaar NEderland en Pim Fortuyn nog meer respect dan ooit tevoren en zeker neit voor de haagse corrupte lui, die hem vergelijken metmussilini en jodenvervolging ik vind het zelfs ziek dat je de vergelijking durft te maken maar daar valt niemand over. De pers is ook corruptdat is nnu maar weer bewezen de politiek heeft teveel invloed in de pers.
||
![]() |
Citaat:
lekker makkelijk om nu die journalisten de schuld te geven. |
![]() |
|
![]() |
nu zul je zien dat er een afbraak komt in de partij,ze gaan nu echt zetels verliezen,en nu komt er een nieuwe lijsttrekker zo vlak voor de verkiezingen die helemaal niet in de media komt met zijn correctheid natuurlijk,zo`n links mietje als lijsttrekker en dan komen ze op 6 zetels.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! de tijd komt nog wel. we zijn ingesloten op de kaart van Europa met extreem rechts in het noorden(Denemarken)en extreem rechts in het zuiden(België). hier is het ook aan het groeien en we zijn vechters,je kan Janmaat verbieden,je kan Fortuyn verbieden maar we komen terug!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik vindt het goed dat Pim opstapt bij LN. Pim is gewoon hardstikke rechts (en niet extreem rechts zoals er beweerd wordt).
Hij had een steengoed punt over discriminatie. Dat punt over discriminatie wordt hij door de partij niet op afgerekend, gewoonweg omdat helemaal niks met rechts te maken had. Dat hij beweerde dat nederland vol zat is een mening die niet wordt gedeelt door de partij. Ik denk dat hij een partij op gaat richten die straks heel erg veel aanhang krijgt van extreem rechtse leeghoofden en dus een slechte naam krijgt. Doordat nederland zo 'vrijdenkend' is wordt hij dus waarschijnlijk de politiek uitgewerkt, want zijn manier van denken past niet bij de standaart. Dit hele gebeuren heeft eigelijk alleen mijn walg voor de gehele nederlandse politiek versterkt. Meer niet. |
![]() |
|
dit kan prima hierheen
|
![]() |
|
|