Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 12:29
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Meisje doodgestoken bij familieruzie

Uitgegeven: 22-2-2002 13:21

AMSTERDAM - Een 17-jarig meisje uit Amsterdam is in de nacht van donderdag op vrijdag om het leven gekomen tijdens een uit de hand gelopen familieruzie.

Een 60-jarige man raakte daarbij zwaar gewond. Beide slachtoffers waren neergestoken, volgens de politie vermoedelijk door de 43-jarige moeder van het meisje. De moeder is aangehouden.

Wat zich precies afspeelde in de woning aan de Waddenweg in Amsterdam is nog niet duidelijk. De politie houdt het erop dat de man en vrouw ruzie kregen. Dit liep uit op een steekincident. Het 17-jarige meisje kwam vermoedelijk tussenbeide en liep daarbij fatale verwondingen op.

De gewonde man wist de woning uit te komen en waarschuwde de politie. Een 14-jarig meisje dat zich ook in de woning bevond, bleef ongedeerd en vluchtte naar de buren. Haar oudere zus overleed ter plaatse. De 60-jarige man ligt, inmiddels in stabiele toestand, in een ziekenhuis.
-----------------------------------------
zucht..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2002, 13:05
McCaine
McCaine is offline
Nogal forse moeder...
Oud 22-02-2002, 13:08
Requiem II
Requiem II is offline
Heel triest . Maar ik weet verder ook niet wat ik er van moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 13:12
Isa
Isa is offline
Citaat:
Requiem II schreef:
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:26
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
klas het vanochtend in de krant, kwou het ook al posten maar kon het artikel nog nergens op inet vinden kvind het echt ziek
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:28
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Requiem II schreef:
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:28
autodropje
autodropje is offline
mja ik kan hier niet echt iets van zeggen voordat ze ongeveer weten wat er gebeurd is.
Oud 22-02-2002, 18:53
Remqo
Remqo is offline
het doet me gewoon heel veel pijn om (weer) zoiets te lezen
Ik ben zelf iemand kwijtgeraakt door zo'n familie-drama
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 19:45
broed
broed is offline
ja erg
die staat is 2 min lopen vanaf mijn straat
het was een turks gezin zag ik op at5

erg zielig voor dat kleine broertje ofzusje wat het ook was, zijn moeder gaat de bak in, ze zus is dood,ze vader zwaar gewond
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 18:37
marla85
marla85 is offline
Citaat:
Draakiej schreef:
het doet me gewoon heel veel pijn om (weer) zoiets te lezen
Ik ben zelf iemand kwijtgeraakt door zo'n familie-drama
het spijt me dat te lezen
Oud 24-02-2002, 19:38
Aramo
Aramo is offline
Meh, de wereld gaat naar de klote, dat is algemeen bekend. But hey! Smile, you're dying.
Oud 24-02-2002, 20:14
scala
scala is offline
Een week op wintersport en de enige krant die verkrijgbaar was, was de Telegraaf. Daarin worden dit soort berichten standaard uitgebreid behandeld...ik moet je zeggen dat ik er nogal treurig van wordt.

-Vrouw snijd haar dochter de polsjes door en doet vergif in de yoghurt van haar zoontje, omdat ze zelfmoord wou plegen maar niet wilde dat haar kinderen haar zouden vinden(logica?)
-Vader gooit zijn kind naar beneden omdat hij ruzie had met zijn vrouw en uit woede het kind uit de flat gooit(waar gaat dit heen?)
-Moeder steekt haar dochter neer omdat die zich bemoeide tussen de ruzie van de moeder en de vader(hoezo opvoeding?)
-Stiefvader slaat kind dood, de echte vader wist van niks maar de politie en doktors wisten wel dat er sprake was van mishandeling.

en zo gaat het maar door...ik snap het echt niet hoor..dan heb je zinloos geweld maar waar dit nou weer over gaat? je kan zulke problemen ook niet effectief aanpakken, omdat het allemaal binnen de families afspeeld. Als je d'r achter komt is het al te laat...Tis zwaar triest..

[Dit bericht is aangepast door scala (24-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 20:34
Aramo
Aramo is offline
Citaat:
scala schreef:
Een week op wintersport en de enige krant die verkrijgbaar was, was de Telegraaf. Daarin worden dit soort berichten standaard uitgebreid behandeld...ik moet je zeggen dat ik er nogal treurig van wordt.

-Vrouw snijd haar dochter de polsjes door en doet vergif in de yoghurt van haar zoontje, omdat ze zelfmoord wou plegen maar niet wilde dat haar kinderen haar zouden vinden(logica?)
-Vader gooit zijn kind naar beneden omdat hij ruzie had met zijn vrouw en uit woede het kind uit de flat gooit(waar gaat dit heen?)
-Moeder steekt haar dochter neer omdat die zich bemoeide tussen de ruzie van de moeder en de vader(hoezo opvoeding?)
-Stiefvader slaat kind dood, de echte vader wist van niks maar de politie en doktors wisten wel dat er sprake was van mishandeling.

en zo gaat het maar door...ik snap het echt niet hoor..dan heb je zinloos geweld maar waar dit nou weer over gaat? je kan zulke problemen ook niet effectief aanpakken, omdat het allemaal binnen de families afspeeld. Als je d'r achter komt is het al te laat...Tis zwaar triest..

[Dit bericht is aangepast door scala (24-02-2002).]
De logica achter die handeling is inderdaad ver te zoeken (en zo ook de logica in een krant als de Telegraaf).
Oud 24-02-2002, 20:45
Remqo
Remqo is offline
depressieve broer (17) vermoord dove zus (15)
dat stond toen in de telegraaf van 22-12-2000...

dat dove meisje was een goeie vriendin van mij . Het doet ongeloofelijk veel pijn zo'n verlies, op zo'n ongewone manier.
Elke keer als ik weer iets lees over familiedrama's dan stort m'n wereld weer in
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 20:53
Mujahideen
Mujahideen is offline
Wat de mensheid vandaag de dag nodig heeft is meer discipline, daaruit zal er een betere samenleving voortkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 10:51
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Wat de mensheid vandaag de dag nodig heeft is meer discipline, daaruit zal er een betere samenleving voortkomen.
welnee, de mensheid heeft meer EQ-training op scholen nodig ipv alleen maar IQ.
kids zouden van jongs af aan moeten leren hun EQ zo hoog mogelijk te houden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:10
Verwijderd
Ach ja. Gekken hou je altijd.

Dit heeft ook echt niets te maken met opvoeding, training op school, IQ/EQ, afkomst of wat dan ook. Er zullen altijd geestelijk gestoorde mensen blijven en mensen die dit soort dingen doen zijn imo behoorlijk gestoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten