Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2002, 16:01
Zottuh
Zottuh is offline
Hmm....I don't get it anymore....

Misschien weten sommige nog het verhaal over die jongen...Waar een "vriend" van me tegen had gezegt dat ik hem leuk vond ,maar op btje lullige manier enzo *vind hem owk leuk*

Nja..inmiddels msnen we veel..Smsen veel..
Hij loopt soms zelfs helemaal om, we maken een praatje enzo..En ik heb altijd idee dat hij owk btje is enzo...Nja uhh
We zouden nog keer saampjes naar snackbar gaan..
Nu kreeg ik maandag smsje of ik nog les had enzo..
Nja toen zijn we saampjes naar snackbar geweest...was echt ..En later in dorp toen we ergens zaten, zo paar keer zo heeel kort even zo arm om me heen, en zo opeens legde hij heeel even ze hoofd op me schouder...Was gewoon echt helemaal *Neej we hebben nie gezoend.........*
Alleen...Nu hoorde ik vandaag op school vandiezelfde jongen als die de 1e keer tegen hem had gezegt dat ik hem leuk vond, tegen me van..Joah ik heb hem gisteren gesrpoken en hij wil nie blablabal...maar ik weet nie of ik dit wel moet geloven...Bedoel die jongen en ik zijn owk weer nie de beste vrienden en hij is beetjuh vaag enzo..:\
Maar die leuke jongen heeft er nix over gezegt.. (ga het hem strax wel vragen)
Nja..Je vind dit misschien allemaal beetjuh stom enzo...Maar ik is ff btje :\
Van wat moet ik nou doen..Ben nooit zo held erin...*Sjucht*
Oud 05-12-2002, 17:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Aan z'n gedrag te lezen zit het wel goed, dus ik zou maar niet te veel waarde hechten aan wat die andere jongen zegt. 't blijft lastig, mar als jullie zo intiem/aanrakerig met elkaar omgaan lijkt het niet alsof hij 'geen interesse' heeft.

(De meeste jongens houden ruim lichamelijk afstand als ze geen interesse hebben.)
Oud 05-12-2002, 18:46
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Aan z'n gedrag te lezen zit het wel goed, dus ik zou maar niet te veel waarde hechten aan wat die andere jongen zegt. 't blijft lastig, mar als jullie zo intiem/aanrakerig met elkaar omgaan lijkt het niet alsof hij 'geen interesse' heeft.

(De meeste jongens houden ruim lichamelijk afstand als ze geen interesse hebben.)
Ik d8 zelf owk wel zo iets, bedoel..Anders doe je nie zo..Marjah..Zo wat die jongen zei dattie mij nie leuk vind geloof ik altidj juist snel..*beetjuh onzeker ofzo over mezelf *
Maarjah..Ik hoop natuurlijk dat hij owk zo denkt, en wou daarom owk ff graag horen wat jullie d88..
THNX !!
Oud 05-12-2002, 22:36
Verwijderd
Euh, waarom vraag je wat je moet doen als je ook al neerzet wat je gaat doen? oftewel, het aan die jongen vragen. Lijkt me de enige en juiste actie om erachter te komen hoe het nu zit toch?

Vervang verder alsjeblieft geen woorden door smileys, irri.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:45
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Zottuh schreef:

Van wat moet ik nou doen..Ben nooit zo held erin...*Sjucht*
Je weet wel wat je doen moet, dat gaf je al aan. Je zou 't hem vragen, en dat lijkt mij geen verkeerd plan. Alleen hij kan je vragen beantwoorden. Maar goed, 't hangt er ook een beetje vanaf of je hem vertrouwd in wat hij zegt...hij kan "nee" zeggen maar "ja" bedoelen. Vraag iig om duidelijkheid.
Succes
Laat je weten hoe 't gegaan is?
Oud 06-12-2002, 09:45
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Je weet wel wat je doen moet, dat gaf je al aan. Je zou 't hem vragen, en dat lijkt mij geen verkeerd plan. Alleen hij kan je vragen beantwoorden. Maar goed, 't hangt er ook een beetje vanaf of je hem vertrouwd in wat hij zegt...hij kan "nee" zeggen maar "ja" bedoelen. Vraag iig om duidelijkheid.
Succes
Laat je weten hoe 't gegaan is?
Nou, ik heb hem gisteren dus op msn gesproken..En ik had geen andere kans ff om het anders te vragen. Maar hij zei dat die jongen dat helemaal nie had gevraagt enzo..Hij deed owk net zo lief als anders enzo, dus ik geloof hem eerlijk gezegt wel..Ben nu btje boos misschien op die sukkel die zei dattie hij neej zei enzo...
Nja..nu maar eens kijken hoe het nu verder moet he...
Oud 06-12-2002, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Zottuh schreef:
Nou, ik heb hem gisteren dus op msn gesproken..En ik had geen andere kans ff om het anders te vragen. Maar hij zei dat die jongen dat helemaal nie had gevraagt enzo..Hij deed owk net zo lief als anders enzo, dus ik geloof hem eerlijk gezegt wel..Ben nu btje boos misschien op die sukkel die zei dattie hij neej zei enzo...
nou goed nieuws.. en ja, logisch dat je beetje pissed bent op die andere gast, maar ja.. zijn probleem, want nu zul je nooit meer geloven wat hij zegt.. Mja, ook best een kutactie van em eigenlijk..

Maar euh, ja.. het zal allemaal zelf zn beloop wel nemen enzow denk ik.. dus euh, veel succes
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 11:08
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Zottuh schreef:
Ben nu btje boos misschien op die sukkel die zei dattie hij neej zei enzo...
Waarom boos zijn, je kun je tijd beter 'verdoen' door met die andere jongen te daten.
Oud 06-12-2002, 12:36
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Waarom boos zijn, je kun je tijd beter 'verdoen' door met die andere jongen te daten.
haha, Gelijk heb je wel jah..
Reageren

Regels voor berichten