![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voelt heel anders dan buikpijn en alles, aan de zijkant(en), en bij mij altijd op een vrij kleine plek dat pijn doet ... Niet te beschrijven, sorry.
||
Citaat:
*en ga me nou alsjeblieft niet vertellen dat je ook niet weet waar je baarmoeder zit... ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Sorry... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 10:59. |
![]() |
|
Het kan zijn dat er of een eicel vrijkomt (tussen de periodes) of dat je een geslachtsziekte hebt (chlamydia bv.) of dat je eierstok ontstoken is door iets anders.
Er... of misschien iets anders, maar dat weet ik niet aangezien ik geen dokter ben ![]() Waarom niet even een inwendig onderzoekje om zeker te zijn dat alles ok is? Als je pijn hebt aan je eierstok is het meer naar voren; als je pijn hebt aan je nieren dan is het achter in de rug en wat hoger gelegen. (de ME wilt daar wel eens op slaan, omdat het "slachtoffer" dan weinig kan doen... oo, geen ervaring mee, hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
te grote penis jojobro | 92 | 23-09-2009 15:38 | |
Seksualiteit |
Hulp Nodig! Happycooper V | 10 | 16-01-2004 13:30 | |
Seksualiteit |
te diep penetreren? droppie | 15 | 21-06-2003 08:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
een pil om zwangerschap ongedaan te maken? :S beija_flor | 23 | 29-04-2003 10:06 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |