Advertentie | |
|
![]() |
||
hey meis,
ik heb zelf niet zoiets meegemaakt maar misschien dat hij nu zo doet, juist omdat hij iets meer afstand wil houden? Citaat:
maar zolang je er nog wel iets aan hebt zou ik er nog wel heen blijven gaan.. je zou het hem ook kunnen vragen, als je altijd zo eerlijk tegen hem bent en alles verteld.. dan zou je dit ook moeten kunnen vertellen, het is immers iets wat je dwars zit.. maar ik snap wel dat dat niet zo makkelijk gaat, daar is ook best wel wat moed voor nodig, om hem dat te durven vragen.. maar als je het zou durven zou ik het wel doen, misschien dat je het dan iets beter begrijpt.. en zijn reactie kan je ook laten meewegen met of je nog wel naar hem toe wil gaan of niet.. en misschien doet hij het wel helemaal niet met opzet maar heeft hij zelf ook problemen waardoor hij anders reageert.. het kan allemaal, het hoeft niet aan jou te liggen.. heel veel sterkte ermee *knuffel* Liefs
|
Heb het niet zelf meegemaakt..
Misn klamp je je teveel aan hem vast ofzo..? Ik bedoel het niet lullig hoor, maar als iemand zo doet tegen jou, en jij je daardoor weer rot voelt, terwijl hij je zou moeten helpen, is hij dan wel goed..? Maar goed, heel veel sterkte..
|
![]() |
Depressie dat ken ik, ik heb het een maandje gehad.
Later heb ik met mijn vriendin gepraat, en alles wat me dwars zat, zette ik zomaar van me af, want ik vond het wel redelijk wat mijn vriendin zei, Mijn vriendin vertelde me een heel moedig verhaal van wat ik moest doen. Ik huilde toen, maar hield ineens op.... Het was zo ongeveer waar wat ze zei.. Opeens zag ik alles weer positief voor me.. Zo ineens... Dat was zo'n raar gevoel.. Maar het was fijn, ik kon weereens een glimlach brengen. Het was wel iets te snel over gegaan, want bijna niemand kon het maar geloven.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt, nog steeds eigenlijk wel. Ik praat(te) ook met een vertrouwingspersoon van school. De band werd echt heel hecht, ik vertrouwde hem volledig en praate ongeveer 1 keer per week met hem. Ook ik deed een poging en hij heeft me er vanaf gebracht. We konden over alles praten, ik kon alles bij hem kwijt. Op geven moment kwam ik in behandeling bij een kliniek, en de psychiaters daar die verboden het om nog met die vertrouwingspersoon te praten, omdat ik anders bijna niks meer in de therapie zou vertellen. Die vertrouwingspersoon was het er ook mee eens. Hij vond ook dat onze band te hecht werd. Ik had daarna ook het idee dat hij wat afstandelijk tegen mij deed, mischien om even wat afstand te bewaren, ik had daar wel veel moeite mee. We hadden een paar maanden niet meer gepraat. En toen kreeg ik er genoeg van. Ik ben gewoon weer naar hem toegegaan. Hij deed niet meer afstandelijk en luisterde naar mij. en nu is er afgesproken dat ik gewoon als ik er behoefte aan heb, met hem mag praten. En dat is niet zo heel vaak, 1 keer in de zoveel weken. Nou ja, ik weet niet of je hier iets aan hebt. xx Tig
Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 08:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Algemene schoolzaken |
Britse Masters Student uit Oxford gebruikt jullie hulp voor enquete/ bod EN hulp PeterHughesOBU | 8 | 05-06-2011 14:05 | |
Psychologie |
Hulp zoeken/sociale angst Verwijderd | 2 | 07-08-2008 17:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
India weigert Nederlandse hulp aan kastelozen Verwijderd | 56 | 08-02-2005 13:41 | |
Psychologie |
Ervaringen; heb jij hulp (gehad)/zou je hulp willen hebben? Quiana | 50 | 14-11-2004 20:29 | |
Psychologie |
petitie: hulp op maat (lees allen) Verwijderd | 7 | 14-05-2002 20:52 |