Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jeetje, wat een ondankbaar persoon is die jongen! En triest van hem om zo tegen z'n vriendin te doen! Mijn tip is er gewoon meekappen, hij moet z'n vriendin gewoon accepteren, zo simpel is het!
En anders gaan eerst gaan dreigen om het uit te maken en als dat niet helpt, het echt doen. Niet goedschiks->dan maar kwaadschiks!
|
![]() Dit is gewoon zielig. Zo behandel je je vriendin toch niet??? Dis echt triest gewoon. Die jonge vertoond gedrag als iemand die zijn vriendin alleen heeft om een vriendin te hebbe. Waarschijnlijk houd hij amper van haar. Anders zou je toch nie zo vaak ruzie hebben?? En zeker niet over zoiets.... zielig hoor ![]() |
![]() |
|
ich weiß es nicht... (of zoiets)
en weet je wat k t vreemdste vind nu?? ze vertelde net (bij dansen) dat ze na dansen naar hem gaat en daar blijft slapen.... ![]() ![]() ligt t nou aan mij of...?? ze zou iig nog wel met m gaan praten.. ben benieuwd!
|
Verwijderd
|
"Kijk een gegeven paard nooit in de bek"
Ook al geeft iemand een in jouw ogen klein cadeau, je weet nooit welke waarde diegene daaraan hecht (of hoeveel moeite daarvoor gedaan is). Dat is 1 ding. Daarnaast zijn mensen geneigd de gehele arm te grijpen als hen een hand wordt aangeboden. Als zij zich steeds verontschuldigt voor alles en hij kan doen en laten wat hij wil, dan zal hij dit steeds verder uitbuiten. Voor de rest wil ik geen uitspraken doen over de ruzies zelf, aangezien je daarbij altijd 1 kant van het verhaal hoort. Hoe dan ook, ze moet wel leren van zich af te bijten. |
![]() |
||
Citaat:
ze heeft al een paar keer met m proberen te praten, maar hij verdraait alles zo en praat r zo'n schuldgevoel aan dat ze steeds moet huilen en t m vergeeft en sorry zegt >voor iets wat niet eens haar schuld is..< hij zegt nooit sorry
|
![]() |
Misschien houden ze erg veel van goedmaakseks.
Een klasgenoot van me en haar vriend hebben elke vrijdag ruzie, omdat ze in publiek niet tegen elkaar praten. De week daarna seksen ze veel en komt het dus weer goed. Ruzie, seks, ruzie, seks. Ga zo maar door. En dat al 13 maanden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ff terug ontopic, ik zou niet weten wat ze moet doen, misschien elkaar een paar weken niet zien en afstand nemen van elkaar. Of meteen een goed gesprek met wat elkaar nou dwarszit of waar ze zich aan ergeren en dat uit de wereld proberen te helpen |
![]() |
|
Ik vind het echt stom dat die jongen zo doet, het lijkt alsof hij zich heel erg geweldig vindt/voelt ofzo, van ik ben beter dus ik vind alles slecht en ik kan nix fout doen... als je vriendin problemen heeft moet ze het hem echt duidelijk maken of bij hem weg gaan, beetje ondankbaar is ie trouwens ook...
|
Ik ben dus dat
![]() Hoe moelijk het ook voor me is.. ![]() Groetjes een klein meisje.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Om te beginnen wilde ik nog even zeggen dat ik wel vind dat ie om hele rare dingen ruzie gaat maken (cadeautjes...??!!) Ik denk echt dat je s heeel goed met m moet gaan praten. Je moet jezelf afvragen of je nog wel met hem door wilt gaan, als jullie zo vaak ruzie hebben. Misschien moet je gewoon weer s echt iets heel leuks gaan doen met elkaar. een avondje gezellig uit ofzo? En je moet je misschien afvragen hoe het eigenlijk komt dat jullie zo vaak ruzie hebben. Waarschijnlijk kom je met een goed gesprek een heel eind. Succes ermee!!! xx Elisa
|
![]() |
|
DUMPEN
typisch geval van een verkeerde man: ontevreden en zeurderig. Je moet als jong meisje NOOIT een knul nemen die je een schuldgevoel aanpraat. en zeuren over cadeaus KOMOP zeg, hoe oud is die gozer
|
Eerst wou ik zeggen, nog even volhouden, t wordt vast wel beter. Ik had zelf ook vaar ruzie in t begin met mijn vriend. Maar intussen zijn wel al 7 maanden verder en t gaat gewoon hartstikke goed, we hebben nauwelijks meer ruzie.
