![]() |
|
"`"
AMSTERDAM - De politie moet de bevoegdheid krijgen om de banden van foutparkeerders lek te prikken, zo meldt de Telegraaf. De overtreder wordt hierdoor meteen keihard aangepakt en het scheelt de politie een hoop administratieve romslomp. Dit idee komt van de Rotterdamse politieman R. Slabbekoorn. Ook is hij vice-voorzitter van de Politie Vakbond Rotterdam (PVR). Vaak komen politie-agenten na een aantal maanden door henzelf uitgeschreven bekeuring tegen. Volgens Slabbekoorn is dat heel frustrerend voor de politie-agenten. "Het verzoek is dan om de wanbetaler op te gaan halen omdat hij zijn bon niet heeft betaald. Die bekeuring is al die tijd onderweg geweest, er zijn heel veel mensen mee bezig geweest en er zijn veel kosten gemaakt. Uiteindelijk wordt de politie zelf weer opgezadeld met extra werk. En het ergste is nog dat het geld, dat uiteindelijk wordt opgehaald, niet naar de politie terugvloeit," legt Slabbekoorn uit in de krant. "Wanneer een band van de foutparkeerder wordt lek geprikt, dan zit er voor deze eigenaar niets anders op dan de band te verwisselen. Dat is natuurlijk geen leuk karweitje. Zodoende wordt de overtreder meteen gestraft en laat hij het een volgende keer wel uit z'n hoofd." "`" bron : http://nu.nl Is dit belachelijk of is dit belachelijk ???! en 't is niet eens eerlijk ook, breedde banden van een sportwagen kosten veel meer als van 'n pinda (fiat panda) of zo. wat is de volgende stap ? , door rood rijden, auto opblazen met explosieven ?
|
![]() |
|
![]() Sorry dat ik dit ooit sloot... maar geef toe: het klinkt nou niet bepaald geloofwaardig ![]() Al ben ik het wel met de stelling eens... http://nu.nl/document?n=52195
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Het is dan wel makkelijk om de banden lek te prikken van iemand waar je een hekel aan hebt -> de politie krijgt de schuld...
Het is immers niet aan te tonen of de politie het heeft gedaan of iemand anders. Bovendien is dit een slecht voorbeeld -> Als de politie het doet mag ik het ook...
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ze het al gaan toepassen, dan zullen ze echt niet je banden lek prikken als je een video wegbrengt. Want je overtreedt geen enkele wet wanneer je dat doet. Tenzij je er niet mag stilstaan natuurlijk.
|
humzz.. ik weet niet of ik t wel mee eens ben of niet,.. r zitten zo zn voor en nadelen aan.. voordelen zijn dat mensen dan oppassen met waar ze parkeren.. maar de nadelen zullen zijn dat er veel mensen in opstand zullen komen!
ik denk dat ze het maar gewoom moeten houden bij de wielklem! kuz
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is een belachelijk idee wat ook nooit gerealiseerd zal worden. Stel dat een goede vriend/vriendin van mij een hartaanval zou krijgen (zomaar een greep). Ik rijd daar snel naartoe met mijn auto, om vervolgens naar het ziekenhuis te kunnen gaan. Ik heb fout geparkeerd en een agent steekt mijn band lek. Dat is dan lekker. Misschien een extreem voorbeeld, maar het is mogelijk. Verder vraag ik me af wie de onkosten gaat vergoeden voor de kapotte band. Kortom belachelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
weer zon trieste actie. Ze moeten eens wat doen aan de criminaliteit ipv zulke belachelijke dingen in te voeren.
|
![]() |
Denk dat als dit plan wordt uitgevoerd binnen de kortste keren alle autobanden van alle politiewagens lek gestoken worden door boze "slachtoffers".
Natuurlijk moet fout parkeren aangepakt worden, maar op zo'n manier kan er snel wraak genomen worden. Suzan
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Conan... vindt et ook niet al te praktisch.. |
![]() |
|
Hoe kan de politie in godsnaam schade aanrichten en vernielingen plegen? Het is een absurt idee, dat never uitgevoerd gaat worden, het kan echt niet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijft een slecht voorbeeld...
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk lever ik dat briefje bij mijn verzekering in zodat ze weten dat ze me niet uit moeten betalen NOT!. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|