Maar toen ik las wat ie vond van die cadeautjes enzo, wat een ondankbare lul, Ik zou hem eens even flink de waarheid vertellen. Als ie iets niet goed genoeg vindt dan gaat ie toch weg? ik weet niet , kvind het moeilijk, bij zou ie het iig niet moeten flikken van die cadeautjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik kan begrijpen dat je het moeilijk vind om er een punt achter te zetten. Ik zit zelf ook in dezelfed soort situatie en we hebben nu 16 maanden. Ik begin er steeds gekker van te worden en ik weet niet hoelang ik dit zo nog volhoud. Ik weet alleen dat ik heeeel erg veel van hem houd, en mij dat ervan weerhoud het uit te maken. Ik kan je alleen zeggen, doe wat je gevoel je ingeeft. Geef je hem nog een kans? Of ben je het zo beu dat je het uitmaakt?
Ik zelf heb het lef dus niet... |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me wel verplaatsen in je vriendin, ik heb namelijk hetzelfde gehad. Mijn (ex) vriend en ik hadden steeds ruzie, altijd kreeg ik de schuld enz enz. Eerst vertelde ik dit aan een vriendin (zoals zij het aan jou verteld) en na een tijdje deed ik dat niet meer. Ik was bang voor haar reacties, dezelfde reacties als ik hier lees (ondermeer: dumpen enz enz) Zo makkelijk lag/ligt het helaas niet. Ze houdt van deze jongen, ze kan niet ineens vaarwel zeggen.
Ik denk dat ze er zelf achter moet komen, zo ging het bij mij ook. Op een gegeven moment zag ik zelf onder ogen dat het niet langer meer kon. Eerder kon ik het niet geloven, en sloeg ik alle adviezen in de wind. Ik denk dus dat je er voor haar moet zijn als ze je nodig heeft, gewoon naar haar luisteren, meer hoefd niet. Natuurlijk kun je wel je mening geven, maar verwacht niet dat ze je raad gelijk opvolgt. Op een gegeven moment komt ze er zelf achter dat ze beter verdient! Succes
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop dat jij ook voor jezelf kiest!
|
Verwijderd
|
Nouja, ruzie met je vriend/vriendin is op zich helemaal niet erg. Ik hou heel veel van m'n vriendin en zij ook van mij en toch hebben we als we elkaar zien (meestal het hele weekend, omdat ze verder weg woont) hebben we denk ik wel zeker 1, of 2 keer ruzie. Dan loop ik weer te zeiken dat ik gekwetst ben of heb ik me of zij zich aan iets geërgerd, of heeft zij weer iets niet tegen me gezegd waardoor iets geëscaleerd is. Noem maar op. Meestal is het mijn schuld trouwens. Ik denk niet dat het echt uitmaakt. Zo is de relatie nu eenmaal. We zijn dolblij met elkaar en het zou nooit een aanleiding zijn om de relatie te beëindigen. Het is niet 'belangrijk' in de relatie. Natuurlijk vind ik het klote, maar zo gaat t nou eenmaal, al wil ik er graag wat aan doen. We vinden het verder niet erg in de zin van dat het de relatie minder waard maakt.
Zoals jij het echter vertelt is die jongen gewoon een beetje achterbaks aan het doen. Zeker de reden die je noemde voor de laatste ruzie is klote. Kijk, bij ons is het na een uur weer goed, het gaat vaak ook nergens over, maar als je er zo lang mee blijft zitten dan wordt het vervelend. Ik zou inderdaad eens met m gaan praten, maar staar je niet suf op het geruzie en praat gewoon elke ruzie uit. Zoals je het vertelt lijkt het inderdaad niet echt erop of de relatie zo langer werkt. Het hoort er nou eenmaal bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |